El Partido Popular alerta de la especulación generada con los terrenos del polígono

Publicado por Antonio Cortés en

El PP de Pontecesures alertó sobre la presunta especulación que, según dicen, se está generando con los terrenos en los que está previsto que se asiente en futuro polígono industrial del municipio. Desde el PP sostienen que no existe tal parque empresarial, ni en esos terrenos ni en otros y argumentan esto diciendo que el PXOM no contempla ningún polígono , por lo que decir ahora que se va a construir uno en A Tarroeira, Redondo y Baño es absolutamente falso, un engaño a la población y lo único que consigue es generar una especulación de terrenos lamentable amparándose en el miedo a una expropiación que no existe ni ha sido aprobada por nadie . Por ello, hacen un llamamiento a la población para que no se dejen engañar por especuladores sin escrúpulos que, amparándose en mentiras, en el lamentable y manipulador bando de la Maribel Castro ¯concejala de Urbanismo¯ y en el miedo a un pr

Hacen un llamamiento a los vecinos para que acudan al Pleno que se celebra mañana a las 20:30 horas y en el que exigirán explicaciones a Angueira y a la edil de Urbanismo. A esta sesión todavía no está claro que asista el alcalde ¯que ya se ausentó de las dos últimas¯. En la tarde de ayer Angueira indicó que aínda teño que pensar se vou ou non vou, porque non teño ganas de aguantar tonterías .

Si finalmente decide presidir el Pleno, el regidor deberá contestar a numerosas preguntas lanzadas en sesiones anteriores por la oposición sobre diversos temas.

Sabariz > Por otra parte, el concejal de ACP Luis Sabariz volvió a replicar ayer a Angueira diciendo que éste pretende que no tenga información alguna del Ayuntamiento para que permanezca aislado , pero no lo va a conseguir .

El concejal asegura que Angueira no soporta la labor de oposición que realizo de una gestión muy poco transparente. Si interesarse por los problemas de Pontecesures es acoso, seguiré acosando. No esperará que sea un concejal de adorno… , dice.

:: Diario de Arousa ::


7 comentarios

Donicela · 26-09-2006 a las 09:17

«teño que pensar se vou ou non vou, porque non teño ganas de aguantar tonterías» Angueira, 2006. Outra gran cita para a historia.

Tuso · 26-09-2006 a las 09:42

Si, flipante a frase.
Esperemos que estea sacada de «fora de contexto».

La abeja maya · 27-09-2006 a las 17:53

SI,TES RAZ?N AMIGO TUSO, FLIPANTE O DO NOSO ALCALDE.AGORA BEN O QUE ANGUEIRA DEBERÍA PENSAR ? SE OS CIDADÁNS DE CESURES QUEREMOS AGUANTAR OUTROS CATRO ANOS MAIS AS «TONTERÍAS» DO SR. ALCALDE( CONTRATACI?NS A DEDO, TRATOS DE FAVOR ?S SEUS AMIGOS, AGRESI?N ?S SINDICATOS, DISCRIMINACI?N DOS QUE NON O VOTAN, ABANDONO DA XESTI?N MUNICIPAL, COBARDÍA ? NON DAR A CARA NOS PLENOS, PRESUNTO( ¡¡NON ME VAIA A DENUNCIAR!! ) FRAUDE NO TEMA DO GASOIL, ETC,ETC,ETC….)OU QUIZÁ ¿DECIR AS TONTERÍAS DO ALCALDE SE QUEDA MOI CORTO?.CREO QUE ? HORA DE QUE O SR. ALCALDE SE DEA CONTA DE QUE SOMOS OS CIDADÁNS OS QUE ESTAMOS ATA O GORRO DAS S?AS TONTERÍAS POR ISO EMPLAZO A TODO-LOS VECI?OS DE PONTECESURES QUE XA NON AGUANTEN MAIS A ENVIAR UNHA POSTAL ? CONCELLO SOAMENTE CUNHA FRASE: «TONTERÍAS, NUNCA MAIS». AH!! POR SUPOSTO PIDO QUE VAIAN DIRIXIDAS A SR DON LUIS ALVAREZ ANGUEIRA, NON VAIA A SER QUE SE ME ACUSE DE PARALIZAR O CONCELLO.

La abeja maya · 27-09-2006 a las 18:00

NON SEI QUE PASOU PERO NON SAIU O TEXTO ÍNTEGRO QUE ESCRIBÍN POLO QUE VOLVO A MANDALO DE NOVO
SI,TES RAZ?N AMIGO TUSO, FLIPANTE O DO NOSO ALCALDE.AGORA BEN O QUE ANGUEIRA DEBERÍA PENSAR ? SE OS CIDADÁNS DE CESURES QUEREMOS AGUANTAR OUTROS CATRO ANOS MAIS AS «TONTERÍAS» DO SR. ALCALDE: CONTRATACI?NS A DEDO, TRATOS DE FAVOR ?S SEUS AMIGOS, AGRESI?N ?S SINDICATOS, DISCRIMINACI?N DOS QUE NON O VOTAN, ABANDONO DA XESTI?N MUNICIPAL, COBARDÍA ? NON DAR A CARA NOS PLENOS, PRESUNTO(¡¡NON ME VAIA A DENUNCIAR!! FRAUDE NO TEMA DO GASOIL, ETC,ETC,ETC…. OU QUIZÁ ¿DECIR AS TONTERÍAS DO ALCALDE SE QUEDA MOI CORTO?.CREO QUE ? HORA DE QUE O SR. ALCALDE SE DEA CONTA DE QUE SOMOS OS CIDADÁNS OS QUE ESTAMOS ATA O GORRO DAS S?AS TONTERÍAS POR ISO EMPLAZO A TODO-LOS VECI?OS DE PONTECESURES QUE XA NON AGUANTEN MAIS A ENVIAR UNHA POSTAL ? CONCELLO SOAMENTE CUNHA FRASE: «TONTERÍAS, NUNCA MAIS». AH!! POR SUPOSTO PIDO QUE VAIAN DIRIXIDAS A SR DON LUIS ALVAREZ ANGUEIRA, NON VAIA A SER QUE SE ME ACUSE DE PARALIZAR O CONCELLO.

Antonio Cortés · 27-09-2006 a las 18:11

Abeja Maya, pasou que o wordpress (ferramenta que xestiona este weblog) toma determinados caracteres coma especiais. De todas formas, tenta non escribir todo en maiúsculas.

Paspallás · 28-09-2006 a las 23:24

Me dixeron que Maribel tomoulle medo o do polígono e nin foi ó pleno. Tíñalle medo a que Sabariz lle preguntara porque lle mediron a finca do polígono «en exclusiva» o día anterior a saír o bando onde se indicaba cando se tiñan que presentar os propietarios. Tamén lle quería preguntar Oscar Gerpe de non sei que líos especulativos que se trae o «Sacapieles».
A verdade e de que «a da Escola» está sofrindo moito e me dixeron que non preside máis un pleno, con Angueira fuxitivo, na súa vida. Amenazouno e díxolle que senón ía ao pleno abandonaba o barco.
Tiveron unha discusión forte o outro día e Maribel lle dixo que de alcaldesa no pleno «Nunca máis».

Bécquer II · 29-09-2006 a las 18:24

Por las tardes en su casa
Maribel recibe gente
siempre cae algún presente
con el polígono arrasa.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.