Un conductor huyó tras matar a un peatón en Campaña, pero luego se arrepintió y volvió al lugar.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

La víctima, de 36 años, volvía caminando a su casa tras acudir a una verbena

Juan Carlos García Blanco, un vecino de Valga de 36 años, murió la madrugada de ayer atropellado por un turismo cuando regresaba a casa después de acudir a una fiesta en la parroquia de Campaña, muy cerca de su vivienda.
Ocurrió cerca de las cuatro de la madrugada. El peatón cruzaba la carretera PO-548 tras volver de una fiesta organizada por una empresa de promoción de orquestas. Como la carretera está en obras y la visibilidad es escasa, no se percató de que en dirección de Vilagarcía a Pontecesures circulaba un Golf, que lo atropelló y le causó la muerte en el acto. El conductor se dio a la fuga, aunque después se arrepintió y volvió al lugar.
Los testigos creen que el coche, conducido por M.M.G., iba a más velocidad de la permitida en ese vial, limitada a 50 kilómetros por hora, una restricción que pocos respetan en una larga recta en la que se suele correr más de lo debido y en la que ya hubo muchos accidentes mortales. Para mejorar la seguridad en la zona, la Xunta realiza obras de mejora en la carretera, con la construcción de aceras y sendas peatonales. El alcalde de Valga dijo ayer que justo en el lugar del atropello habían solicitado que se colocara un paso de peatones.
A escasos metros del lugar murieron hace dos años tres personas arrolladas por el tren en un paso a nivel con barreras. El vecino fallecido será enterrado esta tarde tras un funeral en la iglesia de Campaña.

LA VOZ DE GALICIA, 21/06/09


13 comentarios

o.gcv · 22-06-2009 a las 08:48

O TÍTULO DA NOTICIA ? FALSO jova, non escapou, sinon que foi buscar a algún familiar e volveu con él ó accidente, foi buscar a sua nai. O único periódico que dá ben a noticia é o diario de arousa. KE DOLOR TAN GRANDE. UN ABRAZO MOI FUERTE PARA A FAMILIA DE MARCOS.

Luis Angel Sabariz Rolán · 22-06-2009 a las 14:15

Pues encima de tener la desgracia del accidente, es muy injusto soportar el titular de prensa cuando no se ajusta a la verdad.
En estos momentos difíciles, también quiero enviar a Marcos un mensaje de ánimo.

MariaRodriguez · 25-06-2009 a las 16:54

Eu creo que a xente deberia estar calada, foi simplemente un accidente, el non o fixo aproposito nin tan pouco escapou do sitio, como tal din, tampouco foi a levar cargamento a casa, simplemente foi a buscar a su irman. De verdad quen conoce a Marcos e sabe como e realmente non pode pensar que el fixera tal cousa.

Que sepas que tes todo o meu apoio, sigue andando ca cabeza ben alta e non te achantes frente a ninguén, eres un bo rapaz e os que te coñeces saben como eres.
Un forte abrazo pa ti e pa tua familia nestes duros momentos.

pekema · 13-07-2009 a las 13:01

O peor e do que vai ala, moita pena por Marcos , pero Marcos esta vivo mentras que Juan Carlos esta morto . Tiña toda unha vida por diante e por culpa da imprudencia de Marcos agora esta nunha caixa mentras que Marcos esta vivo e coleando .Cando se conduce hay que atarse as consecuencias e si fas algo esta moi mal marchar do lugar , ademais si conduces a mais da velocidade permitida atente as consecuencias, todos os que falades aqui que pena por Marcos, seguro que si fora o voso fillo,irmao o pai a persoa que morreu non pensariades o mesmo. Un forte abrazo para a familia de Juan Carlos que seguro estan pasando os peores momentos da sua vida.

O AMANTE BILINJUE · 13-07-2009 a las 13:18

Home, Pekema, coincido plenamente contigo, expuxeches o que levo pensando moito tempo e non me atrevía a escribir. O dos comentarios anteriores ??KE DOLOR TAN GRANDE. UN ABRAZO MOI FUERTE PARA A FAMILIA DE MARCOS.?, ??Pues encima de tener la desgracia del accidente, es muy injusto soportar el titular de prensa cuando no se ajusta a la verdad?, ??Eu creo que a xente deberia estar calada, foi simplemente un accidente, el non o fixo aproposito …… sigue andando ca cabeza ben alta e non te achantes frente a ninguén…?, parecíame moi duro pensando no falecido e na súa familia, parecía como se soio houbese unha vítima e que non era precisamente a persona falecida….
Non quero crear polémicas nin ofender a ninguén, e a miña opinión.

