Angueira recurrirá al Valedor do Pobo para denunciar el «acoso» de Sabariz

Publicado por Antonio Cortés en

Si hace algunos días el concejal de la ACP de Pontecesures, Luis Sabariz, anunciaba que recurriría al Valedor do Pobo para denunciar obstáculos a su labor de oposición, ahora es el alcalde quien responde con la misma moneda. Angueira anuncia que pondrá en conocimiento del Valedor el «acoso constante e permanente» del edil independiente a la institución municipal.

El regidor explica que Sabariz interrumpe a diario la labor de los trabajadores municipales, no sólo presencialmente, sino también por vía telefónica «chamando dende o Concello de Sanxenxo (o seu posto de traballo) a estes traballadores tódolos días en repetidas ocasións». Asegura que algunos empleados municipales se quejaron al alcalde de esta situación que él califica como «acoso e obstrucionismo á xestión municipal perfectamente planificado».

Álvarez Angueira argumenta que la mayor parte de la documentación que solicita Sabariz la tuvo a su entera disposición durante los siete años que estuvo en el gobierno local. Es más, afirma que incluso sacaba expedientes de obras fuera de la casa consistorial y que hasta llegó «ao extremo de mostrar expedientes municipais en bares e tabernas de Pontecesures».

Dice también que desde que el concejal de ACP fue expulsado del gobierno en febrero «leva apresentados case cen escritos», proceder que -entiende- tiene la clara intención de «obstaculizar ao máximo a xestión municipal».

Pero no sólo eso, sino que Angueira acusa también a su ex socio de gobierno de mentir «por conseguir catro votos». Y pone como ejemplo de ello «as acusacións públicas de falsificación de tiques que fixo á empresa suministradora de combustible» y por las que tuvo que rectificar.

:: La Voz de Galicia :: Ed. Pontevedra


Álvarez Angueira trasladará al Valedor do Pobo el acoso al que le somete Sabariz


El alcalde de Pontecesures, Luis Álvarez Angueira, anunció ayer que pondrá en conocimiento del Valedor do Pobo o acoso constante e permanente que el concejal Luis Sabariz ejerce sobre el Concello y al que acusa de interrumpir o labor diario dos traballadores y de molestar con cousas triviais ao técnico local de emprego, arquitecto municipal, Policía Local, secretaria e bibliotecaria.

Dice que algunos de estos trabajadores ya se quejaron ante el alcalde manifestando que se lles interrumpe a súa labor , lo que el regidor califica como acoso e obstruccionismo á xestión municipal dun xeito perfectamente planificado.

También trasladará al Valedor do Pobo a calaña política deste concelleiro que minte sen pudor e sen vergoña por conseguir catro votos, tal e como ocorreu nas acusacións públicas de falsificación de tikes que fixo en diversos medios, cuestión pola que tivo que pedir perdón para evitar unha sanción de 12.000 euros, xa que a empresa aludida o demandara.

El alcalde rebate las quejas del concejal sobre los atrancos para consultar documentación diciendo que sempre está á súa disposición . Además, describe que dende que foi expulsado do goberno leva presentados case cen escritos, cunha clara intención de obstaculizar ó máximo a xestión municipal.

En este sentido, dice que el Concello no puede poner a dos personas a trabajar exclusivamente para atender las peticiones de Sabariz Rolán.

:: Diario de Arousa ::


6 comentarios

Antonio Cortés · 24-09-2006 a las 11:15

Como engadido aquí poño as funcións do Valedor do Pobo

En relación coas funcións que desempeña o Valedor do Pobo deben subliñarse as seguintes:

