El BNG de Pontecesures ve «insultante» que se desprecie un proyecto de cuatro millones para el puerto.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

pUER

El presidente de Portos de Galicia visitó recientemente la zona del muelle en Pontecesures.

El Bloque Nacionalista Galego de Pontecesures cree que el gobierno local se ??baixou os pantalóns? ante Portos de Galicia al permitir que el organismo público rechace ejecutar el proyecto elaborado por la Xunta bipartita para la remodelación de la fachada marítima.El grupo municipal del BNG considera ??sorprendente que agora se diga que un proxecto que supoñía unha inversión de case catro millóns de euros non satisface aos veciños de Pontecesures? y cree que tras la negativa de Portos a ejecutarlo y a elaborar un nuevo se esconden rencillas políticas, ya que aquella actuación fuera iniciativa del anterior gobierno municipal que encabezaba el Bloque. ??Non entendemos por que todo proxecto elaborado polo bipartito da Xunta é botado abaixo, argumentando neste caso de forma insultante que se trata dun proxecto malo?, censuran los nacionalistas cesureños.
Critican, además, que el tripartito no plante cara a Portos de Galicia y ??non fagan todas as xestións necesarias para que este proxecto non sexa derrubado, contentándose, en cambio, cun lavado de cara que pretende facer a Xunta na zona do peirao de cara ao Xacobeo 2010?. Estas actuaciones de mejora urgentes, anunciadas por el presidente de Portos, Manuel Álvarez-Campana en una visita reciente a la villa, ??nada teñen que ver?, para el BNG, con el proyecto inicial, ??quedando só algunhas actuacións simples que non poñen en valor a recuperación do peirao como zona de lecer?, argumentan.

Censuran los nacionalistas la actitud del equipo de gobierno que dirige Maribel Castro, ya que ??inexplicablemente, encarta as orellas? y no exigen que se cumplan los acuerdos de la Corporación, ya que recuerdan que el anterior proyecto para el puerto fue aprobado en Pleno por unanimidad en enero de 2008. Además, incide el BNG, por aquel entonces los grupos que ahora integran el tripartito ??valoraron moi positivamente o anteproxecto presentado por Portos de Galicia e en ningún momento lles pareceu malo?.

El grupo municipal del BNG responsabiliza directamente a la alcaldes ??desta baixada de pantalóns colectiva, non defendendo os intereses dos veciños e, nin sequera, defendendo un proxecto aprobado por ela mesma?. Los nacionalistas se preguntan ???¿para que cobra esta señora o salario que todos lle pagamos? y le exige que ??loite para que non se lle tome o pelo aos veciños, como está a suceder coa perda de 4 millóns?.

DIARIO DE AROUSA, 18/10/09


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.