A Xunta avanza na tramitación dos polígonos industriais de Arousa-Baión e Pontecesures

Publicado por Antonio Cortés en

A Consellería de Vivenda e Solo anunciou onte a convocatoria dun concurso de ideas para a ordenación do ámbito que albergará o parque empresarial e vivendas protexidas en Pontecesures.

A superficie total do ámbito ascende a 408.000 metros cadrados, dos que se destinarán 80.000 metros cadrados para a construción de aproximadamente 240 vivendas protexidas, mentres que os 328.000 metros cadrados restantes se destinarán á construción dun parque empresarial de uso comercial e terciario.

O concurso de ideas convocarase nas próximas semanas, unha vez elaborada o prego de bases no que están a traballar os servizos técnicos da consellería. Unha vez fallado, Vivenda e Solo remitirá ao Concello o proxecto gañador para a súa valoración e será a corporación municipal a que decida facer ou non a modificación puntual do Plan Xeral para levar adiante esta actuación xa que actualmente os terreos da Tarroeira están cualificados como rústicos. A consellería tamén remitirá ao Concello de Pontecesures os estudos topográficos e parcelario, xa concluídos, e nos que o departamento autonómico investiu 36.450 euros.

Por outra banda, o Diario Oficial de Galicia recollía onte o anuncio facendo pública a declaración de impacto ambiental do proxecto sectorial do parque empresarial de Vilanova de Arousa I promovido por Suelo Empresarial de Atlántico, S.L. e que se situará en Baión. A alta demanda das empresas para situarse nesta área industrial xa levou á Administración a empezar a xestionar unha segunda fase do polígono industrial.

:: La Voz de Galicia ::


Vivenda convoca el concurso de ideas para organizar el ámbito del parque industrial


Los servicios técnicos de la Consellería de Vivenda e Solo trabajan en la elaboración del pliego de bases por el que se regirá el concurso de ideas para la ordenación del ámbito en el que se emplazará el polígono industrial de Pontecesures, en la zona de A Tarroeira, y que irá acompañado de la construcción de cerca de 240 viviendas protegidas.

El concurso será convocado en las próximas semanas y a la hora de elegir el proyecto ganador se primarán criterios como la ordenación del territorio en base a la compatibilidad de usos y la integración en el entorno, valorando especialmente las soluciones propuestas para garantizar la transición entre la superficie destinada a viviendas y la reservada para el parque empresarial, que será únicamente de uso terciario y comercial, quedando excluidas industrias de transformación primaria.

Una vez fallado el concurso la Consellería remitirá al Concello el proyecto ganador para su valoración y será entonces cuando la Corporación cesureña deba decidir si modifica o no el Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM), paso que resulta imprescindible para ejecutar el polígono puesto que los terrenos en los que se pretende emplazar están clasificados como suelo rústico.

Con el objetivo de facilitar al Ayuntamiento todo el soporte técnico y jurídico, así como la información necesaria para llevar a cabo esta modificación puntual de la normativa urbanística, la Consellería también le remitirá los estudios topográfico y parcelario ya concluídos y en el que el departamento de la Xunta de Galicia invirtió 36.450 euros.

En base a estos estudios, que fueron ejecutados en la recta final del pasado año 2006, la superficie total del ámbito que ocupará el polígono de A Tarroeira asciende a 408.000 metros cuadrados, de los cuales alrededor de 80.000 se destinarán a la construcción de 240 viviendas protegidas. Los 328.000 metros cuadrados restantes quedarán reservados para la construcción y urbanización del parque empresarial.

:: Diario de Arousa ::


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.