Un tren de oportunidades para as comarcas de Arousa e Ullán.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Ante o debate suscitado sobre as vías verdes ou a implantación do trens de cercanías entre Catoira e Vilagarcía, é necesario incidir na importancia de tomar decisións de futuro que van repercutir na mobilidade das xeracións futuras.
As tendencias actuais en España e en Europa son aproveitar as infraestruturas existentes e darlle valor, modernizándoas e adaptándoas aos tempos que corren. En Vilagarcía hai unha oportunidade histórica para complementar as cercanías coas liñas rápidas do TAV. Cos trens de proximidade, dos que carecemos en Galicia, teremos máis servizos, máis frecuencias, horarios cadenciados con saídas e chegadas a horas máis doadas de memorizar, máis paradas nos núcleos de poboación e melloras con trens axeitados a estes traxectos.

Facemos un chamamento de sensatez e ??sentidiño? para non ir en contra da sociedade e da desconxestión do tráfico rodado. Privar aos veciños de Bamio, Salgueiral ou Carril dun servizo de tren tranvía, por unha vía feita hai 135 anos sería, cando menos, unha falla de solidariedade cos veciños de Vilagarcía e de toda a comarca, que terían a oportunidade de desprazarse a Lavacolla sen facer transbordos ou conectarse con puntos de interese coma Fontiñas, San Lázaro, Hospital Provincial, etc. Quen lle dera aos municipios de Vilanova, Cambados, O Grove, Sanxenxo, etc. contar con servizo de tren. Se tiveran unha vía para o tren tranvía: ¿permitirían que se arrincase?

Consideramos que sendas verdes e liñas férreas son compatibles, habendo vontade, pero rexeitamos a ambigüidade, as divagacións e os estudos de mobilidade, que logo durmen nos caixóns.

Os outros 9 concellos afectados pola vía actual, apostan por este tren tranvía, con acordos practicamente unánimes nos seus plenos. Esperemos que en Vilagarcía se valore a decisión de integrar o ferrocarril na cidade, pois non ten sentido un tren de proximidade que vaia polas zonas despoboadas. Non se pode ver o tren coma un estorbo, nin face-lo posible para que ??descarrile? toda unha iniciativa fundamental en defensa do transporte público.

Carta de Carlos Abellán e Luis Sabariz. DIARIO DE AROUSA, 30/07/09


4 comentarios

Cara de cona · 31-07-2009 a las 16:09

Ben Saba…dando a cara en vilagarcía…..onde naceu dixeron……hai debate do tren hai debate…..que non te coma ninguén…sorte co tren

manolo o do bombo · 31-07-2009 a las 16:29

O UNICO consuelo que che queda e o de cara de cona.

Becquer II · 31-07-2009 a las 17:56

No es cierto, Manolo
yo le veo luchador
se valora su labor
Sabariz no está sólo.

Discipulo · 31-07-2009 a las 18:03

…y el consuelo de este ADMIRADOR, que sabe apreciar lo humano y lo divino de un HOMBRE que trabaja incansablemente y «a cambio de nada» por este Pueblo en el que no nació, pero en el que vive y que defiende y honra de forma excelsa, eminente, «sin contrapartida», por amor, por altruísmo, por orgullo. En su afán de tener las «manos limpias», no sólo las suyas sino también la de los gobiernos en los que colaboró, no puso reparo para acudir en búsqueda de Justicia cuando fue necesario, no sin antes ofrecer solución para no llegar a tal instancia, pero la soberbia, el egoísmo y el miedo impidieron entender sus actuaciones, casi siempre ponderadas y objetivas. Como ocurre tantas veces, a los grandes se les denosta, no son profetas en sus tierras, o es precisa su consideración en otros ámbitos para que se les tenga en cuenta, y cuando ya no existen aparecen los halagos hacia sus personas.¿cuántos «guerreros» políticos del calibre de este «grande» tenemos en el Pueblo? ¿cuántos con ese altísimo nivel de dedicación? ¿cuantos con ese conocimiento de la realidad cesureña?, y lo mejor…»no con la lengua o de palabra, sino con obras y de verdad» ¡tan cerca, tan lejos! ¡Ojalá tuvieras Maestro tu «mandato de gloria»! para que pudieras demostrar todo el «esplendor de gran político» que llevas dentro.
¡Paz y Fuerza!.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.