Instan a defender el tren convencional en las elecciones.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Afirman que «a posta en funcionamento do AVE non pede deixar sen ferrocarril a milleiros de veciños».

Ante la proximidad de las elecciones municipales, la Comisión de Defensa do Tren de Cercanías Vilagarcía-Santiago tiene previsto solicitar a las formaciones políticas que se presentan en los municipios por los que atraviesa el trazado (Catoira, Vilagarcía, Valga, Pontecesures, Padrón, Rois, Teo, Ames y Santiago) que incluyan en sus propuestas electorales la defensa y potenciación del tren de proximidad Vilagarcía-Santiago, según informaron ayer Carlos Abellán Ruiz, presidente de la Federación Española de Amigos do Ferrocarril, y el edil cesureño Luis Sabariz.
«A posta en marcha no futuro da alta velocidade non pode eliminar o servizo pola vía convencional actual deixando sen ferrocarril a gran cantidade de veciños destas comarcas», subrayan.
Asimismo, también se enviará a las formaciones políticas el manifiesto de defensa del trayecto firmado por los representantes de los ayuntamientos.
La comisión incide en que el ferrocarril «é o medio de transporte do futuro por razóns económicas e medioambientais e resulta básico potenciar o tren para eliminar moitos vehículos das cidades que contaminan e inciden negativamente na calidade de vida dos veciños. Así o están a entender todos os grupos políticos da cámara galega, que instan a que non se retire nin un metro máis da vía férrea, e incluso a sociedade en xeral». Aún así, «precísase superar algunhas visións localistas e nada solidarias que tratan de pregoar que o tren é un estorbo pretendendo a eliminación de vías de titularidade estatal y de interese xeral colocando no seu lugar estradas ou outras instalacións».
La vía convencional lleva más de 135 años dando servicios a la ciudadanía «e non parece de recibo eliminala pra construir novos viais ou instalacións».


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.