Para substituir a unha limpadora o concello respecta a puntuación previa de xuño pasado.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Con data 13/02/12 causou baixa ao hospitalizarse por enfermidade unha traballadora do servizo de limpeza do concello, considerándose que é necesario contratar a outro traballador mentres dure a situación de incapacidade.
Con data 17/02/12, mediante resolución da alcaldía, decídese a contratación para esa substitución de Mª Rosa Domínguez Abreu, pois na selección efecutada nos Programas de Cooperación 2011 en xuño pasado foi a mellor puntuada entre as candidatas e prestou servizo así perante sete meses.
Lémbrase que foron dúas as traballadora contratadas de aquela como limnpadoras. A propia Mª Rosa Domínguez Abreu (6 puntos de cualificación) e Mónica Pesado Taibo (5 puntos de cualificación) que foi a segunda.
As grandes preguntas: ¿Sería normal que se contratase a Mónica Pesado Taibo en lugar de Mª Rosa Domínguz Abreu? ¿Por que este criterio da mellor puntuación, que é o máis razonable para estes casos de baixas por enfermidade no que se precisa unha actuación rápida, foi alterado na contratación da auxilliar administrativa?. O goberno local segue a dar a calada por resposta.

Categorías: Concello

21 comentarios

Blanco · 18-02-2012 a las 12:23

Esta clarísimo, la demostracion del trato de favor y del amiguismo en la seleccion de la auxiliar administrativo es indudable, una verguenza que esta siendo muy criticada en la calle.
Mirad como la labor de la oposicion es importante, descubriendo estos dedazos en las contrataciones el gobierno esta mas controlado y tiene que andar fino, como ahora se demuestra en esto de las limpiadoras

qepasadamonada · 18-02-2012 a las 13:21

decisión criticada en la calle ….. criticada por quien??? por blanco, o cara de cona, o sabariz, o 1234, etc, eses que son los mismos con distintos apodos??? los de siempre.
lo unico que critican es al sabariz que no se entera de nada y le sigue dando vueltas al asunto, siempre metiendo la gamba, y ahora mete en el medio a dos personas más, a las limpiadoras. Esto es de telenovela. Y lo critican a el por que los otros no dan la cara, que si no compartirian críticas.

Luis Angel Sabariz Rolán · 18-02-2012 a las 14:36

Que si no me entero de nada, que si meto la gamba, que si meto a dos limpiadoras en el debate, que si telenovelas, lo importante es desacreditar a quien discrepa del procedimiento seguido. Mira «quepasamonada», en este tema me enteré de lo sucedido, informé de las contrataciones (de la auxiliar y de la limpiadora) y expuse los distintos criterios utilizados. Queda demostrada la incongruencia del gobierno local y este detalle deben conocerlo los vecinos. Parece que para ti el culpable es el que expone las cosas, el que las da a conocer; o sea, es mejor el silencio, el dejar pasar, el no meterse en nada, el que todo mundo ignore las personas que trabajan en el concello. Para eso no se debe pertenecer a una corporación.

qepasadamonada · 18-02-2012 a las 14:48

no sr. sabariz, yo no discrepo en que estén o no bien hechas las selecciones, discrepo en las formas que usted tiene para liarlo todo. Claro que tiene que hacer oposición, para eso está, y le digo que muchas veces la hace bien, y le he defendido en muchas ocasiones, pero esta no es la manera. Poner a la gente en la boca de los demas es darles carnaza. Hagalo de otra manera, y no en esta página web o en prensa, donde siempre escriben los mismos y donde se inventan cosas e insultan a la gente. Usted realmente está orgulloso del lio que se ha montado con todo esto??? por que se ha fijado en la cantidad de comentarios que hay con insultos y menosprecios. No Sr. Sabariz, esta no es la manera y usted en el fondo lo sabe, pero siempre quiere estar en todas las fiestas, le inviten o no, y algún dia esto le pasará factura, por que los vecinos tontos no son, usted lo ha dicho. Y otra cosa, informar a los vecinos es una cosa, esta demagogia, es otra muy distinta.

Luis Angel Sabariz Rolán · 18-02-2012 a las 15:34

Yo expuse lo sucedido, informé a los vecinos y punto. No inventé nada, ni lié a nadie, ni me metí con nadie. Cada uno sacará sus conclusiones.