Luis Angel Sabariz Rolán · 13-07-2009 a las 14:17

Entiendo perfectamente que «pekema» y «O AMANTE BILINJUE» piensen así. Yo me expresé en condicional, afirmando que en el supuesto de que el conductor Marcos no se diese a la fuga, era un titular de prensa muy injusto hacer esa aseveración. Opinaba sobre el titular de prensa. No entré a valorar, para nada, ni las razones, ni las culpabilidades del accidente. Tanto la familia del fallecido como la del conductor deben estar muy afectadas (y Marcos, por supuesto). Es una desgracia, pero no olvidemos que todos podemos cometer imprudencias.

pekema · 14-07-2009 a las 15:56

O que esta claro que Marcos non parou a socorrer a Juan Carlos e para min eso e un crime, e onde foi non o sei e non me importa o unico que sei e que deixo a Juan Carlos tirado no chan como un can e eso pa min non ten perdon. Nadie merece ese trato. Marcos estará mal, pero Juan Carlos esta moito peor e a quen hai que recordar nestes momentos e a Juan Carlos que era unha excelente persoa e non merecia unha morte tan cruel e a quen hai que apoiar e a familia de Juan Carlos. Referente a Luis Angel Sabariz digoche que si Juan Carlos fora teu fillo o teu irmao seguro que non dirias que todos podemos cometer imprudencias, quen te veria a ti nesa situacion amigo, teñoven por seguro que e non opinabas igual. Quero deixar ben claro que a unica vitima deste accidente foi Juan Carlos e que xa esta ben que a xente diga o de pobre Marcos. Aqui o unico pobre foi Juan Carlos. Animos pa sua familia nestes duros momentos

Luis Angel Sabariz Rolán · 14-07-2009 a las 16:24

De poco sirve, «pekema», hurgar en este asunto y cargar las tintas contra quien sea. Fue un hecho desgraciado y como consecuencia tenemos que lamentar la muerte de una persona. Sólo queda esperar que se solucione lo mejor posible el tema de los seguros, indemnizaciones a la familia, responsabilidades etc..A Juan Carlos ya no lo podemos recuperar. La vida sigue y esperemos que los afectados lleven esta desgracia de la mejor forma posible.

o.gcv · 15-07-2009 a las 11:17

PEKEMA, tes razón que o peor é do que xa se foi, pero de verdad que eu coñezo a Marcos, e non machou do lugar para ¨escaquearse¨, supoño que ante o susto, e o medo… foi á casa a buscar a familiares e volveu ó lugar, créeme que Marcos nono abandonou. Eu opino distinto a tí, pero non coñecía ó falecido, nin á familia, e opino que foi todo un accidente, que me digan quén é o que vai a 50 na recta de campaña???? creo que sólo meu avó. Non é que todos vaiamos a 100 nin a 200 pero a 60, 70 e 80 moitos. ? xuntouse un pouco todo, a noite, a velocidade… que truxo este tráxico final. Si por desgracia me tocara na familia, pois seguramente pensaría distinto, pero coñecendo a Marcos, penso que non, volvo a repetir, hai que verse na piel dos familiares. Eu sintoo moito polo falecido, pero Marcos e a súa familia estanno a pasar m.mal sobre todo cos comentarios que son moi inxuntos. Dirasme tí que a familia do falecido estará tamén m.mal, pero cada un ¨barre pa´a casa¨.

MariaRodriguez · 22-07-2009 a las 09:22

Pekema, estou dacordo co que dis, que o peor e de Juan Carlos, pero cada un viveo da sua maneira, ti poste no caso da familia de Juan Carlos, eu poñome no caso da familia de Marcos, cada un ve as cousas a sua maneira, ti conoceras a sua familia e sabes o dor que teñen eu conozco a familia de marcos e sei o dor que teñen eles.
Cada un sabe ben o que ten que decir. Non deberias de xuzgar a marcos sin saber o que pasou. E non se pode falar sin saber, digoo por experiencia.

REspecto o de » parecíame moi duro pensando no falecido e na súa familia, parecía como se soio houbese unha vítima e que non era precisamente a persona falecida?.» Nunca se dixo que hubera solo unha victima. Eu non coñecia a _juan carlos, sintoo moito por el e pola sua familia, pero vos coñecedes a Marcos? DEcides que vos poñedes na piel da familia de Juan CArlos, pois poñedevos tamen na de marcos. Non digo nada mais, mais que nada porque non e necesario meter o dedo na ferida sinter porque…. CADA UN SABE BEN AS SUAS…

Por certo, son conductora dende hay 12 anos, paso todos los dias pola recta de campaña e rara vez vou a 50, asique non tiremos a pedra e escondamos a man, que todos temos moito que calar.

Un saudo e sigo dandolle moitos apoios a Marcos.

o.gcv · 22-07-2009 a las 23:37

María, penso igual ca tí. Cada ún tense que poñer na piel dos seus. E non se pode xuzgar ó contrario. Que fastidia, xa se sabe….. pero de verdad, que hai comentarios falsos que doen moito.

Tiroliro II · 23-07-2009 a las 19:12

Deixade xa o atropello, mala sorte, na recta de campaña xa morreron moitos de accidente, e un sitio punto negro e cas glorietas vai seguir habendo leñazos, veredes.

o.gcv · 24-07-2009 a las 11:05

Tiroliro II relájate eh??? que aquí estamos para comentar e opinar sobre as noticias do día a día, e si a tí nin che vai nin che ben a noticia, pois eres libre de opinar ou non.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.