Táboas apuesta por que la próxima legislatura sea la del «tren de cercanías»

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Teresa Táboas participó, junto a Montse Prado, en un mitin en Casa Emilio.

La cabeza de lista del BNG por Pontevedra, Teresa Táboas, participó ayer en un mitin en Catoira, en donde aseguró que la próxima legislatura ??ten que ser a da constitución dun ente ferroviario galego, que sirva para crear servizos de cercanías? y en la que la Xunta asuma la gestión de los ferrocarriles regionales, quedando Renfe con los de largo recorrido.

Táboas recordó que Catoira ??corre o risco de que desapareza o tren? y su estación, ??porque ao Estado parece que só lle interesa o AVE?. Aunque el BNG ??quere que se faga o Eixo Atlántico, non podemos deixar abandonados aos usuarios dos traxectos curtos, aos estudantes que collen todos os días o tren para ir a Santiago ou aos xubilados que non teñen outra forma de desprazarse?. Por ello los nacionalistas proponen que se mantenga en uso la actual vía entre Vilagarcía y Santiago, lo que garantizaría la permanencia de las estaciones de Catoira, Pontecesures y Padrón. Además, no descartó ??introducir máis paradas, si se consideran necesarias?.

La candidata del BNG se refirió a otras cuestións como el nuevo Estatuto de Galicia, al que citó como un tema pendiente para el próximo mandato. Sobre él dijo que deberá ??contribuír á defensa da nosa identidade e da nosa lingua, permitir novos avances sociais e económicos ou a creación dun Instituto de Crédito Galego?.

En el mitin intervino también Montse Prado, número 7 de la candidatura por Pontevedra. Destacó la ??valentía política? del BNG para poner en marcha ??iniciativas para xerar benestar e riqueza? y aseguró que el gobierno de la Xunta ??cumpriu co prometido en 2005, cumpriu co país e cumpriu coa comarca do Salnés?. Enumeró algunas de las actuaciones que las consellerías del BNG ejecutaron en la comarca, como dos galescolas, un local de ensayo para jóvenes, un centro para personas con alzheimer o un centro de día.

Prado destacó también los ??esforzos? de los departamentos nacionalistas ??para mellorar a capacidade das nosas empresas?, área en la que citó ??o investimento de 3 millóns de euros na implantación das novas tecnoloxías? por parte de la Consellería de Innovación e Industria.

DIARIO DE AROUSA, 14/02/09


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.