Princo · 19-02-2012 a las 13:49

Xa, tes razon en todo. pero que critiques o de que «es mejor el silencio,el dejar pasar…» …. se predicaras co exemplo cando tiveches oportunidade, igual terías algo de crédito pero… Xa é tarde para que andes a dar leccións tanto a xente como ás corporacións

Verdade · 20-02-2012 a las 13:14

Coidado co que fan, igual cando lle acabe o contrato á do Choco a poñen a ela neste contrato de limpiadora …

    Leo · 23-02-2012 a las 17:39

    Arrecarayo pa ti,VERDADE,debes de estar obsesionadA ca do CHOCO,haber si che parece que lle caen os anillos por limpiar.
    estás moi enjañadA,antes de criticar haber si intentas coñecela que é un encanto de rapasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luis Angel Sabariz Rolán · 21-02-2012 a las 00:03

A cousa non é de chiste «Verdade», deixémonos de ocorrencias para quitarlle ferro ao sucedido. Subliñada queda a incongruencia se comparas unha selección con outra.

piris · 21-02-2012 a las 16:38

Publicar nesta páxina nomes e puntuacións obtidas polos veciños nas probas para TRABALLAR (traballar, non facer política) no Concello, paréceme unha BAIXEZA MORAL. Os tribunais ou comisións de selección están obrigados, SEGUNDO AS NORMATIVAS ,a publicar ás puntuacións para coñecemento de todolos que sean ou se consideren interesados; pero facelo aquí con outros fins paréceme IMPRESENTABLE. Claro que…onde non hai…

Luis Angel Sabariz Rolán · 21-02-2012 a las 21:35

Agora que a sociedade demanda claridade, publicidade e información sobre o que sucede nas administracións públicas, nos sae «piris» pedindo todo o contrario.
Polo publicado neste medio os veciños coñecen o que pasou nunha institución onde todos formamos parte. Non é un asunto privado, non é a casa de un, «piris», é a de todos.

    Caminante · 22-02-2012 a las 12:46

    E claro, vostede é o único que nos da, que lle da ao pobo claridade, publicidade e información do que sucede no noso concello…
    Non sei, levamos oito meses no que segundo vostede, en Pontecesures todo se fai mal, donde existe un goberno despilfarrador, que engana aos veciños continuamente, donde se contrata a dedo, donde todas as festas ou iniciativas que se fan, merecen a súa crítica… etc, etc, etc…
    Pero do que vostede non se quere enterar é que as xentes queremos información, pero seria, rigurosa. Non queremos, polo menos eu, información obsesiva, repetitiva ou terxiversadora dos feitos ou situacións.
    E sobre todo, hai que ter coidado cas novas que poidan rematar coma esta, cun xuizo, cun (si Blanco, si) linchamento público dunha veciña dun pobo de 3000 habitantes no que todos nos coñecemos.

    Curiosa frase «non é a casa de un» a de alguén que durante catro anos, día e noite, de luns a domingo vivía na casa do Concello con tarifa plana a Internet incluida…

taravelo · 22-02-2012 a las 01:04

o teu Sabaris non ten fin ¿ e despois non vai quedar perxudicada a xente que nombrades? das asco moral, e de sejuro que para as proximas te vas presentar outra ves, vaia morro, non sei de donde sacaches o escaño para poder estar na oposision (que por serto nin o mereses, dañando a xente como a dañades) ¡non me estrañaria nada que te disfrasaras para poder votar por ti varias veses! hasta nesta outra notisia acabas nombrando outra ves as asministrativas, tiñanche que dar un toque nos fusiños, nas cheiras, o teu e sacar fotos e pasar inspesion por todos os lados intentando sacar a merda de donde estas ti metido ¡xa cheira!
Pero tranquilo, non fai falta que me respondas que non teño educasion e que estades para aljo porque e serto, educasion para ti ningunha, inda mereses menos, TRANFUGA CHAFULLEIRO

piris · 22-02-2012 a las 13:18

Soio unha mente retorcida pode confundir claridade e publicidade (que son obrigas das Administracións Públicas) con RESPETO AS PERSOAS. ¿Quen dixo que EL TOMATE de TELE 5 non tiña continuadores a nivel local?

