Pontecesures recordará los 90 años de su constitución como concello.

Publicado por Redacción en

El ejecutivo quiere reunir a los vecinos que nacieron el día de la independencia // Los actos se celebrarán en octubre.

El 9 de octubre de 1925 Pontecesures conseguía por fin segregarse del vecino municipio de Valga y constituirse como entidad municipal independiente. Noventa años después, el ejecutivo actual quiere recordar esta efeméride con un sencillo y emotivo acto. Los pormenores del programa aún se encuentran en paños menores, pero la alcaldesa y responsable del área de Cultura, la nacionalista Cecilia Tarela, tiene en mente realizar unos actos con gran contenido emocional y emotivo. Lo que sí adelantó Tarela son las fechas probables de este acto, que se celebrarán el 10 y 11 de octubre próximo.

Uno de los apartados con el que pretende contar esta conmemoración pasa por un recorrido histórico por el ayer y el hoy del municipio. Para ello, el Concello ha remitido una carta a todos los vecinos en los que les pide colaboración para que estos cedan las instantáneas de las que dispongan (tanto de lugares, gentes, fiestas…) al Concello. Tras el escaneado, las fotografías serán devueltas en perfecto estado a sus propietarios.

El Correo Gallego


4 comentarios

Auga fresca · 26-08-2015 a las 11:22

Pouco hai que celebrar en Cesures, o que hai que facer e algo contra os continuos botellons na rúa cheos de menores de idade, estan danando os cerebros bebendo alcohol a mazo e tomando pildoras de todo tipo, asi nos vai, e logo falamos de educación, dos recortes, os pais pasan e desisten porque fano todos, as tendas a vender, ese e o futuro, cascos de botellas polas ruas, vómitos, mexadas, lixo en xeral, berros de madrugada, falase de defender aos touros, aos cans, aos animais do circo, as aves, e aos nosos xoves que lle den polo saco, que se envenenen en cada festa ou en cada fin de semana

    tesquecalar · 30-08-2015 a las 23:44

    cala maldita sea, cala! Non tes puta idea, que baixen o prezo da consumicion nos bares e verías o cambio

Lis · 8-09-2015 a las 17:14

Claro e que a culpa e ahora do concello?….por dios…

Auga fresca non comparto para nada o teu comentario, o que hai e demasiados país que pasan de todo e lle dan total libertade a eses menores dos que ti falas….vir as tantas da mañan etc….

O concello tiña que prohibir o botellón polo mero feito de como quedan as calles, porque e certo, a xunventude nestes casos e unha guarrada en vez de recoller todo…..
E pensó que a labor de que os menores non beban e dos país….

Manteca · 23-09-2015 a las 19:09

Esto do 90 aniversario de pouco sentido, levao o Bloque en exclusiva sen tratar cos outros socios de goberno, a de Tocino vai ao seu aire e cree que vai ter un trunfo de carallo, pois vai mal porque os do Psoe e os de Souto estan rabudos tendose que enterar de cousas por fora, hui que lios…

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.