El PSOE denuncia que al empresa concesionaria explota el tanatorio de Beiro «en réxime de monopolio».

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El tanatorio municipal se encuentra en el lugar de Beiro.

El Partido Socialista de Valga asegura que la empresa de Padrón que gestiona, mediante concesión, el tanatorio municipal, ubicado en el lugar de Beiro (Cordeiro), explota estas instalaciones ??en réxime de monopolio?, una situación que, según la concejala del PSOE, Carmen Coto, viene produciéndose desde que comenzó a prestar servicio. La edil denuncia que la concesionaria ??impide literalmente a entrada a outras funerarias?. Esta situación, sostiene, ??é totalmente ilegal, xa que a empresa de Padrón ten a concesión do tanatorio, pero non do resto dos servizos funerarios, polo que impide o exercicio da libre competencia?. Esto habría provocado, según Coto Lois, el malestar y el enfado del resto de compañías del sector, lo que motivó que presentasen dos escritos en el Concello en los que reclamaban que, ??dado que o tanatorio é municipal, acabase con esa situación ilegal e deixase de amparala?. Coto Lois afirma que estos escritos ??seguen sen resposta a día de hoxe, ao igual que as preguntas realizadas nos plenos? por la concejala socialista, ??limitándose o alcalde a respostar que o tema estaba en mans dos servizos xurídicos do Concello?, apunta.

Libertad de elección > Carmen Coto considera que, además, se está ??limitando a liberdade de elección de funeraria aos veciños de Valga, xa que se queren usar ese tanatorio deben ter concertado o seguro de defunción coa empresa de Padrón?, y si tienen otra funeraria, ??só lles queda que a concesionaria lles faga todos os servizos, o que lles supón pagar máis ou ir aos tanatorios dos municipios dos arredores?, indica.

Ante este ??cúmulo de despropósitos?, como ella los define, el resto de empresas funerarias de la zona están ??en pé de guerra?, hasta el punto de estar dispuestas a acudir a la vía judicial para reclamar daños y perjuicios. Otras de las alternativas que barajan, según Coto Lois, son acudir al Servizo Galego de Defensa da Competencia o poner en marcha ??unha campaña de comunicación sobre as prácticas anticompetitivas e ilegais do Concello de Valga?.

DIARIO DE AROUSA, 24/02/11


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.