?scar Gerpe asegura que se produjo ‘unha malversación de fondos’

Publicado por Antonio Cortés en

Los otros dos ediles de la oposición, el socialista ?scar Gerpe y el independiente Luis Sabariz, también ofrecieron sus impresiones sobre la polémica del gasoil. El primero aseguró que «esto está cada vez máis claro ou máis escuro, depende do punto de vista do que se mire», pero añadió que «só é a punta do iceberg, porque se o alcalde non controla o gasto do gasoil, tampouco controlará o resto». Gerpe dijo claramente que «aquí houbo unha malversación de fondos, e se quere léveme ante o fiscal por dicilo, que así xa me aforra ter que ir eu». El concejal del PSOE considera que «é mellor» que el alcalde «non conteste, porque cando o fai minte».

Por su parte, Luis Sabariz, reprochó que Álvarez Angueira no haya estudiado en los últimos ocho meses las facturas del gasoil, tema que calificó de «un escándalo que está na rúa». Recordó que después de que el PP sacara a la luz las presuntas irregularidades, disminuyó notablemente el consumo del Patrol de Obras, que pasó de hacer unos quince repostajes al mes a realizar tan solo dos en el mes de abril y a uno en mayo de 2006. «Esto será por algo, porque alguén deu instruccións para baixar o gasto e supoño que sería o alcalde. Non foi unha casualidade, non nos chame parvos, o que pasou é que mandou parar e iso será por algo. Ademáis días despois de esa denuncia cambiou á persoa responsable do Patrol e tamén sería por algún motivo, explíquenos cal», le pidió a Angueira.

Sabariz considera que hay «evidencias tremendas» de esas supuestas irregularidades, y añadió que «o que me dá pena é que eu estaba no goberno e non sabía o que estaba a pasar». Finalmente aseguró que la intención del alcalde es «correr un tupido velo… aquí paz e despois gloria, pero eu teño as miñas sospeitas do que pasou con este asunto e espero que se resolvan no xulgado».

:: Diario de Arousa :: M. Angueira


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.