BNG y PP afilan las espadas ante la moción de censura de Pontecesures.

Publicado por Redacción en

Ana Pontón afirma que se trata de una cacicada de Rueda, y este lamenta que la nacionalista «non teña máis argumentos».

poca

A medida que se acerca el pleno en el que se debatirá la moción de censura de Pontecesures, a través de la que el PP recuperará la alcaldía con el apoyo de los dos ediles de IP y uno de TeGa, el ambiente político se va caldeando. Esta mañana, Ana Pontón se reunió con Cecilia Tarela para arropar a la «alcaldesa lexítima desta localidade». ??A moción de censura en Pontecesures é unha cacicada do señor Rueda, a súa carta de presentación na provincia como presidente do PP en Pontevedra, el é o artífice dunha moción de censura para apartar do goberno a unha alcaldesa traballadora, honrada e decente, e impoñer os intereses do Partido Popular usando os vellos modos caciquís de sempre?, denunció la portavoz nacional del BNG.

«Reclamamos ao PP, e moi especialmente ao señor Rueda, que paren esta cacicada que pon os seus intereses por riba dos intereses dos veciños e veciñas de Pontecesures?, insistió. ??No BNG entendemos que en política non vale todo, é necesario que haxa decencia e que haxa respecto polo que vota á cidadanía?,señaló la portavoz nacionalista, para quien el PP podrá ganar la moción de censura, ??pero a cambio de que perda Pontecesures, e de que perda unha alcaldesa honesta que está traballando en beneficio da maioría, que será substituído por un goberno ao servizo dunha minoría?.

Cecilia Tarela, por su parte, llamó a los vecinos a acudir al pleno del próximo lunes (12 horas) para demostrar que no está de acuerdo con el pacto alcanzado entre el PP, IP y un concejal de TeGa.

El Bloque mueve sus fichas, y el PP también. Tras conocer las críticas de Ana Pontón, Rueda lamentó que la portavoz nacional del BNG «non teña máis argumentos que o insulto». El presidente del PP en Pontevedra asegura que el gobierno de Pontecesures «en menos dun ano, xa tivo problemas entre os que gobernaban e ao final se opta por quen gañou as eleccións».

La Voz de Galicia


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.