Sabariz acusa al alcalde de »facer teatro» al acusarle de espiarlo y perseguirlo.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El concejal de ACP de Pontecesures, Luis Angel Sabariz Rolán, rechazó las acusaciones del alcalde del municipio, el nacionalista Manuel Luis Alvarez Angueira, quien aseguró que estaba siendo víctima de espionaje, persecución y vigilancia por parte del edil independiente. Angueira denunció públicamente que el supuesto comportamiento obsesivo e persecutorio» de Sabariz hacia su persona, explicando que hace unos días «vixiou» la casa del alcalde en Taragoña, «merodeou nos arredores e interrogou a veciños do lugar para saber cal era a vivenda do rexedor, sen identificarse en ningún momento». Luis Alavarez Angueira decidió poner los hechos en conocimiento de la Guardia Civil al considerar que estaba siendo «violada á intimidade» de su familia.

Pero la versión de Sabariz difiere y asegura que, ante las sospechas de que una familia vecina del alcalde en Taragoña se había empadronado en Pontecesures de forma «fraudulenta» decidió «coroborar estos hechos antes de denunciarlo, por lo que acudió a la citada localidad rianxeira para comprobarlo. «Achegueime alí ó mediodía con outro compañeiro pero unicamente preguntamos nas aforas se esa familia (que regenta una peluquería en la zona) residía alí. Confirmáronno e acto seguido volvemos no coche para Pontecesures», relata el edil, que añade que «non houbo merodeo, nin fomos mirar a casa do alcalde, nin asustamos a ninguén, nin intimidamos ós veciños. Ademais non coñezo a esa familia nin cal é a casa concreta na que vive».

Sabariz considera que lo que pretende el alcalde es «facer teatro», porque, según sus averiguaciones, «nin en Valga nin en Rianxo hai interposta ningunha denuncia na Garda Civil nin teñen coñecemento do tema», aunque Angueira recalcó que no presentó denuncia alguna, sinó que simplemente se limitó a poner los hechos en conocimiento de la benemérita.

El edil dice que «o que quere e ridiculizarme pero é obriga da oposición comprobar se se producen empadroamentos fraudulentos, e o que ten que facer o alcalde e dar de baixa no censo a estas dúas persoas, que non viven en Pontecesures, pero van poder votar»

Alvarez Angueira había hecho también referencia a la situación de una cuñada de Luis Sabariz, de la que dijo que reside en otro municipio (Padrón), pero que está empadronada en Pontecesures, por lo que, no sólo puede votar, sinó que participa en las ofertas de empleo que convoca el concello a través del INEM. Sobre esto Luis Sabariz explica que «a situación non é a mesma posta que a miña cuñada naceu en Pontecesures e o principal exemplo de que hi persoas que están nesta situación é o propio alcalde, que está censado aquí pero que vive en Taragoña». El concejal de ACP concluye diciendo a Angueira que «se deixe de falar de espionaxe e de situacións peliculeras porque eu tiña que comprobar se había un empadromento fraudulento e a mellor forma de corroboralo foi esa, constatando de primeira man que esa familia reside na rúa Burato de Taragoña e non no noso municipio».

DIARIO DE AROUSA 03/02/07


EL EDIL DE ACP DICE QUE «FIXEN O MEU TRABALLO SEN SER INQUISIDOR»


Luis Sabariz salió ayer al paso de las acusaciones del BNG sobre su presunto «comportamiento obsesivo e persecutorio», que llegó a hacer temer al alcalde por su integridad, la de su familia y la de sus vecinos de Taragoña (Rianxo), afirmando que «eu non son espía, son traballador. ¿Como vou asustar eu a alguén?».

Sabariz recordoó que él había denunciado el empadronamiento de una familia en un piso de Pontecesures propiedad de la tía del alcalde, por ser irregular, ya que las tres personas residen en Taragoña, donde regentan una peluquería. «Antes de denuncialo fun a Taragoña con un compañeiro a preguntalo porque quería corroborar o dato», pero afirma que «nin coñezo a casa do alcalde nin exactamente o da señora, nin fun merodear». «A obriga dun concelleiro e enterarse das cousas que pasan, pero eu non asustei a ninguén, eu volvía para Cesures». Eso sí «pasei a modiño no coche».

Sabariz insiste en que el empadronamiento es ilegal y supone «dous votos a favor do alcalde. Vai 2-0, é un ventaxista».

Acusó también a Angueira de no dejarle hablar en el Pleno del miércoles, cuando le pidieron explicaciones. «Eu dicia ¡que la peluquera vote en Rianxo, que no vote en Pontecesures!, pero non deixa debater».

Así, conminó al alcalde a dar de baja a esta familia en el padrón «e deixarse de matar ó mensaxeiro», ya que dos votos en Pontecesures suponen un gran paso. «Para mín é unha cousa moi grave. Maribel saiu concelleira por tres votos de diferencia».

Además Sabariz preguntó ayer en los cuarteles de la Guardia Civil de Valga y Rianxo «e non hai ningunha denuncia» (ayer el BNG dijo que había puesto el asunjto en conocimiento de la benemérita). Asegura que la reación del Bloque «é un mero teatro, o alcalde faise a vítima. A mín non me interesa a vida de ninguén». Finalmente apuntó, por alusiones a su cuñada, que está empadronada en Cesures y no vive allí, que Angueira «pouco ten que dicir, el vive en Rianxo».

DIARIO DE PONTEVEDRA 03/02/07


1 comentario

Tiroliro II · 6-02-2007 a las 00:40

Que farsa de Angueira. Van ríndose él e os da garda pretoriana de Sabariz en todas partes e agora dí que está acosado e que foi a Garda Civil. Cada vez me lembra máis a Piñeiro Ares (denuncias falsas, ameazas veladas á xente para que non vai en listas doutros partidos, teatros finxidos, ridiculización do adversario e sobre todo aquelo de «el pueblo es mío»). Adonde chegamos con este persoeiro……

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.