La número 2 del BNG denuncia ante la Guardia Civil a Luis Sabariz por “vigilarla”.

Cecilia Tarela se siente perseguida

La cruenta batalla política, y por momentos judicial, que mantienen el BNG de Pontecesures y el concejal independiente Luis Sabariz escribe un nuevo capítulo. Esta vez es la número 2 de los frentistas la que actúa, y lo hace con una denuncia presentada ante la Guardia Civil en la que asegura que Sabariz la “vigila” o la “sigue”.
La nacionalista Cecilia Tarela Barreiro no pide que se adopten medidas preventivas, que se le tome declaración o que se le detenga, sino que simplemente se limita a denunciar en el cuartel que se siente “perseguida”.
Luis Sabariz niega rotundamente los hechos y se muestra tanto dolido como indignado. Asegura que se le está causando un daño moral, familiar y laboral enorme, a lo que añade que todo obedece a una estrategia política del BNG, “que trata de amordazarme para que no pueda ejercer mi labor de oposición haciendo creer a los vecinos que soy algo así como un acosador o que estoy mal de la cabeza”.
En la denuncia de Cecilia Tarela, que ella misma remitió a los medios de comunicación “para que todo el mundo sepa cómo ocurrieron los hechos”, se explica que a las 21.30 horas del miércoles, “cuando salí del domicilio de mis padres en la calle Sagasta número 8 de Pontecesures, en un vehículo de marca Peugeot 206, pude observar como el vecino y concejal de la oposición Luis Ángel Sabariz Rolán detenía el vehículo en el que circulaba y esperó a que yo pasase” (delante).
Al parecer, cuando la concejala nacionalista rebasó al independiente “comenzó a seguirme hasta las inmediaciones de mi domicilio, en la localidad de Padrón”.
Dicho esto, la frentista asegura que “no es la primera vez que observo a Sabariz merodeando por las inmediaciones de mi domicilio”.
Incluso llega a plantear en su denuncia que “en una ocasión anterior, en julio o agosto, mi pareja circulaba en un coche de mi propiedad y pudo detectar el seguimiento de Luis Ángel Sabariz, y en lugar de dirigirse hacia su domicilio de Padrón continuó hasta la parroquia de Pazos –más adelante, en dirección a Santiago–, comprobando que Sabariz le siguió hasta la misma”.
Para terminar, apunta que “este tipo de seguimiento” también habría sido efectuado al alcalde, Manuel Luis Álvarez Angueira, en la parroquia rianxeira de Taragoña.
Ante todo esto Luis Sabariz quiso hacer pública su versión de los hechos y mostrar su profunda indignación por los mismos. Empezando por lo último, niega haber perseguido al alcalde Álvarez Angueira. Lo que hizo, y esto ocurrió hace años, fue “abrir una investigación” para demostrar que el regidor vivía en otra localidad mientras que familiares del nacionalista estaban empadronados en Pontecesures, lo cual era un elemento clave con motivo del proceso electoral que se vivía entonces.
Respecto a la denuncia de Cecilia Tarela, la define como “vergonzosa y humillante”, además de rechazar “la lamentable actitud del BNG” y negar cualquier seguimiento a Cecilia Tarela o a su pareja.
“Ni siquiera conozco físicamente al compañero de Cecilia; no tengo la menor idea de quién es y ni siquiera me importa”, espeta. A lo que añade que pasa por la parroquia de Pazos “en infinidad de ocasiones”, y pudo haberlo hecho cuando también se encontraba allí la pareja de la concejala.
Respecto a lo del miércoles de Ceniza, “fui a Padrón, como en tantas otras ocasiones, y aunque sé dónde es la casa de los padres de Cecilia en Pontecesures, no tengo ni idea de dónde vive ella en Padrón; y si no sé cual es su casa no pude vigilarla allí; como tampoco soy consciente de haberla seguido en ningún momento, por lo que simplemente pudo haber coincidido que mi coche fuera detrás del suyo”.
Lo que sucede es que “todo esto parece una tomadura de pelo con una intencionalidad claramente política para desacreditarme”. Al hilo de esto, Sabariz lamenta que “se me hace un daño muy grande porque quieren hacer creer a los vecinos que estoy loco y que soy una persona obsesiva; quieren que cale eso en la sociedad y esto no se puede consentir, pues no se puede jugar así con las personas”.
El independiente apostilla que él tiene “hijos, mujer y trabajo, por lo que no puedo quedar como un loco y no puedo estar expuesto a este linchamiento político; puede que ella (Cecilia Tarela) tenga poco que perder, pero para mi esto es muy grave”.
Está plenamente convencido de que esta “sucia estrategia solo es un intento por callarme para que ellos puedan campar a sus anchas”.
Termina diciendo que “esto es un pueblo pequeño y todos podemos coincidir en coche o andando a lo largo del día, y un día tras otro”.

