La iluminación del Coche de Pedra lleva varios días sin funcionar, denuncia Sabariz.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Vecinos del centro de Pontecesures han trasladado al concejal de ACP, Luis Sabariz, sus quejas tras comprobar que la iluminación del Coche de Pedra ­monumento situado en la calle San Lois que recuerda las Ferias del Automóvil de Ocasión celebradas en la villa en el siglo pasado­ lleva varios días apagada, por lo que el concejal insta al alcalde a resolver esta cuestión y a corregir las deficiencias realizando las actuaciones o gestiones que sean precisas.
Sabariz recuerda que tanto el monumento como la pequeña plaza en la que está asentado fueron remodelados por iniciativa del anterior gobierno municipal. Una de las mejoras introducidas fue, precisamente colocar focos en el suelo para ensalzar la escultura de piedra con la luz que desprenden.

DIARIO DE AROUSA, 09/12/11

Categorías: Concello

2 comentarios

o palillo · 9-12-2011 a las 22:39

mirade unha cousa paréceme vergonzoso que o coche de pedra teña iluminación, paréceme que estamos adorando a un dios e que digan que hai moita crisis e esta ano non se poña alumbrado navideño. Por parte do señor sabariz xa nos está dando a demostrar que lle importa máis o coche de pedra que os comerciantes de cesures porque aquí non se fai ningunha campaña navideña esto parece un pueblo fantasma asique ¿ porque non deixar sin luz o coche???? Ai crisis para o qeu se quere para outras cousas non cada día a política é máis negra

Luis Angel Sabariz Rolán · 10-12-2011 a las 09:23

Por suposto que defendo que o monumento ao Coche de Pedra teña iluminación e que funcione. Ademais de orixinal é un monumento fundamental na curta historia de Pontecesures como municipio, ten un significado especial, e ensalza uns acontecementos que merecen ser lembrados por todos. Por estas razóns o goberno anterior dotou dunha iluminación tenue á escultura dende o chan. Pola noite está moi bonita.

Sobre a defensa do comercio e a campaña de Nadal, que queres que che diga «o palillo». Haberá que preguntarlle ao goberno local. Creou una Mesa Local do Comercio, non permitiu á oposición estar presente, e ignoro totalmente o labor que está a desenvolver a citada mesa.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.