  • Función investigadora, respecto dos actos ou das resolucións da Administración Pública da Comunidade Autónoma ou dos seus axentes. Para a efectividade no exercicio desta función debe terse en conta o deber de colaboración que pesa sobre os poderes públicos de Galicia, que están obrigados a prestar auxilio e cooperación ao Valedor nas súas actuacións e investigacións. No caso de que falte esta colaboración, a Lei recoñece ao Valedor unha serie de facultades como son a comunicación pública inmediata daquelas actuacións que poidan considerarse hostís ou entorpecedoras para a actuación do Valedor, e a mención concreta deste extremo no informe anual ou especial ante o Parlamento.
  • Función mediadora ou de conciliación entre a Administración e o administrado para a solución da controversia suscitada. Esta función non vén expresamente recollida na norma, pero aséntase nun principio de equidade e no carácter de autoridade imparcial de que está revestida a propia figura do Valedor.
  • Función informadora, que é consubstancial á propia institución e pode dicirse que se manifesta en momentos moi diversos da actuación do Valedor.
  • Sinalar, por último, a función promotora de modificacións legais que consiste en propoñer a administración afectada a modificación de criterios para a produción dos actos e resolucións administrativas, así como promover ante a Administración ou o Parlamento de Galicia a modificación daquelas normas legais ou regulamentarias cando se chega a convicción de que a súa rigorosa aplicación podería levar a situacións inxustas ou prexudiciais para os administrados.

Respecto das relacións co Parlamento de Galicia, e como alto comisionado deste teñen unha especial significación institucional configurándose en tres vertentes:

  • Orgánica: a través da Comisión de Peticións e do Pleno da Cámara.
  • Funcional: Para os efectos de dar conta da xestión anual da institución ou daqueles feitos ou actuacións nas materias competencia da institución.
  • Procedemental: instrumentándose a través do informe anual e dos informes extraordinarios correspondentes.

Ámbito das actuacións do Valedor

  • Administracións supervisables: O Valedor, de oficio ou a instancia de parte, poderá iniciar calquera investigación sobre actuacións da Administración da Comunidade Autónoma, e dos seus axentes; a Administración Local incluídos os seus organismos autónomos, os servizos públicos xestionados por persoas físicas ou xurídicas mediante concesión administrativa.

A páxina web do Valedor do Pobo é:

http://www.valedordopobo.com/

Juan S. V. · 24-09-2006 a las 13:19

Nunca he intervenido con ningún comentario porque soy más pasivo que activo, en lo que a internet se refiere. Mis valoraciones políticas me las guardo para mi, y para discutirlas cara a cara con mis amigos en un ambiente de cordialidad y sin tapujos.

En el momento de ver esta noticia me encuentro con la necesidad de hacer una reflexión en voz alta, no sobre las personas de esta polémica sinó sobre lo que son los hechos y las verdades de fondo que puede tener cualquier noticia.

Toda noticia, todo comentario, toda conversación, tiene algo de verdad, aunque esta verdad se muestre dándole la vuelta a lo que hemos oido, se puede decir que leyendo entrelineas se puede ver una verdad o sacar más información que leyendo de la forma habitual. Esto no se da siempre, pero es la mejor forma de analizar una noticia cuando hay algún tipo de duda sobre el todo de esta.

Si vemos esta noticia y la unimos a la antagonista de Sabariz, con el Valedor do Pobo, podemos pensar que los dos, uno o ninguno tiene razón, es aquí a donde voy:

a) Los dos tienen razón: Tendríamos un caso claro de «pescadilla que se muerde la cola», donde el ayuntamiento no funciona por la carga de trabajo de Sabariz, y Sabariz no recibe respuesta por la carga de trabajo del ayuntamiento. Sería esto algo realmente preocupante, ya que implicaría que una sola persona podría paralizar un ayuntamiento, y no creo que eso séa posible.

b) Uno de los dos tiene razón:

b.1) Sabariz: Tienen que haber leyes que eviten una falta de respuesta por parte del ayuntamiento, si es así debería hacer uso de ellas, no creo que sea necesario hacer tantas peticiones frente a solicitar, quizás lo mismo, pero de otra manera, por paquetes, por prioridades, es más que sabido que, como el sentido del olfato, el que no para de pedir puede provocar el mismo efecto que el cuento infantil de «que viene el lobo», cuando realmente necesite algo importante, será tomado como las peticiones menos importantes.

