Sabariz pide al alcalde que informe de las carencias que tienen los equipos base.

El concejal de ACP de Pontecesures, Luis Sabariz, pide al alcalde que convoque con urgencia a los portavoces municipales para informar de los problemas que están teniendo los equipos base del Pontecesures Club de Fútbol y de las gestiones que está realizando el alcalde, Luis Álvarez Angueira, y el concejal de Deportes, Roque Araujo, para solucionar estos problemas que un grupo de padres y madres de niños de la base del club han puesto en conocimiento del regidor local solicitando su mediación para poder solventarlos.
Se trata de problemas de tipo organizativo que ponen en dificultad el buen desarrollo de la actividad de los equipos base del club y de los cuales Sabariz pide explicaciones por tres cuestiones principales: “Porque a institución municipal ten un monitor de fútbol contratado que presta os seus servizos case en exclusiva no equipo da localidade. Tamén polo uso das instalacións do campo municipal Ramón Diéguez e a percepción de subvención municipal anual por parte do club” y por último “porque a problemática pode incidir negativamente no desenvolvemento axeitado da práctica deportiva dos rapaces da vila”. Por todo ello solicita que se traslade información a los distintos portavoces municipales.

DIARIO DE AROUSA, 23/02/12

Esta entrada fue publicada en Concello y etiquetada como , , , . Guardar el enlace permanente. Trackbacks están cerrados, pero puede publicar un comentario.
Antes de comentar lembra as Normas de uso.
En Pontecesures.net cremos que a verdade non é propiedade de ninguén, senón que se constrúe entre todos. Por iso, tamén estamos convencidos de que a participación dos lectores e lectoras engade outro valor aos contidos. Pero este xogo ten as súas regras. O insulto, as descalificacións persoais e a linguaxe despectiva atrancan a comunicación libre. O diálogo establécese sobre as ideas, non sobre quen as emite. Por esta razón, eliminaremos os comentarios que non favorezan a liberdade e o razoábel intercambio de opinións. En beneficio da participación e do debate.

Publicar un Comentario

Tu email nunca se publicará ni se compartirá. Los campos obligatorios están marcados con un *

*
*

Puedes usar estas etiquetas y atributos HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>