Aluvión de bajas en la guardería de Valga al no poder optar las familias a la gratuidad por el segundo hijo. Un buen número va a la de Pontecesures.

Publicado por Redacción en

Una veintena de niños han causado baja en guardería de Valga nada más empezar el curso. Así lo ha denunciado el PSOE local: «A escola infantil comezou as clases o pasado luns, día 7 con 73 crianzas, e tres días despois vinte delas abandonárona para matricularse nas garderías do entorno, como Pontecesures». ¿Qué ha ocurrido? ¿Cuál es la causa de semejante desbandada? Los socialistas lo tienen claro: «O Concello non se adheriu ás axudas da Xunta, que concedía a gratuidade da escolarización de 0 a 3 anos para os segundos fillos e sucesivos nas escolas infantís». La falta de dicha ayuda es el factor determinante que ha empujado a las familias a buscar otros centros en los que sí se pueden beneficiar de dicha prestación. Ante esa situación, el PSOE que encabeza María Ferreirós ha pedido al gobierno local liderado por Bello Maneiro «que se apliquen solucións con carácter urxente dado que consideramos prioritario este servizo. Ten que ser un servizo de calidade e seguro e que non lle supoña un custe inasumible ás familias».

La ayuda en cuestión a la que no tienen acceso quienes acuden a la guardería de Valga resulta «vital para as familias, especialmente neste momento de incertidume económica e laboral», señala Ferreirós. La portavoz socialista indica que «o Concello de Valga demostra unha incapacidade tremenda e nulo interese no servizo público e nas políticas sociais. Non pode clasificarse doutro xeito cando lle está quitando a posibilidade desta axuda a numerosas familias. En tres días de clase, vinte alumnos matriculados abandonaron a escola infantil, ante a pasividade dun goberno local que se limitou a explicarlles que a gardería xeraba déficit».

Según la socialista, «o goberno local, a estas alturas, tería que ter claro que un servizo público como a gardería está para xerar igualdade e xustiza social, para que todas as familias teñan as mesmas oportunidades, e non como un servizo mercantil pensado na recadación e nos beneficios económicos».

Malestar «comprensible»

A juicio de los socialistas, el malestar mostrado por las familias es comprensible. «Solicitarei ao Concello de Valga a convocatoria urxente da comisión da escola infantil de Valga, onde como primeira medida solicitarei que se lle devolva o importe da matrícula ás familias que se viron obrigadas a cambiar de gardería; como segunda medida, que o Concello de Valga garanta os postos de traballos das profesionais que agora mesmo prestan servizo na gardería; e como terceira medida a incorporación inmediata do Concello de Valga ao programa de axudas» de la Xunta de Galicia.


1 comentario

Caamaño · 13-09-2020 a las 20:18

Biba el PP, biba maneiro, bibaaaaaa

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.