La Xunta concede ayudas y material a seis agrupaciones de Protección Civil de la comarca. Pontecesures recibirá una motobomba y un generador.

Seis agrupaciones de Protección Civil de la comarca se beneficiarán de las ayudas aprobadas por la Xunta de Galicia y que ayer publicó el DOG . La Consellería de Presidencia, por una parte, destina 594.991 euros a la creación y desarrollo de las agrupaciones locales, incluida la adquisición de material para la atención de emergencias. En esa partida se reservan 84.742 euros para diez agrupaciones pontevedresas, entre las que están Sanxenxo, Vilagarcía y O Grove.

Las protecciones civiles se beneficiarán también de otra partida, que asciende a 356.730 euros, y que se destinará a gastos derivados de su funcionamiento. En la provincia de Pontevedra el gasto, que asciende a 38.817 euros, se repartirá entre siete entidades locales.

Las agrupaciones del Baixo Ulla se beneficiarán de estas líneas, aunque en su caso, a través de ayudas directas, con la cesión de material de salvamento y emergencia. La Consellería de Presidencia cederá dicho material a 71 entidades locales que recibirán 43 motobombas y 50 generadores. Entre los beneficiados con las motobomba están las agrupaciones de Catoira, Pontecesures y Valga, mientras que los generadores se cederán a las agrupaciones de Catoira y Pontecesures.

LA VOZ DE GALICIA, 19/09/07

Esta entrada fue publicada en Concello y etiquetada como , , , , , . Guardar el enlace permanente. Añade un comentario o deja un trackback: URL del Trackback.

6 Comentarios

  1. Tuso
    Escrito el 19-09-2007 a las 13:20 | Enlace permanente
  2. montty
    Escrito el 19-09-2007 a las 19:17 | Enlace permanente

    menos mal que algen mira por eles, que si esperan algo do concello van listos.

  3. Luis Angel Sabariz Rolán
    Escrito el 19-09-2007 a las 20:49 | Enlace permanente

    Neste caso non tes razón, “montty”. Esta subvención tramitouna o concello ó abeiro da Orde de 4 de abril de 2007, publicada no DOG nº 71 de 12 de abril.
    E una orde da Consellería de Presidencia, Administración Pública e Xustiza que anunciou as normas para a cesión en propiedade de material de emerxencia e salvamento en misións de protección civil aos concellos ou mancomunidades de concellos.
    Para concluir: Reitero que a solicitude presentouna o concello de Pontecesures.

  4. Cara de cona
    Escrito el 20-09-2007 a las 18:51 | Enlace permanente

    Deixate de diplomacia Sabariz, contanos que pasa en protección civil que din que o agapo non atura a alcaldesa…normal

  5. Luis Angel Sabariz Rolán
    Escrito el 20-09-2007 a las 21:40 | Enlace permanente

    Pouco podo dicir. Que resposten os aludidos se o desexan.

  6. Cara de cona
    Escrito el 21-09-2007 a las 20:12 | Enlace permanente

    Botas balóns fora, Sabariz, algo pasa aí co agapo, uns dín que non quere baixar o lombo como traballador do concello, outros que a alcaldesa teno jalado porque pasaron sempre dela os de protección civil, o bigote do PP pasando, veña un cacharro.

Antes de comentar lembra as Normas de uso.
En Pontecesures.net cremos que a verdade non é propiedade de ninguén, senón que se constrúe entre todos. Por iso, tamén estamos convencidos de que a participación dos lectores e lectoras engade outro valor aos contidos. Pero este xogo ten as súas regras. O insulto, as descalificacións persoais e a linguaxe despectiva atrancan a comunicación libre. O diálogo establécese sobre as ideas, non sobre quen as emite. Por esta razón, eliminaremos os comentarios que non favorezan a liberdade e o razoábel intercambio de opinións. En beneficio da participación e do debate.

Publicar un Comentario

Tu email nunca se publicará ni se compartirá. Los campos obligatorios están marcados con un *

*
*

Puedes usar estas etiquetas y atributos HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>