Cartel Festas de Porto 2011.

Publicado por CONCELLO DE PONTECESURES en

Categorías: Sin Categoria

6 comentarios

sobreiras · 7-08-2011 a las 18:54

Esto é surrealista. Pero non tedes unha páxina oficial do Concello. Esta pon ven claro, no seu encabezamento, que é unha páxina non oficial de Pontecesures. Seica xa deixou de ser unha páxina ZAFIA… Por favor, traballade un pouco e actualizade a páxina oficial si queredes que sexa utilizada polos veciños, que tempo tendes bastante.

papagos · 8-08-2011 a las 13:45

Está ben que o concello utilice esta web para anunciar eventos, xa que é un medio con moita difusión na zona. Se non se publicitan as cousas, criticamos. Cando se publicitan, tamén criticamos. A cuestión é desprestixiar por desprestixiar. O que non pode facerse é mentir, xa que a web do concello está actualizada.

ife · 8-08-2011 a las 18:16

Claro papagos ahora que la página tiene NIVEL GRACIAS EN PARTE A SABARIZ todo el mundo quiere apuntarse el tanto pero es muy cierto lo que dice sobreiras antes la criticabais y ahora no dejais de escribir y sobre todo leerla. Gracias a ANTONIO por su brillante idea y gracias a SABARIZ por impedir que decaiga la atención.

pedro da cachopa · 8-08-2011 a las 19:07

Y dijo yo.Espero que el Nuevo jodierno casi Rojo del UNtamiento ponja en conosimiento de los grises e juardia sivil o que van faser na aldea de Porto.Queren faser o viernes 19 un botellón musical e eso no lo podemos consentir.Hai que mover a quen faja falta para eso no pase, o nenos van ir a poñerse como preas de viños e drojas,e lojo coas botellas de viño,ron e caca-cola, y una ves que vasien estas botellas vanse poñer a faser mucho ruido e faser musica de botellón, e van despertar a los vesinos que teñen que madrujar al dia sijiente. Los rapases subandos de alcol vanse tirar por las leiras e arrancar pavons de millo do pais,causando jrandes perjuisios e daños economicos pa las familias labradoras del lujar que traballan coma desjrasiados para botar el millo para tener para sus jallinas y faser fariña para levar a moler al molino de infesta. Espero que el Jran señor de la Tierra Media Jalleja y el Jefe del Estado Rojo de Sexsures Duque de San Xulián valla con la juardia sivil,jrises e munisipales e disolva o botellón musical de Porto,porque va ser una verjuensa este pueblo que salja despues en la notisias de la tele e en el projrama España Dereito con toda la jente tirada en el chan con sistomas de embriajades e prinsipios severos de sirrosis.Ademas se pueden cortar sin querer con las cochitas de los mejilones e eso duele muchito.

Portoghes · 8-08-2011 a las 22:46

Eu cada día aprendo menos aquí… Como se pode criticar que o concello publicite un evento tan importante na zona como as festas de Porto. (a pesar do que diga o señor que intenta ser gracioso ca súa escritura, e vai en camiño de resultar raiante) Aquí critícase por inercia, que magoa!

Antonio Cortés · 17-08-2011 a las 22:36

Esta vez será a primeira da miña vida, dende que teño uso de razón, que non estarei nas Festas de Porto.

Espero que todo o mundo as disfrute como eu as disfrutaría.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.