Vidal Seage señala que fue Protección Civil la que rompió de forma unilateral el convenio.

Publicado por Redacción en

El alcalde de Pontecesures, Juan Manuel Vidal Seage, se pronunció ayer sobre la crisis abierta con la agrupación de voluntarios de Protección Civil. El regidor conservador advierte que fue el colectivo el que rompió hace cosa de un año el convenio con el Concello de forma unilateral negándose a ir a las intervenciones para las que eran requeridas. “Non foi unha vez nin dúas, senón tres”, explica Vidal Seage.

      De hecho el alcalde popular manifiesta que las emergencias en el municipio cesureño están “perfectamente cubertas” tanto por los efectivos del GES de Valga como por los del GES de Padrón. “Non o digo eu, están aí os feitos e os tempos de espera”, señala.

      El regidor incide que “en setembro do ano pasado entérome de que Protección Civil deixa de prestar os seus servizos e en consideron que deberían termo dito. O lóxico é que se o Concello non pode contar con esta agrupación para emerxencias e eventos é que o Concello tamén deixe de prestarlle o seu apoio e os seus medios”. De esta forma justifica Vidal Seage el hecho de que los vehículos que venían utilizando desde la agrupación de voluntarios hayan sido requeridos por el Concello. “Non hai ningún tipo de persecución nin de maltrato. Eu o que fixen foi recuperar uns medios materiais que son de titularidade do Concello. Vehículos que eles tiñan á súa disposición e que aparcaban diante dos seus domicilios particulares. Era un despropósito”, incide.

     El alcalde cesureño considera que la agrupación de voluntarios de Protección Civil “poden seguir actuando como tal, como voluntarios, pero non poden pretender ser profesionais”. De hecho advierte que “a axuda que se lle prestou ata o de agora é a adecuada para un concello pequeno como é o de Pontecesures” y señaló que “de feito, hai concellos que non dan nin un só euro aos voluntarios de Protección Civil”.

      El alcalde dice abiertamente que no tiene intención de reunirse con los miembros de la agrupación de voluntarios que pidieron un encuentro con todos los portavoces de los grupos presentes en la Corporación por escrito. “En principio non teño interese ningún en reunirme con eles, non teño nada que dicir nin vexo motivo porque considero que as emerxencias están máis que cubertas e que non hai motivo para a alarma”, apunta.

Diario de Arousa


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.