Pontecesures fija sus festivos locales el 7 de enero y el 5 de julio.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El pleno de Pontecesures aprobó el calendario festivo para el 2009. No hay cambios y se mantienen como festivos locales el día 7 de enero, festividad de San Julián, y el 5 de julio día elegido para honrar a la Virgen del Carmen. Fue el asunto menos controvertido de un pleno que vivió en el capítulo de ruegos y preguntas el debate más intenso.
El BNG aprovechó la sesión para denunciar el retraso que acumula la implantación del sistema de conexión a Internet por Wifi. También protestó por la manera en que se están ejecutando las obras en la Plazuela y en este punto el portavoz del BNG, Luis Álvarez Angueira, sembró las sospecha sobre el destino que se le está dando a la piedra que se está retirando de esta plaza.
En este proyecto, incluido dentro del Plan E, se prevé la restauración del pavimento, lo que supone el aprovechamiento de un 70% de la piedra vieja y la colocación de piedra nueva en la superficie restante.
Los nacionalistas también se interesaron por el problema que suponen los árboles que invaden la zona de o cruceiro de San Xulián, en el Camino Protugués y solicitó que se reparase el pavimento del vial de la zona portuaria, que tiene numerosos baches. Además, urgió la presentación del presupuesto municipal lo cual dio lugar a un rifirrafe entre los ediles nacionalistas y la alcaldesa, Maribel Castro.
El concejal del grupo de los no adscritos, Luis Ángel Sabariz, tampoco quiso dejar escapar la ocasión para reprocharle a Álvarez Angueira los términos en que argumentó su defensa sobre el caso del gasoil en la nota remitida a la prensa el pasado sábado. Sabariz no cree procedente implicar a la secretaria en este asunto.

LA VOZ DE GALICIA, 30/09/09


8 comentarios

pandorcas · 30-09-2009 a las 16:54

Que me contas dos bordillos das aceras ¿ onde están ? ¿Qué ides facer con eles?

Luis Angel Sabariz Rolán · 30-09-2009 a las 22:33

Pois que se están a levar para a depuradora, «pandorcas». Hai que dicir que neses bordillos só está traballada a pedra que sobresaía da rasante. A parte que estaba afundida no firme non presenta forma algunha. Por dita razón a reutilización e máis difícil.

o.gcv · 1-10-2009 a las 00:39

Sabariz, ahora que falades das aceras…… por favor, decídelle ós operarios de Caamaño, que cando veñen ás 7:45 para traballar, que ainda hai xente na cama……. xente que veu de traballar ás 6 da mañán… porque poñen a radio a todo volumen, europa fm cas portas do coche aberto…… o outro día casi lle tiro unha maceta da rabia que tiña jova, que pensan que sólo eles traballan….xa lles vou decir eu algo, pero de verdad que parecen que están no monte, porque a esas horas tamén se poñen a discutir haber quen fai cada traballo, pero a gritar ben alto……. non ai consideración co resto da xente. De verdad que estou moi molesta con eles.

pandorcas · 1-10-2009 a las 17:31

Explicate mellor ¿qué ides facer cos bordillos das aceras? ¿Porque non se repoñen? se van a ir soterrados como antes, ademais podianse amañar. Non imos a falar nin comparar os tipos de pedra, e como se cambiamos xamón serrano de bellota por xamón yort.¡ un disparate!

Luis Angel Sabariz Rolán · 1-10-2009 a las 21:30

Os bordillos novos de pedra das rúas centrais para mín quedan ben, «pandorcas». Os vellos, poden ser reutilizados noutras zonas, claro.
Xa din a queixa dos ruídos da mañá, «o.gcv». De tódolos xeitos, hai que entender que as obras sempre son molestas.

Tuso · 1-10-2009 a las 22:48

Eses bordillos quedan ben recén postos, pero enseguida se marcan e manchan con calquera cousa. Ese tipo de pedra colle un aspecto moi sucio enseguida, non hai máis que ver os tramos que xa están rematados. Non parece moi axeitada para o uso que se lle está dando.

E falando dos tramos xa rematados, e de accesibilidade (sillas de rodas,etc), a pesar de que hai algunhas rampas, creo que faltan unhas cuantas, algo que me parece imperdonable a día de hoxe, unha vez postos a facer melloras.

Luis Angel Sabariz Rolán · 2-10-2009 a las 07:49

Efectivamente aínda hai que rebaixar algunha beirarrúa para facilitar a accesibilidade. Vaise facer.
? certo, «Tuso», que a goma das rodas dos coches mancha moito os bordillos, sobre todo cando están novos.

pandorcas · 3-10-2009 a las 17:25

Non hai quen che entenda, si non son os axeitados como acabas de escribir ¿Por qué non poñedes os antigos? Di por qué non os reutilizares xa que sería mais ecoloxico que telos amoureados en calquera parte.¿Quen ten tanto interese en esquencerse dunhas pedras tan boas? ¿Qué aforro significa tirar unhas pedras e mercar outras novas de peor calidade?

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.