El tripartito arremete contra los que critican la Festa da Lamprea.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

pedrala

Un vecino limpia con un pañuelo la silla en la que quería sentarse, en el recinto donde se hizo la fiesta de la lamprea.

El tripartito arremete contra los que critican la Festa da Lamprea
El gobierno de Álvarez Angueira carga contra Luis Sabariz – Niegan que la exaltación del domingo tuviera tantos errores

El gobierno tripartito de Pontecesures no admite las críticas vertidas contra la Festa da Lamprea, celebrada el domingo. Después de que se dijera que hubo menos gente que nunca, que el recinto de degustación era un lodazal y que la carpa era demasiado pequeña, lo cual afecta a la imagen de una celebración que trata de promocionar un producto tan preciado como el homenajeado, en el Concello creen que los ataques solo tratan de desprestigiar esta cita.

El principal damnificado de la contestación del Concello de Pontecesures es el concejal independiente Luis Sabariz Rolán, que se sumó a las críticas de numerosos usuarios diciendo que la fiesta vale la pena, que la lamprea necesita estos y otros muchos homenajes y, también, que la organización no había estado a la altura.

Pero en el tripartito creen esas críticas «lamentables, viles y ruines», aseguran que tratan de ensuciar la imagen de la fiesta y llegan a manifestar que el independiente «más que un portavoz de la oposición parece un bocazas que con la excusa de hacer oposición lo único que hace es criticar el más mínimo detalle, quizás sin darse cuenta de que está haciendo el ridículo y hundiendo la reputación de esta villa».

Aunque dicen estar de acuerdo con la crítica que haga cualquiera, en el ejecutivo que dirige el nacionalista Manuel Luis Álvarez Angueira no dejan títere con cabeza. Eso si, reconocen que el recinto no pudo ser acondicionado, y lo achacan a que «la lluvia no dio tregua».

Después de que los usuarios tuvieran que pisar el barro, tierra y piedras del firme irregular en el que se asentó la carpa, en el Concello de Pontecesures dicen no compartir las alusiones a la escasez de público, a lo que añaden que se vendió toda la lamprea, si bien no explican que, según los cocineros, eran cien piezas menos que el año pasado.

Al tiempo que aseguran que la carpa tenía los mismos metros cuadrados que el año anterior, los representantes del gobierno local presumen de haber conseguido organizar la fiesta del domingo pasado por un precio de 5.000 euros (más IVA), «cuando resulta que en la dos últimas ediciones del anterior gobierno el presupuesto fue de 33.544 y 42.563 euros».

Una vez hecha esta alusión a la considerable rebaja de costes, lo cual puede explicar las críticas de los usuarios a la propia fiesta, en el tripartito sentencian que fueron capaces de organizar la fiesta de la lamprea y la feria del comercio local «con el mismo éxito de público y con un coste un 88% menor».

En cuanto a Luis Sabariz, ayer volvió a pronunciarse, esta vez para insistir en que la fiesta se devaluó muchísimo y el gobierno local esperó al último momento para ocuparse del evento y dejar la organización a otros.

Lamenta las explicaciones del tripartito, pues cree que en lugar de aclarar lo sucedido el domingo están dirigidas a hacer política, y a esto añade que «si el gobierno no es capaz de hacer más de lo que hizo el domingo pasado no puede culpar a nadie, pues estamos ante un gobierno incapaz».

Asimismo, «hablan de los gastos en ediciones anteriores, por no hablar de lo recaudado por la venta de lamprea esos años, las subvenciones y los donativos».

Dispuesto a dejar a un lado las polémicas y las guerras de cifras, lo que hace Sabariz es insistir en que «el suelo de la carpa presentaba un estado lamentable, y la actitud del gobierno descuidando este detalle trascendental es imperdonable».

Añade que «el ambiente bajo la pequeña carpa fue prácticamente nulo, y el estado de mantenimiento de los alrededores resultó deficiente, como pudieron apreciar tanto los vecinos como los medios de comunicación».

Para terminar, el concejal independiente alega que «lo que tiene que hacer el gobierno es implicarse y trabajar para que no sucedan estas cosas en lugar de arremeter contra la oposición».

FARO DE VIGO, 17/04/13


11 comentarios

Cara de cona · 17-04-2013 a las 18:04

Que tempos aqueles da Lamprea….veu Pousa Antelo…Borobo…Fraga….Touriño….Quintana…conselleiros…Barreiro…un cargo pariente de Gerardo o da panadería…..Gibson…..Albor….o das cifras e letras…Tacho…..a presidenta do Parlamento…e moitos outros…..agora organiza a festa unha churreria……nunha cuchiquera con crollos….manda carallo con cesures…..estes do goberno van volver os ovos e chourizos….jo…jo…jo…

sobreiras · 17-04-2013 a las 19:59

Representativa a foto, como imaxe da Lamprea 2013 quédanos José o Pichilán limpando unha silla nunha na carpa, parece unha corte de gando, que vergoña

    eolo · 17-04-2013 a las 23:35

    Onde ti ves a José pichilán limpar unha silla, eu vexo collendoa para sentarse. Xa ves, todo depende cos ollos que un mire.
    Por certo, estás virollo

eolo · 18-04-2013 a las 00:07

Eu con 42.000 facía unha festa con lamprea e chuletón. O mérito é facer unha festa da lamprea con 5.000
O mellor estes tipos aínda non se enteraron de que moita xente e o Concello están en crise (oirían falar dela?)
Ten mérito o periodista, o seu artigo non ten desperdicio.