b.2) Angueira: Si realmente está sufriendo una carga de trabajo excesiva debido a este tipo de peticiones, al igual que el punto b.1, debería utilizar las leyes que considere para evitar esta saturación, otra cosa es que en derecho tenga que responder a lo que se solicita por escrito. Este punto es el menos creible ya que toda la oposición se queja de lo mismo, y las noticias no nos muestran lo contrario. Los modos de atacar sin compasión, son más plausibles por Angueira, que por parte de Sabariz, y no estoy apoyando a ninguno, a los hechos me remito, lo de «Cestión pola que tivo que pedir perdón para evitar unha sanción de 12.000 euros, xa que a empresa aludida o demandara», creo que es cuanto menos malintencionada, ya que en ha puesto la pena máxima a la que se enfrentaría si fuese demandado por eso, y justo el día siguiente Sabariz se disculpó, cosa que a Angueira nunca he visto hacer, por una subida de tono. Nuestro alcalde debería ser mas cauteloso con sus ataques, ya que lo único que consigue con esos comentarios es dar la impresión de ser como un «animal herido» que le echa la boca a todo lo que se acerca y no diferencia amigos de enemigos.

c) Que ninguno de los dos tiene razón: Si se diese este punto, tendriamos que Sabariz tiene mucho tiempo libre para estar incordiando y que el ayuntamiento está hasta arriba de trabajo y gestiones y esto lo está paralizando.

Que cada uno saque sus propias conclusiones, las mías son que hay un exceso de crispación, y que responder con ataques personales no es la solución, las cosas se pueden hacer bien o mal, pero en el caso de nuestros representantes, corporación y oposición, sólo hay una válida, y esa es HACERLAS BIEN. Y, sobre todo, saber responder a la ciudadanía, escucharla y, lejos de controlarla, ser el timonel de la embarcación donde todos remamos, para llegar TODOS y no solo nuestros representantes, a buen puerto.

Paspallás · 24-09-2006 a las 16:54

Angueira é o acosador acosado. Quédalle un via crucis ata as eleccións. Voltará o gasoil do Patrol, os acompañantes na comida,, un asunto moi, moi, escuro no taller onde se reparan os coches do concello, unhas menxases telefónicas dende o seu móbil que pagamos todos, os ataques do concelleiro amordazado Oscar Gerpe, o da tarxeta pre-pago dun teléfono que pagamos todos e non se coñece quén o manexa.
Alcalde, os chanchulleiros e vividores sempre caen.

Luis Angel Sabariz Rolán · 24-09-2006 a las 17:29

Por suposto, estou preparando unha contestación destas acusacións do Sr. Alcalde que publicarei oportunamente. E incribel ata onde pode chegar o presidente do concello para tratar de salvar o seu cargo.
Non é cuestión de ataques persoais «Juan S.V.» (moi interesante o teu comentario, por certo). Este home non quere que ninguén fiscalice a súa labor. Só quero que se saiba a verdade para que vexades a incapacidade, e a xestión irregular.
Prefiro de tódolos xeitos o debate no pleno que nos medios. Convido a tódolos veciños para que o mércores 27 de setembro ás 21,00 horas vaian o pleno ordinario que vai ser moi interesante con múltiples preguntas. Haber se alí debate de verdade o Sr. Alcalde. Parece que o que mellor lle vai é o monólogo e as entrevistas tipo TV Salnés. No pleno ten que dar a cara. A ver se o fai.

kaka-tua · 24-09-2006 a las 19:42

Como cambiaron os tempos… Vexamos que dician estes 2 señores tempo atrás:

http://www.lavozdegalicia.es/buscavoz/ver_resultado.jsp?TEXTO=1146500&lnk=PONTECESURES

E eu que pensaba que estes eran os que ian gobernar de xeito maxistral Pontecesures… e acaban a paos!!!

Xurdeme unha dubida ó leer o posto por Antonio Cortés:
¿poderei ir eu ó Valedor a denunciar por «sentirme estafado» por estes mal gobernantes que son ós políticos que temos no pobo?…

Luis Angel Sabariz Rolán · 25-09-2006 a las 09:07

Outra vez me saes co túnel do tempo. Naturalmente en 2002 defendía a xestión que estaba a facer no equipo de goberno. Insisto en que xa espliquei o que pasou cando me expulsaron.
O que me parece inxusto é que se diga que isto e un enfrontamento persoal Angueira-Sabariz. O noso alcalde moléstalle a crítica polo seu comportamento e pola súa ineficacia e arremete contra mín cando dou os datos concretos cos seus adxetivos de «paranoico», «esquizofrénico», «obsesionado»,»acosador»,»mintireiro sen pudor e sen vergoña»,»político con falta de ética e sen escrúpulos». En fin, o que hai que escoitar. Teño a esperanza de que o tempo poñerá a cada ún no seu sitio.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.