El subdelegado cre que ya «se superó» la preocupación por los robos en Pontecesures.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Delfín Fernández recuerda que la Guardia Civil esclareció «buena parte» de los atracos cometidos en las últimas semanas, aunque sus autores no fueron a prisión «por decisión de la autoridad judicial».

El subdelegado del Gobierno en Pontevedra, Delfín Fernández, manifestó ayer que la «situación de preocupación» por los continuos robos que se están produciendo en Pontecesures «ya se superó», aunque «se sigue estando allí con la diligencia necesaria para que no se vuelvan a repetir». Fernández realizó estas declaraciones durante la visita que llevaron a cabo ocho alcaldes de la zona norte de la provincia, entre ellos Maribel Castro, a la Comandancia de la Guardia Civil de Pontevedra para conocer de primera mano las actuaciones de este cuerpo de seguridad que cubre cerca de 4.000 kilómetros cuadrados de territorio en Pontevedra, con 34 cuarteles que dan servicio a 57 ayuntamientos. Durante su estancia, los regidores de Pontecesures, Cuntis, Valga, Rodeiro, Catoira, Moraña, A Estrada y A Golada observaron el funcionamiento del centro de seguridad vial, en el que se coordinan las patrullas de la Guardia Civil de Tráfico o el centro operativo de servicios, encargado de la seguridad ciudadana, y se les explicó su funcionamiento y como pueden ser más efectivos en caso de emergencia. Además, mantuvieron una reunión de trabajo con el subdelegado en la que se trataron cuestiones de tráfico y seguridad vial o la ola de recientes atracos en bares de la zona norte de la provincia. Así, recordó que la Guardia Civil esclareció «buena parte» de los robos cometidos en Pontecesures, aunque sus autores no fueron no fueron a prisión «por decisión de la autoridad judicial».

DIARIO DE PONTEVEDRA, 15/04/09


7 comentarios

estudiante · 15-04-2009 a las 17:07

E lojo a alcaldesa non lle informou que esta fin de semana entraron a roubar noutro local de hostelería do pobo.
Ah bueno, iba de visita informal. Vaia joberno de pacotilla que temos.

Luis Angel Sabariz Rolán · 15-04-2009 a las 17:20

Non era unha visita informal, «estudiante». A Subdelegación do Goberno convocou a varios alcaldes para explicarlle os plans de seguridade. Por suposto que o Subdelegado estaba informado do roubo no Katamarán. O realmente preocupante e que algúns dos autores dos roubos de Pontecesures non ingresaron en prisión, por decidilo así os xuices. Unha gran parte da poboación reclama cambios legais para que iso non ocorra. ? realmente decepcionante ver pasar polas rúas aos asaltantes nos días seguintes aos asaltos, como se tal cousa.

estudiante · 15-04-2009 a las 21:38

E incrible Sabarís que esta sea a túa resposta. O Subdelegado do Goberno na provincia de Pontevedra afirma nos medios e diante da alcaldesa deste pobo que xa rematou a preocupación polos roubos en Pontecesures, e o único que se che ocurre ante este feito e criticar se os xuices meten no caldeiro ou non, e nin un só comentario a esta noticia. Vos o que queredes e tomar de parvos ós veciños deste pobo mentaras os roubos continúan. Goberno de pacotilla.

Luis Angel Sabariz Rolán · 15-04-2009 a las 22:39

Non critico aos xuices, «estudiante». Os profesionais da xustiza aplican as leis en vigor. ? a súa obriga.
Por todo isto, unha grande parte da poboación quere que a normativa sexa máis estricta nestes casos. ? o comentario xeral na sociedade, porque a xente está preocupada pola seguridade cidadá en todo o país. A ninguén lle gusta que os asaltantes dos establecementos saían en liberdade tras prestar declaración. Isto é o sentir xeral. ¿Ou non?.
Se os ladróns de varios locais de Pontecesures, foron identificados, detidos e postos a disposición da xustiza,como di o Subdelegado, e logo voltaron a quedar en liberdade tras prestar declaración, ¿Non é normal que os titulares dos negocios, estean decepcionados e sigan preocupados por se estas persoas asaltan de novo os seus locais? ¿Non é normal que os cesureños, sigamos preocupados polo que está a suceder?. Penso que é o sentir xeral.
Tamén é verdade que este comentario fágoo un pouco á lixeira, porque descoñezo as declaracións dos detidos, se hai probas concluíntes, o valor do roubado nos establecementos, e outras consideracións.

Tiroliro II · 17-04-2009 a las 18:15

Pois eran deste pobo os ladróns, claro coñecen os locais o dedillo e todo o mundo a decir que si rumanos, que si os da pascua, que si a crisis, nada son xente de cesures que ven delinquindo desede hai anos, a canteira de cesures, aqueles follóns da maty, os coches a toda ostia, e agora os mismos a roubar, non lle teñen medo a nadie e nos escarallan

Cara de cona · 18-04-2009 a las 18:37

Claro que son de cesures os ladróns……non lle podemos botar a culpa a nadie….que peniña…..

sofia · 19-04-2009 a las 20:42

le echamos las culpas a los rumanos pero no son y si llegan a ser estaban el la cárcel no como estés como esta la justicia.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.