Fomento adjudica el proyecto del viaducto del AVE sobre el Ulla.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El Ministerio de Fomento adjudicó a la unión temporal de empresas Ideam y Euroestudios la redacción del proyecto de construcción del viaducto sobre el río Ulla, entre Catoira y Rianxo, de la línea del tren de alta velocidad. El puente, que se enmarca en el tramo de la variante de Vilagarcía a Padrón, tendrá una longitud de 1,7 kilómetros y un presupuesto de 1.447.500 euros, con un plazo de ejecución de doce meses.

El trazado entre Vilagarcía y Padrón, que estuvo bloqueado durante tres años a la espera del informe de impacto ambiental, discurrirá a lo largo de 27 kilómetros. Tendrá siete túneles con una longitud total de 5.680 metros. El mayor será el viaducto que una las dos orillas del río Ulla, y que se levantará más cerca de la ría que el puente por el que circulan los coches. Es, sin duda, la actuación de mayor impacto en todo el recorrido del tramo de Vilagarcía a Padrón, pero la intención es que el viaducto se asiente sobre pilares a ambos lados del río, sin que ninguno de ellos se introduzca en la ría. El objetivo es que esté operativo en el 2009.

El trazado interior coincide en sólo 1.500 metros con el actual, los de la recta de Vilagarcía. Catoira y Cesures quedarán sin servicio.

LA VOZ DE GALICIA 03/01/07


3 comentarios

Luis Angel Sabariz Rolán · 3-01-2007 a las 10:05

Reitero, como noutras, veces que podemos quedarnos sen tren cando entre en servizo a alta velocidade,. Para ACP debía manterse un bó servizo de cercanías pola vía actual. Será moi dificil, pero haberá que tratar de conseguilo xuntándose os concellos afectados.

un cesureño · 3-01-2007 a las 10:57

eso si ten gracia,o progreso,a que prezo?non e que sexa un habitual usuario do tren,pero sei de boa tinta que si ai bastante xente do pobo que si,quizais non a suficiente como pra manter a estacion aberta(de feito xa ai moitos anos que permanece pechada)pero creo que un numero considerable como pra manter o menos a parada.nun mundo no que se fomenta o uso do transporte publico pra intentar reducir a expulsion a atmosfera de gases de efecto invernadoiro,o peche destas estacions pareceme incrible,non pretenderan que dependamos do autobus que dende que cambiou a sua xestion pasa a ora que lle da a gana cuns orarios que parecen feitos o chou.un saudo.

Luis Angel Sabariz Rolán · 3-01-2007 a las 11:22

Parece que os únicos usuarios do ferocarril en Galicia van ser os residentes nas grandes cidades. Paradóxicamente logo se dí que hai que impedir o despoboamento dos pequenos pobos do interior.
Temos un bó índice de natalidade con bastante xente xoven, a nosa comarca ten unha poboación importante, quérese instalar un parque empresarial en Pontecesures, contamos co percorrido en tren pola vía máis antiga de Galicia, os políticos expresan que o ferrocarril e o medio do futuro, pero como non nos movamos perdemos o servizo dentro duns anos e iso sería tristísimo. ¿Quén lle dera a outros pobos de Galicia contar co tren?. E de Pontecesures,que xa o ten dende sempre,pode desaparecer.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.