El Concello defiende su gestión en «A Charca» y acusa al BNG de mentir.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Niega que abordaran el asunto con el regidor de Valga y que hubiera inundaciones.

El Concello de Pontecesures defendió su gestión en el caso del tubo instalado en la zona de «A Charca» ante las acusaciones del BNG a quien acusa de mentir «pois nunca houbo conversas co alcalde de Valga sobre este asunto» y les tacha de «catastrofistas» «porque, estivo a piques, pero non houbo asolagamentos».

El concejal de relaciones institucionais, Luis Ángel Sabariz, se mostró muy molesto por las declaraciones vertidas por los nacionalistas cesureños y considera «que marchan a rebufo» de los trámites que realizó ante los responsables de la Xunta, «autoridade competente na resolución deste problema».
El edil, documentación en mano, recuerda que ya el pasado mes de julio remitió un escrito sobre «a problemática da recollida de augas con posibles asolagamentos ó concelleiro de Medio Ambiente, Territorio e Infraestrutura Agustín Hernández, e á directora xeral de infraestruturas, Isabel Vila, exteriorizando a queixa polo que podía pasar senón actuaba».
Asegura que fue en este momento, «cando o BNG comezou a intgeresarse pola cuestión» y Vila «aseguraba que ía construírse unha cuneta para desviar as augas en época de fortes choivas ata un tubo de 1 metro de diámetro, algo que non se cumpriu ata agora por estar paradas as obras».
Relató el concejal que volvió a reiterar su denuncia «o domingo pasado, ante a xefa de infraestruturas e tamén ante o xefe territorial da consellería, Evaristo Juncal, e varios vixiantes desta estrada autonómica».
En esta mesma línea, insiste que el titular del vial es la Xunta y que, «débelle quedar claro oas cidadáns que se os asolagamentos se producen nun futuro, non será por telo advertido, como é a miña obriga como concelleiro, en beneficio de todos»; y subrayò que «a única responsable será a Consellería de Medio Ambiente».
A este respecto, añade el edil no adscrito que algunas acusaciones del BNG son «mentiras». Así niega rotundamente que «o alcalde de Valga, José María Bello Maneiro, estivera nunha reunión connosco e con técnicos da dirección xeral de Infraestruturas». Es más, asegura que «é totalmente falso» y afirma que el Concello de Pontecesures «non aceptou proposta algunha do de Valga e nin houbo conversas nunca sobre este particular».
Sabariz les exige que se deixen ce cónclaves ou de baixadas de pantalóns como dicían o outro día» y que abandonen la idea de «comunicar falsidades con total alegría e sen contrastar os datos».
Por último, el responsable municipal, también pide a los nacionalistas que «sexan serios e non inventen catastrofismos». Y es que asegura que no es cierto que el pasado fin de semana hubiese inundaciones, «estivo a piques de habelas», argumenta, «pero, afortunadamente, a auga non revasou o nivel do firme e non entrou en vivenda algunha».
Por último, manifestó su deseo de que la dirección xeral de Infraestruturas resuelva cuanto antes el problema y proceda como le informó en un comunicado.

DIARIO DE AROUSA, 22/11/09


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.