El polígono de A Tarroeira se limitará a naves comerciales

Publicado por Carmen Barreiro en

El futuro polígono industrial que la Xunta de Galicia proyecta construir en la zona de A Tarroeira estará limitado únicamente al establecimiento de naves comerciales, oficinas y empresas blandas, es decir, al sector terciario. Así lo confirmó ayer el delegado de la Consellería de Vivenda, Eudosio Álvarez, en una visita que realizó al Concello cesureño acompañado del gerente de Xestur-Pontevedra, Emiliano Quintillán. Ambos se reunieron, primero, con el equipo de gobierno y, después, con los portavoces de los grupos de la oposición.

Álvarez aseguró que los 304.000 metros cuadrados de suelo industrial que se habilitarán en caso de que el Pleno apruebe la modificación puntual del Plan Xeral estarán destinados a un uso terciario, de actividade comercial. Non será un polígono ó uso , sino que únicamente podrán establecerse industrias escaparate y empresas blandas y nunca de transformación primaria, que requiran de maquinaria ou recursos pesados . Será un espacio reservado a naves que se adiquen á comercialización, e non á producción pura e dura . El delegado puso el ejemplo de Finsa, a la que se refirió como un botafumeiro y una industria con certo nivel de contaminación , y certificó que ningunha empresa deste tipo estará no futuro polígono.

Eudosio Álvarez pretendía así rebatir una de las críticas lanzadas recientemente desde la oposición cesureña, que mostraba su disconformidad con la ubicación del parque en A Tarroeira dada la cercanía al lugar de un Centro de Salud y varias instalaciones educativas. Álvarez explicó que las industrias escaparate conviven perfectamente con zonas residenciais porque, de feito, xeneran menos residuos e son menos dañinas que un edificio de vivendas . Recordó, en este sentido, que dentro del ámbito del propio polígono se reservará espacio para la construcción de 240 viviendas de protección autonómica pero de promoción privada, y acusó a la oposición de crear una alerta infundada que, en su opinión, se debe ou a unha indebida información ou a unha intención de malinformar .

El delegado se refirió también a los trabajos previos de identificación de la propiedad que lleva a cabo la empresa Eptisa. Estarán acabados a finales de octubre y permitirán también saber a que tipo de solo nos enfrentamos . Aseguró que la receptividade de los vecinos afectados está siendo excelente y adelantó que el siguiente paso será la convocatoria de un concurso público de ideas que permitirá determinar como se integrarán las áreas industrial y residencial de las que constará el polígono.

Con este proyecto la Xunta pretende impulsar o desenvolvemento de Pontecesures e dar unha nova perspectiva á cidadanía que queira implantarse nesta vila . A este respecto añadió que a poboación instálase nun pobo cando este ofrece posibilidades económicas, laborais e conta cun espacio no que poder facer vida. Do contrario a xente só ven de vacacións ou, directamente, non ven .

Responsabilidad > Tras escuchar las explicaciones de Eudosio Álvarez, el alcalde cesureño, Manuel Luis Álvarez Angueira, pidió responsabilidade e hizo un llamamiento a la sensatez de la oposición porque este é un proxecto e unha oportunidade que Pontecesures non pode perder. ? a primera vez que podemos contar cun investimento desta envergadura . Por ello pidió a todos los grupos políticos que sexan conscientes do importante que isto é para o pobo cuando llegue el momento de modificar el PXOM.

DIARIO DE AROUSA 06/10/2006


1 comentario

kaka-tua · 7-10-2006 a las 17:45

Pero vamos a ver… Sexamos serios: ¿Hai polígono industrial para as industrias, ou o polígono industrial é para as vivendas e as oficinas? ¿As pequenas industrias existentes da zona van a poder instalarse no polígono industrial, ou terán que quedar onde estan? ¿Vai haber polígono industrial sequera? ¿Vai a ser en Redondo – Condide? ¿Non será mellor facer un polígono industrial de vivendas e despachos en cada barrio para ternos contentos a todos os de Cesures? ¿A CIA vai montar unha delegación nas oficinas do polígono industrial? ¿Vai votar Sabariz a favor, ou en contra do polígono? ¿Dará Maribel como concelleira de obras algún día explicacións oportunas nun pleno, ou andará escapada, pois o aprendeu do Alcalde? ¿Ira Maribel algún día a Tvsalnes a botar outro monólogo sobre o polígono? ¿Atreverase Maribel a explicar porque cambiou a sua postura referente ás obras do Club Náutico? ¿O Alcalde ten previsto acabar así sempre os plenos? ¿Sacará o alcalde así a maioria absoluta que lle pideu ós vecinos?

E eu, ¿que me dicides? ¿Son un simple loro? ¿Unha cotorra acaso? ¿Ou son kaka-tua quizais? ¿Acaso serei un fascista-nacionalista-bloqueiro do PSOE exmilitante da ACP e amigo de Maribel? (Ollo con esto, pois de min se ten dito case todo o anterior… e non vexades o que nos reimos os da familia ? ).

¿Qué foi antes: o ovo ou a galiña?

¿Está claro que todo está claro, hai moita información e non hai dúbidas, non?

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.