El coche de Feijóo

Publicado por bngpontecesures en

El cambio del Audi A-8 por un Citroën como coche oficial del presidente de la Xunta comprometido por Alberto Núñez Feijóo ha pasado de ser una promesa a un símbolo y una semana después de que ganase las elecciones, Internet está lleno de viñetas y fotomontajes sobre este mensaje electoral, que les sirvió a los populares para hacer campaña contra Emilio Pérez Touriño y que ahora se les presenta como una situación de difícil salida.

Si, cuando José Luis Rodríguez Zapatero venció los comicios de 2004, las preguntas a las que se enfrentaba eran sobre cuándo retiraría las tropas de Irak, su gran compromiso de campaña, tras las elecciones autonómicas las primeras cuestiones con las que la prensa ha apretado a Feijóo son cuándo y cómo venderá el Audi, cuánto se ahorrará con ello la Xunta y cuál será su coche oficial, ya que Citroën no fabrica en Vigo el C-6 que quiere el futuro presidente.

Esta circunstancia no ha pasado desapercibida para los internautas, que a través de Facebook han montado un grupo sobre si el coche oficial del jefe del Ejecutivo gallego debe ser el Xsara Picasso o la Berlingo, dos de los modelos que se producen en Vigo. De momento, 263 personas se han unido al grupo, con opiniones divergentes.

Tampoco faltan los portales de venta de vehículos de segunda mano en los que alguien ha colado la oferta de un Audi A-8, usado, con poco más de 13.000 kilómetros, un año de antigüedad y un precio de 354.000 euros. ??Venta inmediata. Seguridad especial (blindaje, etc.)?, rezan los comentarios del vendedor, supuestamente la Xunta. Tampoco faltan los montajes de Feijóo con un Citroën, como con la mítica C-15, redefinida como la Feijooneta, ??austera, pero eficaz?.

Falta de ética con el préstamo

Más allá de estas bromas y también relacionado con el coche de Feijóo, el diputado del BNG Carlos Aymerich considera ??pouco ético? que el futuro presidente de la Xunta aceptase durante su etapa en la oposición un coche en préstamo gratuito de Citroën, un Peugeot 607, porque el reglamento del Parlamento impide ??calquera retribución en diñeiro ou especie diferente das retribucións paralmentarias que se recollen nos Orzamentos da Xunta? a los parlamentarios con dedicación exclusiva, como sucedía en el caso de Feijóo.

Además, Aymerich criticó que el presidente del PP gallego no pagase impuestos a Hacienda por usar este vehículo y se preguntó qué podría hacer el futuro jefe del Ejecutivo gallego para devolver este trato de favor a Citroën cuando ya esté al frente del Gobierno gallego. ??¿De que lado se porá o señor Feijóo en caso de conflito entre a empresa e os traballadores, caso dun ERE que ten que autorizar a Xunta??

[photopress:2009030901331559122.jpg,full,pp_empty]


4 comentarios

zapatista · 10-03-2009 a las 13:34

¿Poria Quintana tamen o iate do amigo a vender? Hai que ver Quintana no iate en vez de estar no barco dos mariñeiros. A estrela pasou de vermella a azul. ¿cal sera o seguinte paso? Hoxe de «esquerdas» e calquera e sobre a ironía do bng prefiro ver a un presidente austero que a uns mamarrachos nun A8 mellor que o de Obama. Faralle falta un a8 porque coas boas estradas que temos.
¡Ai Beiras! vaslle ter que dar a moitos co zapato porque esta panda de aburguesados xa empezan a cheirar

pedro da cachopa · 10-03-2009 a las 16:23

yo queson medio burriño que son inorante de todo,veo que la gente é mas inorante.e toda xente sije disiendo sin conosimento de causa particular.tenjo un cuñado que traballa emijrado na fabrica do Jeneral Motor en detroi e me dijo que en jalisia estamos desinformadiños de todo,e menos mal que tenjo un fillo traballando na xunta,que o metio fraja,e me di cousas verdaderas.como se pode creer que o coche ofisial de Touriño regidor da Xunta e máis caro ca do presidente novo mulato que meteron de presidente en america.meu cuñado dixome que o coche do fulano da casablanca ten sistema antimisiles,antinavallas,alarma para no ser hurtado y avisar al dueño,ten moitos telefonos,sistema de respirasion en caso explosiones quimicas,radar,ametralladoras,ten a ostia en verso.montado nun chasis dun camionsete,e ten despois moitos inventos ajachados que disque son secretos que nin os rusos rojos comunistas sabe o que leva.e coche de touriño e aljo caro,pero dende lojo somos inorantes e nos deixamos enjañar como vai ser mellor que o do americano,cando e feito de serie con blindaje e o do mulato americano Baracka,ou aljo asi que ten un nombre de rasa de pataca como tiña kenedy-kenebe,fixeronlle o cochiño a proposito meu cuñado da fabrica do señor Don Jeneral Motor Cadilá.
meu fillo dixome que fraja tiña tamen un audi 8 e ajora os populares non din nada deso,que o coche de touriño e ijual o pior da muller que jobierna a xunta de Madrid.ala marcho a a fresar unhas leiras a morono

sobreiras · 12-03-2009 a las 22:05

¡Vaia!, agora os do BNG usan esta páxina «zafia» para poñer entradas. Está claro que andades o que vos interesa, e como o voso bloge non o visita nin dios poñedes aquí as vosas entradiñas para que chegen a máis xente. ¡que pillos!.Por certo, teñovos unha nova ben interesante. ¡¡¡Vaíse Dalila!!!. ¿Xa sabedes de quen se trata?, ¿ou non?. Tende coidado, que pode vir Sansón.Os vosos lios non van ser por coches, máis ben por gasoil…Ja, ja, ja, xa me estou enchendo a rir.

decesures · 12-03-2009 a las 23:45

si que se manipula informacion si…como as mesas e sillas de miles de euros. Iso foi porque o señor Touriño fixose o despacho na casa de monte pio e precisaba mesas e sillas para tódolas persoas que traballan con el e referente ao coche…haberá que ver canto lle custa a Fei a blindaxe do citroen.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.