Quintana invertirá 200.000 euros en el Centro de Día

Publicado por Antonio Cortés en

Anxo Quintana no escatimó elogios a Álvarez Angueira, alcalde de Cesures, durante la breve visita que ayer realizó al municipio. Dijo que era un regidor ‘emprendedor e con iniciativa’, que sabe pedir as cousas. ‘Seino ben porque antes que vicepresidente eu tamén fun alcalde’. Quintana añadió que Cesures cuenta ‘co mellor equipo de gobierno’ desde hace ya algún tiempo pero le faltaba ‘unha administración autonómica disposta a colaborar cos proxectos que teñen’. Ahora la tienen, sentenció, ‘e Pontecesures non debe deixar escapar esta oportunidade’.

Con estas palabras el vicepresidente de la Xunta confirmaba los 200.000 euros ¯ya reservados¯ para la construcción del centro de día en las antiguas viviendas de los profesores ¯todavía en fase de desafección por parte de Educación¯, la futura construcción de una oficina para la juventud junto a un centro social y dejó en el aire otras futuras inversiones. En próximas semanas anunciaremos novos proxectos para Pontecesures. Se teño ocasión voltarei a visitar este municipio e senón farao outro membro do Goberno galego, pero quero deixar claro que estamos dispostos a colaborar cos proxectos de Pontecesures .

Un centro de día pionero > Quintana recordó al alcalde que el centro de día se realizará a través del Consorcio Galego para Políticas de Benestar, al que el Concello deberá adscribirse ¯a través de un acuerdo plenario¯ y que es un órgano a través del cual la Xunta no sólo financia sino que también contribuye a mantener las diferentes infraestructuras para evitar que sean gravosas para los concellos.

Con respecto al centro de día de Pontecesures Quintana aclaró que se tratará de una instalación pionera en Galicia. Reconoció que los mayores gallegos prefieren vivir en su entorno familiar el máximo tiempo que les sea posible. Por iso, ademáis de crear máis prazas de residencia, faremos centros de día en tódolos municipios para facilitar que os maiores poidan vivir nas súas casas pero coa axuda que precisen .

Por ello, el centro de Pontecesures ofrecerá servicios pioneros como el de comedor a domicilio, que permitirá a los mayores pedir que les lleven la comida a casa; o servicio de lavandería, para que tengan quien pueda lavarles la ropa.

:: Diario de Arousa ::


2 comentarios

Luis Angel Sabariz Rolán · 31-07-2006 a las 11:42

Pareceume unha marxinación que o Sr. Alcalde non convidase ós membros da oposición á visita do Sr. Vicepresidente da Xunta que lembremos que veu como cargo institucional, non coma membro do BNG.
Particularmente eu queríalle trasladarlle ó Sr. Quintana as necesidades que ten Pontecesures e como se goberna na actualidade o concello pero se aprecia que de diálogo e tolerancia no BNG nada de nada.
Agora, sorprendentemente, nos enteramaos polos medios que o alcalde pide axuda á oposición para levar a cabo os proxectos que se anuncian por eles sen contar con nós. Están en minoría e eles deciden os temas antes e os «venden» á cidadanía. Parece que só nos queda dicir «amén».
Para gobernar (sobre todo en minoría) hai que compartir, informar, dialogar. Este goberno primeiro decide e logo trata de impoñernos o que eles queren a narices. Se non opinamos o mesmo deles e damos outras alternativas xa somos os enemigos do pobo.

Tiroliro II · 31-07-2006 a las 16:55

E logo que esperabas Sabariz, pareces un iluso. Quintana considera a Angueira un home emprendedor e con iniciativa. ¡Vivir para ver! Todo o contrario, éste alcalde quere que lle den todo feito e non pega golpe. O seu é que o manteñan no poder a toda costa para solucionar a súa vida profesional.
Tamén Quintana dixo outra frase célebre afirmando que tiñamos o mellor equipo de goberno. ¡Qué os leve a todos para a súa casa! De Angueira e de Maribel está todo dito. Baliñas está moi ben para ler o periódico pola maña e para pasear cunha cara de mala ostia polo pobo que te cagas, non move un papel nin de coña. Margarita a Xuliana, un desastre en Cultura e en todo, menos mal que veu o Parracho coa súa empresa de salvador senón… De Ana Portas sen comentario, pois nin está de ointe. Simplemente non está… Só para levantar a man nas votacións. Para iso é mellor marcharse.
Este é, señores, o equipo de goberno que alaba Quintana. Ou está engañadiño ou faise o parvo. Eu persoalmente penso máis ben nesto último. ¿Nacionalistas de qué? VIVIDORES.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.