FARO DE VIGO, 24/02/12

Esta entrada fue publicada en Concello y etiquetada como , , , , . Guardar el enlace permanente. Trackbacks están cerrados, pero puede publicar un comentario.

14 Comentarios

  1. muralla
    Escrito el 24-02-2012 a las 19:03 | Enlace permanente

    Que pasa, neste pobo non hai nada mais que facer? Que temos que dar noxo nos xornais por andar con persecucions e denuncias…..Todos nos encontramos a menudo con Sabariz e non por eso nos sentimos perseguidos.
    OHOHOH acaba de pasar por diante da miña porta.Non sei si denuncialo?
    Veña Cecilia non eres o centro do mundo!!!!!!!!!!!!! ;-)) :-((

  2. lampreadoulla
    Escrito el 24-02-2012 a las 21:03 | Enlace permanente

    Esto parece unha pelicula de vaqueros, que ansia de protagonismo ten algunha, o mellor o que pasa e que non ten quen mire para ela con esa cara que ten. Falan de que Sabariz mete follon, de que inventa, e logo esto que é, esto si que da vergonza, como fastidia que Sabariz abra a boca, se tanta rabia tendes facede algo polo pobo en vez de chuparnos os cartos e saide de vez en cando a pasear para ver como estan as cousas ou tendes medo de que a xente vos fale e vos digan que estades chupando sin rascala.
    VIVA SABARIZ

  3. porco bravo
    Escrito el 24-02-2012 a las 22:56 | Enlace permanente

    Isto si que é de coña! Bueno, xa sabedes veciños de Pontecesures, antes de sair á rúa non vos esquezades de mirar para un lado e para o outro e se non ven ninguén saíde pitando, pero ¡ollo! se podedes aconsellariavos que evitárades a rúa Sagasta, as visitas ó municipio veciño de Padrón e se tedes que ir a Santiago case mellor que collades a autopista en Carracedo.
    Para rematar e lembrando a “Caminante” voulle recomendar a esta mulleriña que coma, durma, reláxese, tranquilícese……

  4. pepito
    Escrito el 25-02-2012 a las 08:25 | Enlace permanente

    Pareceche unha tomadura de pelo con unha intencionalidad claramente política para desacreditarche, bueno bueno é o que levas facendo ti con eles desde as seleccións ¿De que te estrañas? Y de que tés fillos, muller, traballo e che está causando un daño moral, familiar e laboral ENORME ¿ Pensaches eso cando metedes a terceiras persoas na VOSA política ?
    Cando pasa en carne propia rrrrrrrrrrrrrrrr ronroneamos como o gato

  5. Princo
    Escrito el 25-02-2012 a las 12:21 | Enlace permanente

    A diferenza dos “seguidores” de Sabariz que aqui comento, alguns optamos por esperar e ser cautos… Porque como esto se demostre que foi asi… Eu se fose Cecilia, poñeria algun tipo de cámara no coche. Asi, téñense probas, porque eu a estas alturas, deste home espérome de todo!

  6. o palillo
    Escrito el 25-02-2012 a las 17:14 | Enlace permanente

    Que razon tes MURALLA pero con todo isto so digo unha cousa SOMOS O RIR DE TODA A COMARCA. E referente aesta triste noticia dame vergonza de vivir aqui esto e peor que unha casa de putas.Señor Xabariz podo entender o seu enfado hasta certo punto,entendo todo o que vostede di ,pero mire boulle decir unha cousa se vostede estivese na sua casa ou fose ca sua familia envez de andar vixiando asta as formigas e xa sei o que me bai contestar que esta na oposicion tamen estan os demais e non fan o que vostede fai e di vostede que esta señorita quere facerlle ver o pobo que esta mal ou loco non e que eu creo que o seu e unha osesion.So vostede e culpable de que se digan estas cousas non lle dea pre a xente e xo bera como non lle pasan estas cousas.Xa lle dixen unha vez que queda moito tenpo de goberno 3ANOS E3 MESES se vostede sege asi ase pasar da cabeza e por unha merda de politica non vale a pena .as veces temos o que merecemos.espero que todo esto se quede en nada polo ben do noso pobo RELAGESE MELLOR LLE HIRA TODO

  7. donapancha
    Escrito el 25-02-2012 a las 20:30 | Enlace permanente

    Se calquera veciño de Pontecesures, coincidise detrás de Cecilia no coche, Cecilia denunciaría?¿ Pero claro como o veciño que vai detrás é Sabariz, matamos dous paxaros dun tiro… E resulta que despois non é un tema político?¿ Agora os veciños de Pontecesures teñen que levar camaras por si se cruza Sabariz?¿ Porfavor deixade toda a beirarúa para Cecilia que si non é capaz de demandar… Eu tamén ando por Pontecesures como anda Sabariz e vexo o que hai, un pobo cheo de merda onde o que importa é undir á oposición!!