Luis Angel Sabariz Rolán · 22-02-2012 a las 15:59

Pois máis do mesmo; insultos, descualificacións para a miña persoa, agresividade, etc..E todo por informar, sen meternos con ninguén, dunha decisión do goberno local inconcibible pola que se pediron explicacióóns atopándonos coa calada por resposta.
Non, se ao final os da oposición para algúns só debemos ir á procesión do Carme, falar algo nalgún pleno (pouco, que o alcalde di sempre que ten presa) e ir ao viño de despedida do ano da institución.

piris · 22-02-2012 a las 21:03

Nunca insulto. Soio opino do que se pode ler na páxina. Mezclar a miña crítica dun feito concreto (publicar UN PARTICULAR puntuacións dos veciños nas probas do Concello) co que fai ou deixa de facer a oposición é mezclar fabas con castañas e é unha mostra de falla de argumentos para defenderse. Bueno, falla de argumentos ou falla de…….. (completese a gusto del lector). Eu poñería SERIEDADE.

Luis Angel Sabariz Rolán · 22-02-2012 a las 23:09

Sempre publiquei neste medio as puntuacións dos aspirantes nos procedementos de selección de persoal no concello. Para iso eran expostas as listas no taboleiro de anuncios co fin de que foran coñecidas por todos. Penso que iso é serio, «piris», o que non é serio é o que pasou agora. Como particular, como concelleiro que son, ou como colaborador deste medio é importante informar do que sucede na institución. ¿Que mal ten iso? ¿Por que estas puntuacións non deben ser coñecidas?.

piris · 23-02-2012 a las 01:43

Coñecidas si; pero por tódolos que sexan ou se consideren interesados (o que xa está garantido por lei a traverso do principio de transparencia e publicidade). Insisto que non estou opinando dunha acción política ( nin do que pasou antes, nin do que pasou agora). Estou opinando do MAL uso que se fai desa información. Non se pode negar que as puntuacións obtidas por unhas persoas en competencia con outras persoas son, en moitos casos, expresión de éxitos ou fracasos persoais que débense respetar en xeral. Unha cousa é o principio de publicidade (que eu tamén defendo) e outra cousa moi distinta é a publicidade como principio. Claro que… dende que se publican denuncias de Tráfico nesta páxina….Cousas veredes…

Luis Angel Sabariz Rolán · 23-02-2012 a las 15:08

O único que fixo mal uso da información das puntuación, «piris», foi o goberno local ao non respectalas na elección da auxiliar administrativo. Que terá que ver iso con publicar unha denuncia de tráfico. Eu era o interesado en dita denuncia e considerei oportuno facelo para amosar que unhas acusacións contra min eran falsas.

piris · 23-02-2012 a las 16:36

PAT�TICO E DECEPCIONANTE. Esperaba unha resposta máis COHERENTE.

sobreiras · 24-02-2012 a las 01:23

Ten que ter moito ollo este goberno, parece que sempre está pisando nun campo de minas, ten que facer as cousas con moito tino, porque en calquer momento salta a lebre. Non é fácil con un concejal coma Sabariz na oposición gobernar tranquilos, él pescas no aire, enterase de todo e pono en coñecemento dos veciños. Como debe ser, os veciños pagan impostos, gobérnase cos seus cartos e deben estar enterados de todo o que se coce na casa do Concello. Xa sei que a vos non vos gusta a transparencia, que estaríades moito mellor sin él, pero hai que roer. E a todos os que o machacades nesta páxina, vos seredes forofos dos que gobernan (decides a todo amén, amén… que é o que lles gusta os nosos políticos), pero Sabariz tamén ten a sua xente, os seus forofos e non nos gusta nada o trato que lle dades. Un poquito de por favor. Nos catro anos do goberno anterior, as seleccións de persoal foron exemplares, rigurosas, legales e as actas de selección publicadas (ainda o están hoxe na páxina oficial do Concello, porque non lle votades unha ollada). E ahora teredes que recoñecer conmigo que este contrato da limpiadora é correcto, pero o contrato da administrativa non. A rapaza que foi para a casa era a primeira da lista no seu proceso de selección e merecia seguir traballando. Pero para min, o máis correcto sería contratalas as dúas a media xornada, pero claro, non discurrimos máis e así nos vai, sempre meténdonos en lios. E esto non ten nada que ver con persoas, tanto ten, estas ou outras, eu sempre pensaría o mesmo, non está ben o que fixo este goberno. E que conste que a crítica de Sabariz é para o goberno, único culpable, non para as rapazas. Tamén hai que saber ler e sobre todo comprender o que se le.

Responder a Luis Angel Sabariz Rolán Cancelar la respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.