Bello Maneiro defiende la legalidad de su gestión y el PSOE lo acusa de contratar a afines sin concurso.

Publicado por Redacción en

Valga acogió el viernes un Pleno extraordinario en el que se abordaron distintos aspectos relacionados con la supuesta trama corrupta que denunció En Marea. La sesión, que solicitaron desde el grupo municipal del PSOE, fue bronca y con alusiones del regidor a algunos asistentes y a los miembros de la oposición.
Un día después, José María Bello Maneiro considera que la sesión sirvió para defender ??a legalidade da xestión do equipo de goberno e a responsabilidade dos traballadores municipais no exercicio das súas funcións?.
El regidor conservador lamentó, eso sí, que los ediles de la oposición ??se erixan en xuíces e agora tamén en inspectores de traballo?. Sobre la denuncia en sí, Bello Maneiro incidió en que ??o Concello contratou a unha persoa e non a unha empresa para realizar traballos de reforzo administrativo?. La administración municipal se encuentra satisfecha con la realización del trabajo. ??Está a cumplir á perfección?, incide Bello Maneiro, que también habló sobre las dietas que reciben el secretario y el interventor.
??Todo o que se pagou está dentro da legalidade?, dice el regidor del PP, que incidió en que ??quen convoca as prazas é o Ministerio de Administracións Públicas e, en caso de non cubrirse, quen nomea secretario e interventor é a Xunta de Galicia e non esta Alcaldía?. Sobre el jubilado Luis Nieto, Bello Maneiro aseguró que ??nin traballa nin cobra do Concello? y acusó a la oposición de ??embarrar, falsear e ir ao xulgado? en lugar de ??defender os intereses dos veciños de Valga?. Sobre la construcción del Centro de Interpretación da Caña, el alcalde aseguró que los terrenos fueron adquiridos por el Concello a un particular. Además, destacó que la queja presentada ante la Valedora fue archivada.
??Evasivas?
Bello Maneiro asegura que respondió a todas las cuestiones planteadas por el PSOE, a excepción de los cursos ADF. Los socialistas, sin embargo, no lo ven así. ??A non resposta a ningunha das preguntas formuladas en relación ao contrato de María Luisa Álvarez, as dietas pagadas irregularmente ao secretario e interventor, ou sobre a presencia no Concello do xubilado Luis Nieto e sobre a sociedade mercantil que ámbolos dous teñen co interventor, deron a entender que Bello maneiro é incapaz de defender a súa inocencia e a súa xestión neste asunto. As únicas respostas foron evasivas?, asegura María Ferreirós. La portavoz socialista también denuncia que desde hace años ??estanse facendo contratos sen ningún proceso de selección e sempre resultan adxudicatarios familiares directos de concelleiros populares?, algunos de los cuales, una vez contratados, ??non asisten aos seus postos de traballo?, denuncia la portavoz del grupo de la oposición.

Diario de Arousa


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.