Pontecesures se libra del tijeretazo del POL.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El Concello de Pontecesures aguarda que se pueda desarrollar próximamente el PERI nº1 junto a la Iglesia Parroquial, en pleno centro urbano, «cuxo desenvolvemento é moi importante para esta vila», una vez que la Xunta de Galicia confirmó que el Plan de Ordenación del Litoral (POL) no afectará al municipio, según manifestó el edil Luis Sabariz.

«En consecuencia, espérase que a suspensión do desenvolvemento das actuacións urbanísticas en determinados solos a menos de 500 metros da costa en Pontecesures e que están situados detrás do solo urbano consolidado sexa levantada canto antes».

El Concello recibió «hai tempo» el borrador del POL para realizar las sugerencias o aportaciones que considerase oportunas ante la Dirección Xeral de Sostibilidade e Paisaxe.

Ahora «observamos con satisfación a nova de que en Pontecesures non vai haber limitacións en zona de costa», por lo que no se alterará el Plan Xeral, que ya recoge la protección de las zonas de interés.

«Deste xeito», añade Sabariz, podemos dicir que foron estimadas as razóns argumentadas polo goberno local no período de consultas previas á redacción do POL e que tamén foron espostas na visita realizada a Pontecesures por técnicos da administración autonómica hai uns meses».
Es por ello que Pontecesures no trasladará ninguna queja durante los dos meses concedidos a los concellos afectados.

DIARIO DE PONTEVEDRA, 24/02/10


1 comentario

sobreiras · 24-02-2010 a las 12:17

Boas novas para Pontecesures, para o seu goberno e tamén para os seus veciños.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.