PP y ACP sospechan que la guardería carece de directora.

Publicado por Redacción en

NUEVA MARQUESINA GUARDERIA PONTECESURES /

Entrada de la guardería

El Partido Popular de Pontecesures y ACP exigen al gobierno local que ??aclare? si la guardería cuenta o no con directora pedagógica, ya que representantes de ambos partidos acudieron en dos ocasiones al centro y no consiguieron hablar con ella ni verla, indicándoles una trabajadora que ??tiñamos que avisar para que nos reciba?. Tampoco ??atopamos a ninguén na comunidade educativa que a coñeza fisicamente?. Sí saben el nombre de la persona que debería ejercer estas funciones, ya que se lo comunicó el alcalde por escrito tras formular una solicitud previa.
Los portavoces de PP y ACP, Juan Manuel Vidal Seage y Luis Sabariz, sospechan que ??ou non hai directora ou outra traballadora fai as súas funcións, ignorando se dita persoa ten a titulación axeitada para o cargo?. La situación es ??grave?, consideran, pues ??a persoa sinalada polo alcalde como directora ten a obriga de acudir ao centro diariamente como o resto dos educadores?, según el reglamento de la escuela. Incluso se preguntan si esta ??deficiencia? pudo alterar el procedimiento de licitación de la gestión de la guardería ??pois non é o mesmo afrontar os custos salariais e sociais dun director que non facelo?.

Diario de Arousa

Categorías: Sin Categoria

3 comentarios

Becquer II · 23-11-2013 a las 19:14

¡Qué desastre de gestión!
ahora la guardería
con problemas noche y día
como siempre confusión.

Y Magdalena exclamaba
«¡qué yo soy la directora!»
«¡sólo eres monitora!»
la oposición contestaba.

    mada garcia abalo · 27-11-2013 a las 10:43

    Creo que aquí estase a falar de máis ou sin saber. Non vou a entrar en descalificativos nin insultos, pero si alguén dubida do que teño ou non teño que de a cara e que me veña a preguntar. Eu NUNCA tiven que lamerlle o cu a ninguén, o pouco que teño (que non é nada), foi sempre con moito esforzo. Xa podedes deixar tranquilo o tema. Don Sabariz, xa che dixen un día a cara, que si querías información que me preguntaras. A ver si vos queda claro:NON SON A DIRECTORA DA ESCOLA INFANTIL, XA SEI QUE NON TE?O UNHA TITULACI?N UNIVERSITARIA PARA EXERCER DE TAL E DENDE LOGO NUNCA DIXEN QUE ERA DIRECTORA»-. Estou traballando con nenos e levo media vida traballando con eles, pero o que me parece unha inxustiza é que cando me pasei ano e medio protestando por que a cousa non iba ben dentro da gardería, ningún dos que agora piden explicacións preocupouse por nada. Qué é o máis importante? insultar as traballadoras ou que os nenos estén ben coidados?
    Se queredes que vos respeten, respetade. Hai quen ten titulación UNIVERSITARIA, pero nunca traballou para demostrar que vale!!!!!!

Luis Angel Sabariz Rolán · 28-11-2013 a las 00:56

Por alusiones:

1. A la oposición municipal lo que le preocupa es que a la directora pedagógica de la guardería, cuyo nombre fue facilitado por la alcaldía, no la conozca físicamente nadie de la comunidad educativa, con lo cual se deduce que no asiste al centro como exige el reglamento de funcionamiento de la escuela infantil (recoge el texto que la asistencia debe ser diaria), y esto afecta a la educación de los niños/as.

2. Para nada citamos a ninguna educadora de la guardería ni tampoco nos referimos a sus titulaciones. Valoramos, por supuesto, el esfuerzo de todas ellas que, por cierto, consideramos ajenas a la situación denunciada.

3. Las explicaciones sobre esta grave deficiencia debe facilitarlas, obviamente, el gobierno local. Es su responsabilidad. A la oposición le corresponde interesarse por este tema que es realmente importante para niños y padres.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.