Un vecino, que impide el acceso a un terreno que cedió al Concello, denuncia a Sabariz por injurias.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Obra da ToxaUn vecino de Pontecesures, Alfredo M.F., denunció ayer en el cuartel de la Guardia Civil de Valga al concejal no adscrito Luis Ángel Sabariz Rolán por un presunto delito de injurias a raíz de un comunicado emitido este fin de semana por el gobierno municipal en el que aseguraba que el demandante impedía acceder a un terreno de 20 metros cuadrados que meses antes cedió al Concello para que pudiera acometerse la obra de ensanche del acceso al lugar de A Toxa. El vecino exige a Sabariz una rectificación pública por haber asegurado que, como contrapartida por la cesión, se acometieron en su vivienda más obras de las que recogen los documentos firmados con el anterior alcalde, Luis Álvarez Angueira.

Alfredo M.F., propietario de la vivienda ubicada en el número 3 del Camiño a Carreiras, firmó en junio de 2006 un documento en el que se comprometía a ceder a Ayuntamiento una franja de terreno para que se pudiera acometer el ensanche del acceso al lugar de A Toxa. La cesión estaba condicionada a que se repusieran tanto la vivienda como su finca a las condiciones en las que se encontraba en aquel momento. Las condiciones exactas que se exigían fueron pactadas con el anterior alcalde, Luis Álvarez Angueira, justo un día después de las elecciones municipales de mayo, aunque el documento únicamente está firmado por el ex regidor y no por los propietarios del terreno.

La obra en cuestión comenzó durante el mes de mayo y fue acometida por la Consellería de Medio Rural, que destinó al proyecto 60.000 euros. Los trabajos están a punto de finalizarse, fueron acometidos por Construcciones Caamaño y consistieron en el retranqueo de la vivienda de Alfredo M. F. para ganar un metro de ancho a la pista. Pero además se ejecutaron obras en la casa por valor de 18.000 euros. Algunas de ellas eran las pactadas con Angueira en el citado documento pero otras, según asegura el actual gobierno tripartito, no se encontraban en áquel escrito, como elevar la pared exterior 70 centímetros más de la altura que tenía anteriormente.

Toda vez que los terrenos no pasarán al uso público hasta que finalicen las obras ?cosa que ocurrirá en las próximas semanas, cuando Medio Rural emita la certificación y formalice el acta de recepción de los trabajos?, el vecino decidió hace unos días colocar una cinta impidiendo el paso por la zona ampliada. Según el Concello, exige que se realicen más obras en la cocina, dos habitaciones y el patio de su casa, algo a lo que el gobierno local no está dispuesto ya que «non se pode permitir que, a conta dos cartos de todos os cesureños, se leven a cabo actuacións en beneficio de particulares». El vallado de esa parte del vial ha provocado la «indignación» de los residentes en A Toxa, que de nuevo se encuentran con dificultades para acceder a sus domicilios.

Tras hacerse pública la situación, Alfredo M. F. decidió a media mañana de ayer acudir al cuartel de la Guardia Civil de Valga para denunciar a Luis Sabariz, concejal no adscrito que forma parte del gobierno tripartito. Curiosamente, aunque la nota que se hizo pública pertenecía a todo el gobierno local, el vecino decidió denunciar únicamente a Sabariz ya que considera que lo ha injuriado y le exige una rectificación pública. Sostiene que no se hizo en su propiedad ninguna obra a mayores de las pactadas ya que, al margen del documento firmado, Álvarez Angueira había contraído con el otros compromisos verbales que, según asegura, también conocía la actual alcaldesa, Maribel Castro, que por aquel entonces era socia de Angueira.

Luis Sabariz, por su parte, sostuvo ayer que el gobierno municipal había decido hacer pública la situación para explicar a los vecinos por qué el acceso a A Toxa sigue sin ampliarse ya que «non entenden que iso estea vallado unha vez que xa se executaron case tódalas obras». El edil indica que el Concello cumplió con todos los compromisos que aparecían en el documento de cesión, pero «non podemos andar agora a falar de outras promesas verbais, se Álvarez Angueira llas fixo, que veña el a aclaralo porque foron compromisos de carácter electoralista feitos xusto antes dos comicios municipais». Sabariz finaliza asegurando que «unicamente vou a defender os intereses do Concello, en ningún momento pretendo meterme con ninguén nin inxurialo».

Apunte. El concejal pide a Angueira que «dea a cara».

