El Concello de Pontecesures cede al Sergas la parcela del Centro de Salud para que asuma sus costes.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

La Corporación de Pontecesures aprobó por unanimidad incluir la parcela en la que se ubica el Centro de Salud ­un terreno de 883 metros cuadrados de superficie­ para su cesión al Servicio Galego de Saúde (Sergas). Además, también fue respaldada la firma de un convenio entre este organismo y el Concello para que el Sergas se haga cargo del mantenimiento del Centro Médico, lo que supondrá un ahorro para las arcas municipales, que hasta el momento asumía la contratación de una persona para la limpieza, gastos de combustible, teléfono y energía eléctrica. El gobierno local tramitará de forma inmediata el expediente de cesión de la parcela par que este convenio ­que se enmarca dentro de un acuerdo entre la Consellería de Sanidade y la Fegamp para todos los centros de Galicia­ pueda hacerse efectivo cuanto antes.

Obras en el rural > El orden del día incluyó una moción en la que el BNG instaba al gobierno local a solicitar a la Consellería de Medio Rural la ejecución de varias obras de saneamiento, ensanche y pavimentación de viales. La alcaldesa, Maribel Castro, anunció al portavoz nacionalista, Luis Álvarez Angueira, que una de las actuaciones ­en la pista Toxa-Carreiras­ ya va a ser ejecutada en breve. Sobre el resto de las obras indicó que la mayoría se refieren a ensanches, ??pero non achegan os documentos de cesión dos terreos por parte dos propietarios?, y le preguntó a Angueira por que no las realizó durante su etapa como alcalde.

El concejal no adscrito Luis Sabariz recordó que todavía no se conocen las cantidades que corresponderán a Pontecesures en el PEIM 2009 y, aunque reconoce la importancia de todas las obras propuestas por el BNG, también indicó que ??non vexo normal que se elixan, sen máis, as propostas da oposición?, especialmente teniendo en cuenta que, cuando estaba en la oposición, ??pedín moitas veces consenso nestes temas, algo que sempre rexeitou o ex alcalde?.

Rafael Randulfe, portavoz del PP, también intervino en este debate al asegurar que las cifras del PEIM 2009 serán insuficientes para acometer todas las obras propuestas por el BNG e indicó que si Álvarez Angueira ??consegue un compromiso de Medio Rural para que se firme un convenio e sufrague o custo das actuacións, votaría a favor?, a lo que también asintió Sabariz.

Los tres grupos del gobierno tripartito se mostraron dispuestos a aprobar la moción si los representantes del BNG ??traen as cesións dos veciños para os ancheamentos e o texto do convenio con Medio Rural?. Mientras no se da esta circunstancia propusieron retirar la moción del orden del día, algo que finalmente se acordó con los seis votos a favor del equipo de gobierno y con los cinco en contra de los concejales nacionalistas.

DIARIO DE AROUSA, 26/11/08


8 comentarios

estudiante · 26-11-2008 a las 13:55

O aba ven a decir que as obras son importantes, pero como cando el pedíu non se lle fixo caso. el ajora tampouco.
Viva la venganza e as aboras a tomar polo cú.
Eso sí que é política para o cidadán.

Luis Angel Sabariz Rolán · 26-11-2008 a las 14:32

Deixate de vinganzas, «estudiante». Cando saibamos o importe do PEIM 2009 decidiranse a obras a incluir. Cando o BNG traia os acordos de cesión dos particulares e o convenio da Consellería do Medio Rural co compromiso de realizar esas obras a votación será favorable, pola nosa parte, sen dúbida algunha, E a felicitación ao BNG de Pontecesures tamén.

estudiante · 26-11-2008 a las 18:13

Home, eu como o BNG creo que a xestión de joberno correspóndelle precisamente ao joberno, e a oposiciín non ten esa función. E función do joberno tanto buscar as cesións dos particulares como realizar as xestións coa Xunta.
A oposición está a facer unhas propostas, que serán ben vistas ou mal vistas por vos, pero non lle corresponde facer o traballo do joberno do pobo, correspondelle o control da acción do joberno e como non tamén facer propostas que a sou xuízo sexan boas para o pobo. O resto correspóndevos a vos.
Polo que di o Diario de Arousa a túa postura é :
«non vexo normal que se elixan, sen máis, as propostas da oposición?, especialmente teniendo en cuenta que, cuando estaba en la oposición, ??pedín moitas veces consenso nestes temas, algo que sempre rexeitou o ex alcalde?.
Qué é iso senón, agora tócame joder a mín.
Eu non sei se as obras son necesarias ou non, supoño que sí. Mala postuta a dun joberno que, por presentar a propsota o Bloque, as votan abaixo sen importarlle os cidadáns por estas afectados.
Para min eso é BASURA.

pandorcas · 26-11-2008 a las 18:37

Señor, señores, non hai que ser tan posesivos, cando dicimos MI?A
QUE DESCARO! falar desa maneira votandose as culpas aos anteriores, presentes e case tamen aos vindeiros

manolo o do bombo · 26-11-2008 a las 19:08

O que estou lendo ahora bng ten que facer o traballo do tripartito,elogo vos para que estades para cobrar.¿CESURES VA BIEN SI SE?OR?

Luis Angel Sabariz Rolán · 26-11-2008 a las 23:19

Non me veñades agora coa teoría política. Se o BNG e os seus simpatizantes queren agora dicir que as obras non se fan por culpa do goberno pois alá eles. Meras cuestións semánticas. Se o BNG de Pontecesures quere ir a Medio Rural como consellería nacionalista que é, que vaia e que consiga moitas cousas. Ten todo o meu apoio. Adiante, que o movemento se demostra andando. Porén, teño a sensación que despois do lío que armaron cunha obra do PEIM 2007 (a do ancheamento da pista da Toxa) as relacións coa delegación de Medio Rural en Pontevedra e coa propia consellería en Santiago non son boas. A obra comezou sen 5 días antes das eleccións locais cando a Xunta nin pedira oferta a contratista algún. Tiveron que reformar o proxecto e dicir que non querían saber nada destas actuacións ata a adxudicación formal e agora o concello ten que pagar máis de 11.000 euros por esta maniobra descaradamente electoralista e ventaxista do alcalde anterior.
No pleno expliquei claramente a miña postura e todo este tema. O que queira a ver este expediente que pase polo concello. Despois falamos.

Cara de cona · 27-11-2008 a las 18:18

Ben explicado Saba….por eso foron o día antes das eleccións a vender a moto pola Toxa a dupla angueira e xurxo…a estes en medio rural non os reciben…non…oh..mellor dito nin van por alí…teñenlle un medo tremendo…bueno sempre poderá ir checha a fotógrafa… que está limpa de polvo e palla…jo…jo…jo…

Borrachuzo · 27-11-2008 a las 19:45

Creo que Angueira no tiene credibilidad ninguna para pedir nada, el bloque tiene que mover el banquillo porque su líder que lleva 17 años y ya está muy quemado
Vive fuera del pueblo, tiene follón con el tema del gasoil, tétrico lo de los mensajes al mismo número desde su teléfono de alcalde, lo que cuenta Sabariz de la obra de la Toxa es revelador perjudicando los dineros municipales, y muchas cosas más
Yo no se a que esperan los partidos para cambiar a estas personas quemadas y perjudiciales, no hay derecho a que los grupos de los pueblos sean un monopolio de personas que hacen lo que le da la gana para mantenerse a toda costa, ni se reúnen, ni tienen interés en dar paso a los jóvenes, que pena.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.