Sabariz acusa a Angueira de dificultar su labor fiscalizadora como edil

Publicado por Carmen Barreiro en

*El concejal de la Agrupación Cidadá de Pontecesures (ACP), Luis Ángel Sabariz Rolán, acusa al alcalde de dificultar su labor como concejal utilizando todo tipo de argucias con claro fraude de lei para lesionar os meus dereitos.*

La protesta viene como consecuencia de la solicitud de una serie de expedientes por parte del concejal, que el Concello le facilitó, pero con la condición de que únicamente podría ver uno cada día y en la franja horaria que va desde las once a las doce de la mañana.

El edil alegó que le era imposible acudir todos los días de la semana al Consistorio y solicitó autorización para que le permitiesen ver la totalidad de los expedientes en un sólo día, cuestión a lo que el alcalde se negó, según Sabariz Rolán. Por ello, acusa al regidor municipal de adoptar actitudes antidemocráticas .

DIARIO DE AROUSA 18/04/2006


1 comentario

Donicela · 18-04-2006 a las 10:48

Esto no es ‘antidemocratico’, esto ó que é simplemente esperpéntico.

Non che impedimos ver a documentacion, pero vamos a poñer unhas normas que non poderás cumplir, así que non poderás dicirnos que non cha damos.

? coma si plantexasen cousas coma: O horario será de 9:10 a 9:10, non se poderán empregar obxetos opticos de ningun tipo (gafas, lupas, etc ), para evitar que os papeis se estropeen non se poderán ler con roupas claras (xa que fan que rebote moita luz e os fotóns son malos para o papel), non se poderán tocar directamente e só mirar cada papel durante periodos non superiores os 30 segundos, so se poderá tomar notas cun boligrafo de catro cores sobre papel reciclado en tamaño cuartilla, e sobre todo non se poderá respirar (máis alá do xusto e necesario) durante a lectura.

Certas medidas poñense para evitar que o bo discurrir do concello non se vexa alterado, no caso das medidas que plantexa a nova non buscan evitar esto senón, simplemente, evitar ou non axudar a quen solicita os papeis.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.