El sector funerario aplaude la sanción al tanatorio de Valga.

La Asociación de Empresarios de Pompas Fúnebres de Pontevedra aplaude la decisión del Consello Galego da Competencia de imponer una multa de 8.523 euros a la UTE Tanatorio Municipal de Valga por haber “abusado de la posición dominante que tiene en el mercado” en esta localidad, en la que es concesionaria del único tanatorio existente, y haber “impedido a otras empresas de servicios funerarios que utilizasen” esas instalaciones. La sanción es consecuencia de una denuncia de la Asociación de Empresarios de Pompas Fúnebres de la provincia, cuyo presidente, David López, se felicita por la resolución de Competencia e indica que, a raíz de ella, la UTE “queda obrigada” a permitir el acceso de otras compañías al tanatorio valgués, algo que “aínda non puidemos comprobar” al no haber tenido ningún servicio en el municipio. López añade que su lucha “valeu a pena” ya que “no ano no que estamos non cabe na cabeza de ninguén que non haxa libre competencia”.

DIARIO DE AROUSA, 17/07/12

Esta entrada fue publicada en PADRÓN, VALGA, CATOIRA E CALDAS y etiquetada como , . Guardar el enlace permanente. Trackbacks están cerrados, pero puede publicar un comentario.
Antes de comentar lembra as Normas de uso.
En Pontecesures.net cremos que a verdade non é propiedade de ninguén, senón que se constrúe entre todos. Por iso, tamén estamos convencidos de que a participación dos lectores e lectoras engade outro valor aos contidos. Pero este xogo ten as súas regras. O insulto, as descalificacións persoais e a linguaxe despectiva atrancan a comunicación libre. O diálogo establécese sobre as ideas, non sobre quen as emite. Por esta razón, eliminaremos os comentarios que non favorezan a liberdade e o razoábel intercambio de opinións. En beneficio da participación e do debate.

Publicar un Comentario

Tu email nunca se publicará ni se compartirá. Los campos obligatorios están marcados con un *

*
*

Puedes usar estas etiquetas y atributos HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>