Luis Sabariz Rolán exigió a Luis Alvarez Angueira que «dea a cara» y explique todos y cada uno de los compromisos verbales que había adquirido con Alfredo M.F. Asegura que, cuando surgió la polémica y el conficto con este vecino, el actual equipo de gobierno se puso en contacto con él para tratar de «clarexar a situación», pero, según su relato de los hechos, no consiguieron colaboración por su parte por lo que «descoñezo que promesas foron as que lles fixo, iso terá que dicilo el».

:: Diario de Arousa :: M. Angueira


7 comentarios

Paspallas · 23-10-2007 a las 23:03

Outra cagada mais de Angueira, que lle vaia agora a reclamar a cociña Alfredo o antiguo monarca,..Jo…jo…jo…un espectáculo, as televisións en Infesta e a Toxa e falando polo tarabelo pepe o lebre, gelucha, o cacharro, a muller de Pepe o da García (que leria ten mi madriña), a pichocha, a onde nos levaron estos trapicheros do bloque polos votiños antes das eleccións ofreceron casas, cociñas, limpezas de fincas de balde, traballos a tutiplen..Que tropa….

Pepe de San Xulian · 24-10-2007 a las 14:19

Que congoxa, de sabelo oubera votado o BNG o mellor sacaba maioria e teria agora mesmo unha cociña de balde e as leiras limpas de herbas malas sen coste algún. Vou dar un topetazo contra a parede a ver se para outra vez teño mais «luces».

charly · 24-10-2007 a las 21:05

O finado de PEPIN tiña que aprender deste. tipo.
E os postos de traballo que ofreceu do MOLDES supermercados,E o dono do super sin conocelo de nada.
Sempre nos quedara BALI?AS e Paris.

UROROCK1 · 27-10-2007 a las 14:42

Señores contertulios o dono da vivenda fixo un ben para todos os veciños. E agora tratades de culpabilizado e non agradecerlle algo que é tan dificil de conseguir en esta nosa Galiza. Que alguén ceda nun retranqueo que vai veneficiar á maioria e inclusive aos seus veciños maís achegados, Sres isto é de agradecer. De ben nacidos é ser agradecidos cando un traballo ou laboura veneficia a un mesmo para mais cando o fai para a coletividade. Sr Sabariz e sres intervintes a o Sr Angueira fixo cousas mal feitas pero a que hoxe é Alcaldesa tamén estaba enterada deste asunto. Por que non llo reclaman a ela non é a Alcaldesa?. Ou é que non interesa braseala por se se ronpe este goberno de intereses egoistas e voltan gobernar eses malos do BNG que tan mal o fixeron nos anos que estiveron.
Pepe de San Xian vostede si que ten luceiros. Se non llo consegueron os do BNG, quizais llo consigan os do tri-PARTITO. A xente con tantas luces pensa sempre que todo debe sair gratis. Se non votou BNG senpre llo poden consegir estes fole con eles. Un saudo para todos e que aprobeite.

Luis Angel Sabariz Rolán · 27-10-2007 a las 16:21

Naturalmente que hai que agradecer os propietarios a cesión dos terreos para ampliar ó acceso á Toxa «UROROCK1». Agora ben; o concello vai asumir o custo das obras fixadas polos propietarios coma condición (documento asinado polo alcalde anterior) e outras xurdidas perante a execución (por exemplo, a elevación da parede na zona de actuación). Estas obras a maiores ascenden a 18.221,40 ? (a obra principal ascende a uns 60.000 ?). Agora estase a tratar de que se retiren canto antes os obstáculos.
Como integrante dun equipo de goberno non me parece xusto dicir que teño intereses egoístas. Estou a defender os intereses públicos para que podamos disfrutar da ampliación, pero defendendo tamén os recursos do concello.

Tiroliro II · 27-10-2007 a las 17:43

Empezou esta obra Angueira uns días antes das eleccións, sin ter ordes da consellería nin nada, para papar os votos da Toxa e prometeu a Alfredo Manteiga a de dios, o importante era que o matrimonio deixara tirar a construción antes de votar para que o portas o setemesino, gelucha, ramón o pequeno, os caxides, a tirillas….viran o logro e votaran bng, como andaban nos días previos o xurxo gerpe e angueira pola Toxa vendendo a obra…O do gasoil dicía con ese aire fanfarrón aquelo de manolillo, juanillo, luisillo, xa está todo feito…non vedes….
Pero despois chegou sabariz e mandou parar como Fidel Castro, hala van as cociñas e habitacións nprometidas, agora angueira anda escapado do problema, non aparece por alí nin de coña….

Luis Angel Sabariz Rolán · 27-10-2007 a las 23:25

Eu non mandei parar nada, «Tiroliro II». Cumpríronse os compromisos asumidos polo concello, e, deste xeito, déronse as instruccións ó contratista.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.