La ??falta de temas? deja a la Mancomunidad Ulla-Umia sin Pleno por tercer mes consecutivo.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Roberto Vázquez, presidente de la Mancomunidad

Empezó con bríos renovados el mandato en la Mancomunidad Ulla-Umia, pero parece que comienzan a desinflarse. En medio de la polémica suscitada por la imputación del presidente y alcalde de Portas, Roberto Vázquez, y tras anunciar el vicepresidente, Manuel González, su decisión de renunciar al cargo, lo cierto es que la actividad en el seno de la entidad supramunicipal ha sufrido un frenazo. Por tercer mes consecutivo no habrá reunión de la Comisión Ejecutiva, una cita que, siguiendo el calendario establecido tendría que celebrarse hoy. No se ha convocado Pleno, confirma Roberto Vázquez, que alega que ??non hai temas? y que desde administraciones como la Xunta ??non contestaron? a las propuestas formuladas desde la Mancomunidad, entre ellas la solicitud de trabajadores a través de los planes de Cooperación o la cesión del Centro Comarcal de Caldas para utilizarlo como sede de la entidad. ??Para que vou convocar se non hai asuntos que tratar. Facer unha reunión para nada é xenerar máis gasto, xa haberá (Pleno) cando haxa algo que levar?, pudiendo celebrarse incluso una sesión extraordinaria, se reafirma el presidente.
Ante la falta de convocatoria seguirá, por tanto, sin hacerse oficial la dimisión del vicepresidente, el socialista Manuel González, que se dejará el cargo pero seguirá como vocal. González presentó hace semanas un escrito que deberá ratificarse en una reunión de la Comisión Ejecutiva, pero Vázquez es claro: no va a convocar una sesión solo para eso. ??Non vou facer un Pleno pola demisión do vicepresidente. Cando haxa outros temas que tratar levarase ese, se é que antes non retira a petición de renuncia?, advierte.

Manuel González, por su parte, manifestó ayer que ??non me parece o máis oportuno? que no se convoque a la Ejecutiva para dar cuenta de su dimisión. ??Creo que habería que tratar o tema, pero tampouco imos facer sangue disto?, añade. La intención de los representantes socialistas en la Mancomunidad no es solo la de evidenciar, a través de la renuncia del vicepresidente, la retirada del apoyo a Vázquez, sino también solicitar la dimisión de este a raíz de su imputación por un supuesto delito fiscal por el que estaría negociando con la Fiscalía un acuerdo de conformidad.

DIARIO DE AROUSA, 26/06/12


5 comentarios

outro · 26-06-2012 a las 16:53

Afirmando rotundamente xa de entrada a miña total ignorancia no asunto ¿alguén ten datos mais ou menos contrastados do que nos costan estas «verbenas»? Sen entrar a valorar a utilidade dunha administración paralela (outra mais), xa quixera saber eu por qué pelexan tanto algúns por defender o que hoxendía no ten defensa posibel.
Sabariz, entendo que ti es un dos poucos que participan aquí que pode ter datos, estaríache moi agradecido.

outro · 26-06-2012 a las 16:55

E ó mesmo tempo, outros insistindo nos recortes. Ten coña, si.

Luis Angel Sabariz Rolán · 26-06-2012 a las 22:26

A verdade é que non teño moita información do que está a xestionar a mancomunidade, «outro», pero realmente sempre a considerei moi pouco operativa e prescindible (hai que destacar que o período 2007/2011 coa presidencia da exalcaldesa de Cuntis a actividade foi practicamente nula). Aínda por enriba agora non hai máis que líos, con fortes enfrontamentos partidarios. En lugar de destacar a institución pola súa actividade e por facer cousas conxuntas para todos os concellos, as novas que aparecen nos medios son bastantes desagradables.
Tamén hai que dicir que o momento non é doado dende o punto de vista competencial na administración local (que se algúns servizos deben ser mancouminados, que van sera asumidos polas deputacións, que pode haber fusións, etc..). Imos ver en que queda todo.

outro · 26-06-2012 a las 22:34

Eu preguntaba concretamente canto costa ¿O Concello de Pontecesures ten que abonar algunha cota determinada á Mancomunidade?

outro · 26-06-2012 a las 22:55

Outra cousa que me ven á cabeza ¿Roberto Vázquez ten algún tipo de remuneración polo cargo na Mancomunidade, sexa en forma de salario, ou dietas, ou coche oficial, chófer…?

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.