Sabariz asegura que Medio Rural comenzó la obra del acceso a Toxa sin adjudicarla

Publicado por Carmen Barreiro en

Medio Rural se comprometió hace meses a asumir íntegramente los 60.000 euros de coste de unas obras que el propio Sabariz califica de «moi necesarias para resolver os problemas de acceso a este lugar» y que suponen el derribo de parte de un inmueble cedido por un vecino de la zona. El edil asegura que para la adjudicación de los trabajos debería seguirse un procedimiento negociado sin publicidad y que «teño coñecemento de que houbo unha consulta, con data de 25 de maio, a varias empresas para que presentasen orzamentos», por lo que las ofertas tuvieron que presentarse con posterioridad a esa fecha.

Sin embargo y «sorprendentemente», dice Sabariz, «a obra comezou o día 22 de maio, tres días antes da petición das ofertas e cinco días antes das eleccións locais». Por ello indica que «xa non é que a obra comezase sen adxudicar, senón que nin sequera se solicitaran as ofertas ós contratistas».

Actuación esperada > El concejal socialista considera que «estamos ante «unha actuación totalmente irregular e con clara intención electoralista» y califica de «lamentable e impresentable» que en una actuación tan esperada por la ciudadanía ?especialmente por los residentes en A Toxa? «se incumpla descaradamente a normativa a sabendas para favorecer os intereses electorais do Bloque Nacionalista Galego». Añade Sabariz que este tipo de actuaciones «son pouco serias e desprestixian ás institucións».

Por ello remitió un escrito al conselleiro de Medio Rural, Alfredo Suárez Canal, formulándole diferentes preguntas. Quiere saber qué autoridad o funcionario ?bien sea del Concello o de la Consellería? ordenó el comienzo de los trabajos «sen estar adxudicados»; y también quién es el técnico director de las obras nombrado por la Xunta «que permite o inicio da actuación sen seguirse os trámites previstos na normativa de contratos das administracións públicas».

Diario de Arousa 14/06/2007


2 comentarios

Tuso · 14-06-2007 a las 09:29

Sempre dixen que non entendía a que se referían algúns cando falaban de gobernos «progresistas». Eu creía que tiña que ver con ter «ideas avanzadas», pero resulta que en Cesures xa lle damos unha volta de tuerca mais e pasamos aos «feitos avanzados»: empezamos as obras antes de adxudicalas. Para que logo nos queixemos de que a administración é lenta ;).

Perdonade cesuresnautas, pero hoxe amanecín irónico.

O curioso é que, se a miña memoria histórica non me falla, os «progresistas» sempre denunciaron actuacións deste estilo dos «conservaduristas». Vai ser que ao final non son tan distintos…

Paspallas · 15-06-2007 a las 22:45

Tuso, creo que Piñeiro reencarnouse e deixou a Angueira para que tivese todo «atado e ben atado»

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.