PSOE y ANPA de Baño acercan posturas tras la polémica por la moción llevada a Pleno.

El PSOE de Valga y la Asociación de Padres de Alumnos (ANPA) del colegio de Baño acercaron posturas en una reunión después de la polémica suscitada por la moción que los socialistas llevaron al último Pleno ordinario y en la que se hacían eco de algunas reivindicaciones del centro y de la propia ANPA en materia de seguridad. El presidente del colectivo de padres, Miguel Abuín, se sintió “utilizado políticamente” por el PSOE y lamentó que la portavoz socialista, Carmen Coto, no se hubiera reunido primero con ellos para conocer de primera mano sus intereses.
La pasada semana los protagonistas del conflicto, Carmen Coto y Miguel Abuín mantuvieron una reunión para aclarar estas diferencias y limar asperezas. La edil del PSOE reconoció tras este encuentro que “foi un erro noso” el haber presentado la moción sin comunicárselo previamente a la ANPA, apuntando que “non queremo, nin moito menos, restar valor ao traballo” realizado en los últimos años por la asociación de padres para conseguir mejoras para el centro, sino que “como grupo político temos a responsabilidade de facernos eco das queixas dos pais e da dirección do colexio”.

Carmen Coto también reconoce que en determinados momentos, como cuando la ANPA paró las clases en el colegio para conseguir inversiones por parte de la Xunta, “non estivemos á altura”, si bien matiza que por aquel entonces “a organización do grupo socialista non traballaba todo o ben que debera. Agora, coas novas incorporacións temos outra forma de traballar e a ANPA pode contar con nós para o que necesite” ya que considera que “está facendo un moi bo traballo no colexio e merece toda a axuda”.

Por su parte, el presidente del colectivo de padres insiste en que “non queremos que se politice o noso traballo” para no echar a perder todo lo conseguido en los últimos años. Miguel Abuín pide también disculpas a Carmen Coto “por si se sentiu atacada coas miñas declaracións”. En cuanto al contenido de la moción que suscitó la polémica explica que recoge parte de las peticiones de la ANPA, que ·están entregadas por escrito tanto no Concello como na Consellería de Educación desde o mes de xullo e tamén foron solicitadas de palabra ao alcalde”.

LA VOZ DE GALICIA, 24/11/11

Esta entrada fue publicada en Educación y etiquetada como , , , , , . Guardar el enlace permanente. Trackbacks están cerrados, pero puede publicar un comentario.
Antes de comentar lembra as Normas de uso.
En Pontecesures.net cremos que a verdade non é propiedade de ninguén, senón que se constrúe entre todos. Por iso, tamén estamos convencidos de que a participación dos lectores e lectoras engade outro valor aos contidos. Pero este xogo ten as súas regras. O insulto, as descalificacións persoais e a linguaxe despectiva atrancan a comunicación libre. O diálogo establécese sobre as ideas, non sobre quen as emite. Por esta razón, eliminaremos os comentarios que non favorezan a liberdade e o razoábel intercambio de opinións. En beneficio da participación e do debate.

Publicar un Comentario

Tu email nunca se publicará ni se compartirá. Los campos obligatorios están marcados con un *

*
*

Puedes usar estas etiquetas y atributos HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>