ben te vexo · 18-04-2013 a las 11:06

O que é VERGONZANTE é ter tres concelleiros con adicación exclusiva, que entre soldos e cotizacións, lle custen ó concello (ou sexa a nós) cada mes o mesmo ou máis do que se gasta ó ano na festa da lamprea.
O que é VERGONZANTE é presumir do pouco que se gasta tendo tres adicacións exclusivas no concello.
O que é VERGONZANTE é que unha das exclusuvidades sexa de obras e urbanismo polo escaso das obras e o descoñecemento das mesmas.
O que é VERGONZANTE é que outra exclusividade sexa de educación, deportes e servicios sociais, neste caso, pola inutilidade do concelleiro.
O que é VERGONZANTE é que o equipo de governo arremeta contra os que critican a súa labor, en lugar de defender o seu «traballo», por certo, moi ben remunerado para ser de servizo público.
O que é VERGONZANTE é que o equipo de governo se adique a atacar en plenos e comunicados á xente para a que governa.
O que é VERGONZANTE é non decatarse que cando un gaña unhas eleccións governa para todo o pobo o que inclúe ós que non os votan, ós que fan oposición, ós que os critican ou sexa TODOS.
O que é VERGONZANTE é a sobervia do equipo de governo que se cren os reis da muñeira e fan comunicados contra as críticas

eolo · 18-04-2013 a las 21:25

O que é VERGONZANTE é a túa cricita con una base e fundamentos ridícula.
Non teño os datos pero gustaríame saber canto se incrementou os gastos de governo con respeto a anterior lexislatura. Ao mellor tes razón en que eses gastos son elevados respeto do Concello, pero tamén che digo que algunhas das dedicación das que falas son parciais non exclusivas.
Tamén me gustaría saber onde se dí que os governos municipais teñen que sair gratuitos, que a xente adique o seu tempo o municipio non quere dicir que teña que ser gratis.
Ben te vexo, si realmente pensas que quenes governan non deben cobrar, monta un partido, grupo ou asociación folclórica e preséntate as próximas eleccións e pon no teu programa. GOVERNO GRATIS con dedicacións parciais e exclusivas. O mellor a xente ata te vota.

Cara de cona · 19-04-2013 a las 11:14

Pichilan tivo que cepillarse o pantalon….si o chegar a casa……os defensores do goberno non queren ver…….o Saba a cabrealos sempre…….recortan todo os tenientes do goberno……todo menos eliminar o seu sueldo……pois e o primeiro que se debe quitar…….somos moitos no pobo os que o decimos….veña escraches…..jo…jo…jo….si se puede….coma a Colao…..

ben te vexo · 19-04-2013 a las 14:09

O meu comentario pode dar vergoña, pero non máis ca actitude dos nosos gobernantes que non aceptan críticas nin comentarios ó seu traballo atacando mediante comunicados a quen non baile ó son da súa gaita esquecendo que gobernan para todos os Cesureños.
Ninguén debería «trballar» de valde, a clave está en traballar polo que un cobra. Non sei si se gasta máis ou menos en adicacións que antes pero as de antes eran peores, no caso da rexedora pola escasa confianza dos votantes nela á vista dos votos acadados e no caso do segundo porqué tendo un traballo remunerado decidiu deixalo para cobrar por non «traballar».
O malo das adicacións actuais tamén está no traballo( case todo realizado por unha persoa) é a actitude do goberno queixandose de recortes e de falta de cartos tendo tres «soldos» parciais, porque recoñecerame o vento que a utra cousa non se adican ( algúns nin antes de gobernar se adicaban a nada)..
Non falei da festa nin da organización, porque coma todos os anoss e como todos os eventos teñen cousas que non me gustaron, outras que si e outrs que me encantaron… nada que dicir en contra, pero si en contra da actitude do goberno, non son nenos no patio da escola, que non fagan o que critícan noutros e que respecten ós veciños ós que gobernan, queiran ou non.
Un saúdo ¤_¤

Tiroliro II · 19-04-2013 a las 16:34

A imaxen do pobo lamentable, era mellor que non fixeran nada. vaguedad total no goberno e falta de ideas

eolo · 19-04-2013 a las 22:25

Parece que a tropa saca toda a artillería, o que pasa é que non saben onde apuntar e tiran a todo. Unha pena.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.