Educación eliminará las humedades del colegio de Infesta

Publicado por Carmen Barreiro en

*La Consellería de Educación se mostró dispuesta a acometer y financiar las obras de reparación necesarias en el colegio cesureño de Infesta para acabar con las humedades que sufre*. Al menos, ese fue el compromiso asumido por el delegado provincial de este departamento de la Xunta de Galicia, José Armando Cristóbal Fernández, que ayer recibió en su despacho al alcalde, Manuel Luis Álvarez Angueira, y a la edil de Obras, la independiente Maribel Castro. Ambos representantes municipales le expusieron los problemas que sufren las instalaciones escolares, especialmente el edificio dedicado a Educación Secundaria, desde que en 1999 se acometiera la última reforma del centro. Foi unha obra mal feita, con grandes deficiencias e agora veñen as consecuencias. Hai humidades e temos que facer reparacións constantes. En ocasións desprendéronse cachos do teito e non é a primera vez que levantan o tellado.

Angueira y Castro también trataron con Cristóbal Fernández sobre la posibilidad de construir pistas polideportivas en el patio del colegio. El regidor cesureño le explicó que hace un tiempo el Concello decidió ampliar el recinto hasta los 5.000 metros cuadrados mediante la expropiación de unos terrenos colindantes, por lo que actualmente cuentan con espacio para ubicar esas infraestructuras deportivas. Finalmente, también se refirieron en la reunión al proceso de desafectación de los bloques de las antiguas viviendas de los profesores. O delegado díxonos que se non hai ningún problema vaille a dar para adiante ó tema. Hai boa disposición pola súa parte , aseguró el mandatario de Pontecesures.

DIARIO DE AROUSA 12/05/2006


2 comentarios

Vaticanista · 13-05-2006 a las 20:00

A Maribel Castro vese na igrexa. Para o colexio e para a educación dos nenos nunca se preocupou nin fixo nada. Agora sae na foto e quizás queira colocar algunha amiga cociñeira ou limpadora no comedor que se pide.

Luis Angel Sabariz Rolán · 15-05-2006 a las 11:28

Con data 12-05-06 a ANPA reiterou ó Delegado en Pontevedra da Consellería de Educación a petición do comedor afirmando con rotundidade que o colectivo de pais/nais considera este servizo imprescindible por cuestións xenéricas (incorporación da muller ó traballo, potenciación das actividades polas tardes, etc.) e porqué perdemos alumnado ó irse nenos de Pontecesures ó centro escolar de Baño-Valga con transporte e comedor gratuito.
E inxusto e preocupante perder unidades escolares e profesorado por este motivo a pesar de que temos un dos máis altos índices de natalidade de Galicia.
O venres día 19 representantes do concello e desta ANPA ímonos entrevistar con representantes da Consellería de Educación en Santiago para tratar este tema do comedor.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.