Una mujer denuncia haber sido amenazada a través de un grupo de Facebook.

Publicado por Redacción en

Acudió a la Guardia Civil de Valga harta de los insultos que dice recibir a través de esa red social.

María José Lorenzo acudió ayer al cuartel de la Guardia Civil de Valga para presentar una denuncia. Aunque no reside en Pontecesures, esta mujer creó hace unos años una página en Facebook bautizada como «Xente de Pontecesures». Un sitio, explica ella misma, para compartir recuerdos y noticias sobre esta localidad del Baixo Ulla. «Creé la página por nostalgia, pero al ir comentando cuestiones de actualidad, he ido dando mi opinión. Y yo, si tengo que criticar al gobierno de turno, lo critico y punto», relata. Asegura que han sido esas críticas las que han provocado que hace unos meses, a través del Facebook, le llegase un mensaje de un cesureño que la amenazaba explícitamente: «Cando te vexa vou darche unha hostia coa man aberta». Según relata la denuncia presentada ante la Guardia Civil, «a partir de ahí, una persona con supuesto perfil falso crea un grupo que se llama ?Eu tamén lle daría unha hostia coa man aberta?, compuesto por unas 400 personas aproximadamente».

En esa página, dice María José Lorenzo, son diarios los insultos y descalificaciones dedicados a su persona. Eso, sumado a los daños sufridos por el coche de la demandante en Pontecesures, la han llevado a presentar una denuncia por amenazas contra el grupo de Facebook y sus responsables.

La Voz de Galicia


6 comentarios

javahacks · 11-10-2015 a las 20:36

A realidade éche ben diferente. Denunciar non lle da a razón, so o protagonismo que tanto reclama.

Antonio Cortés · 11-10-2015 a las 20:38

Si bien el «Cando te vexa vou darche unha hostia coa man aberta» si que se dijo, la persona que lo dijo se disculpó, por su salida de tono, y MJL aceptó la disculpa por la subida de tono. Aquello se quedó en eso, una discusión con final feliz y sin problemas (todo aclarado).

Que ahora se tome ese comentario como «base» de una denuncia por insultos/amenazas, es simplemente de no tomarse la justicia muy en serio, el contexto es importante, y es algo fuera de contexto y que ni por asomo debería formar parte de la denuncia, o incluso comentarios a la prensa, ya que eso implica que la noticia quede desvirtuada, pero cada uno es libre de entender lo que es la justicia y el periodísmo, yo no entiendo ninguna de las dos cosas de esa manera, pero es una opinión, una humilde opinión.

outro · 11-10-2015 a las 23:22

Non é que queira eu facer de avogado do demo, pero non sei se estamos a interpretar a denuncia no seu punto exacto. A ameaza aquela rematou con «final feliz y sin problemas» como ben di Antonio, pero seica pode ser a orixe da nova páxina donde presuntamente hai unha serie de insultos continuados. Esa páxina, xunto aos desperfectos do vehículo serían a base da denuncia. Alomenos é como eu o interpreto.
Pero evidentemente, se a denuncia vai por algo polo que xa aceptou as disculpas… pois moi mal.

    Antonio Cortés · 12-10-2015 a las 00:43

    Eu estou dentro do grupo «denunciado», e ó que atope un insulto ou ameaza alí ten unha estrella galicia paga no Sol y Mar (ou donde quera) e si atopa dúas, invito a unha 1906 especial.
    E ó que non atope ningún (eu non atopei ningún), tamén está invitado (cando vaia por Pontecesures), porque esto é tan pero que tan absurdo (polo menos o vexo eu así dende fora), que merece ser falado diante dunha cervexa, café ou viño.

outro · 12-10-2015 a las 09:21

Antonio, por nada do mundo vou facer de xuiz nesta liorta. Por iso antepuxen «presuntamente» ao dos insultos.
Cousa aparte ¿por que pechastes o grupo?

    Antonio Cortés · 12-10-2015 a las 10:58

    Cando dixen que estou dentro do grupo, refirome a que me invitaron e entrei, non teño nada que ver ca creación.

    O grupo sempre estivo pechado, non sei porque, pero calquera pode entrar, polo menos que eu sepa non foi algo «escuro», acabo de mirar e hai 761 membros do grupo.

    O Día que entrei eu, estaban ca coña de que tiñas que ser de Pontecesures ou saber dar «unha ostia ca man aberta» para entrar no grupo. E cada un entraba e dicia, porque era Cesureño ou a súa relación con Pontecesures (que era para un ser Cesureño), sempre con ese toque ácedo e moita ironica, e lembranzas, moitas lembrazas dos anos mozos de moitos.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.