Sabariz exige la reparación de la caldera del CPI para no continuar sin calefacción.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El concejal de ACP, Luis Sabariz, envió un escrito al jefe territorial de Educación, César Pérez Ares, en el que exige celeridad a la hora de arreglar la caldera del colegio de Pontecesures para evitar que escolares y profesores continuen sin calefacción en el centro educativo.
A sabiendas de que el arreglo está decidido, «aínda que se ignoran os detalles en canto á solución técnica adoptada en función do custo», Sabariz reitera «unha vez máis, que a actuación ten que realizarse de inmediato». Subraya que «xa hai necesidade de acender a calefacción neste tempo, e agora nin se pode utilizar a vella caldeira á que xa lle faltan varios elementos, e así as clases estanse a desenvolver sen calefacción no centro. Non se pode esperar máis».
Asimismo, le envía un recado al edil de Educación, Roque Araújo. «Deixou entrever que había relacións fluídas con Educación, pero non temos esa sensación, pois a actuación demórase máis e máis».

DIARIO DE PONTEVEDRA, 05/11/11


2 comentarios

Tiroliro II · 5-11-2011 a las 19:33

Estes retrasos na caldeira demostran que este goberno de cesures vai de craneo paa recibir axudas e subvencions, non levara un can

manolo o do bombo · 6-11-2011 a las 17:21

Claro ignorante tiroliro ,temos que votar para ó PP si non asi non hai subvencións…

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.