  8. presumida
    Escrito el 26-02-2012 a las 08:38 | Enlace permanente

    Eu non sei si é certo ou non pero como actua Sabariz vixiando todo canto hai e polo visto pola sua parte todo vale, non sei non sei.
    Donapancha co teu comentario demostras a persoa que pareces ser, como vai a xente de cesures andar con cámaras, este é un de moitos casos de que a política é unha gerra continua, tiranse pedras uns aos outros pero porfavor a pregunta que ti te fas é un pouco absurda, neste caso que ten que ver a xente co que se fan os políticos entre eles.
    O dun pobo cheo de merda que o que importa e undir a oposición digoche unha cousa estaras ti che@ de merda porque eu son de cesures e o que vexo é a unha persoa que está na oposición fora de sitio, obsesionada, enfermiza etc.
    Si se dese o caso, cando fales de undir a oposición fala de Sabariz que si está tendo tantas criticas neste medio ou no pobo será por algo non xeneralices porque as argalladas que fai este elemento non vexo que as fagan o PP, Maribel etc. O refrán xa di ” has de ser medido con la bara que mides”

  9. Blanco
    Escrito el 26-02-2012 a las 19:09 | Enlace permanente

    Vergonzoso lo de Cecilia la de la cocha, una verdadera chismosa como siempre fue o no os acordais cuando aqui comentaba disfrazada del nombre de checha, ahora nos viene con seguimientos, pienso que es otra que se pica porque la gente comenta que no vive en el pueblo, otro caso del bloque, ni vive el alcalde ni vive su jefa, si que estamos bien en Cesures su alcalde vive en Taragoña y la segunda de abordo jefa local del Bng vive en Padrón, que les interesa esto? , y lo del compañero, ni idea quien es pero pienso que esta mas pendiente el compañero de Sabariz que Sabariz del compañero

  10. Becquer II
    Escrito el 27-02-2012 a las 17:12 | Enlace permanente

    Sorprendente acusación
    muy extraño lo ocurrido
    por el corto recorrido
    de Cesures a Padrón.

    Al menos con la noticia
    ya lo sabe el mundo entero
    ¡Ceci tiene un compañero!
    Madre mía, que delicia.

  11. qepasadamonada
    Escrito el 28-02-2012 a las 16:03 | Enlace permanente

    esto es una noticia que no lo gusta a nadie, pero por mucho que se diga que es un pueblo pequeño y todo eso, no cabe duda que el Sr. Sabariz siempre está en todos lados, parece Dios, cosa que a mi personalmente ni me parece bien ni mal, pero creo que tiene que dejar descansar un poco a los vecinos de Pontecesures de su presencia, debería descansar y dar vacaciones a la politica, aunque solo sea un tiempo. Todo en abundancia hace daño y cansa, y él, por su bien debería descansar de todo esto. Su salud y seguro que su familia se lo van a agradecer.

  12. outro
    Escrito el 28-02-2012 a las 17:52 | Enlace permanente

    Sen que eu pretenda obrigar a Sabariz a coller vacacións forzosas, teño que estar de acordo, alomenos en parte, con qepasadamonada, no que se refire a que “todo en abundancia hace daño”. Eu comparto con Sabariz que a oposición está para dicirnos o que o goberno non di, iso non é cousa discutible, a oposición ten unha tarefa que é controlar, fiscalizar, propoñer, dar a coñecer… Pero é indiscutible que catro anos con esta intensidade poden ser contraproducentes mesmo para o propio Sabariz. Penso que levantar un pouquiño o pé do acelerador pode ser moito mais vantaxoso, centrarse naquelas cuestións mais “profundas”, e deixar de lado unha porta rota ou unha avaría na conducción da auga.
    Está claro que non é o tema da entrada, que ahí xa non entro, alá cada un/unha coas súas pantasmas, pero quería dicir isto aproveitando “o pase” que da o comentario anterior.

  13. Cara de cona
    Escrito el 1-03-2012 a las 17:18 | Enlace permanente

    Agora a UPG recurre os corpos represivos…..jo…jo…jo…chama a Garda Civil…….Anqueira na homenaxe ao sacristán…..a da cocha no cuartel da Garda Civil para pedir protección….estamos todos tolos…jo…jo…jo…

Antes de comentar lembra as Normas de uso.
En Pontecesures.net cremos que a verdade non é propiedade de ninguén, senón que se constrúe entre todos. Por iso, tamén estamos convencidos de que a participación dos lectores e lectoras engade outro valor aos contidos. Pero este xogo ten as súas regras. O insulto, as descalificacións persoais e a linguaxe despectiva atrancan a comunicación libre. O diálogo establécese sobre as ideas, non sobre quen as emite. Por esta razón, eliminaremos os comentarios que non favorezan a liberdade e o razoábel intercambio de opinións. En beneficio da participación e do debate.

Publicar un Comentario

Tu email nunca se publicará ni se compartirá. Los campos obligatorios están marcados con un *

*
*

Puedes usar estas etiquetas y atributos HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>