Categorías: Sociedade
Sociedade
Condenan la deplorable imagen de la estación de Pontecesures.
Vecinos y usuarios vuelven a poner el grito en el cielo por la lamentable imagen del apeadero de Pontecesures. Luis Sabariz, el que fuera concejal y portavoz de la plataforma en defensa del tren de Leer más…
26 comentarios
Voight-Kampff · 7-09-2010 a las 14:08
Felicidades don Manuel, alegre debe estar por esta mostra de agarimo.
¡Que «amizades perigosas» eses dous «replicantes» que aparecen na segunda e terceira fotos sentados ¿casualmente? «á dereita» de Maneiro, ¿serán máis da dereita ca él? ¡¡Adiós democracia!! ¡¡Tembra Randulfe!! ¡¡Alégrate Sabaríz!!
jorge · 7-09-2010 a las 18:43
As catro primeiras fotos xo din todo, o clero e mais os chupóns (perdón as autoridades9
Luis Angel Sabariz Rolán · 7-09-2010 a las 19:12
Non sei a que ven este comentario irrespectuoso, «jorge», precisamente nun acto de homenaxe a un crego, onde foi quen quixo e onde o cuberto tiña un prezo. O clero, os veciños, os feligreses, os amigos, ou quen sexa, son moi libres e organizar este tipo de actos. ¿Que a ti non che gustan?. ¿Que criticas que políticos ou empresarios formen parte dunha mesa presidencial xunto co homenaxeado e a súa familia? Ben, pois pasa deles. Pero iso non da licenza para chamarlle chupón a ninguén. ¿A ti que che importa?. En fin, frases feitas de descrédito, falla de tolerancia, e gañas de facer chistes malos. Progresía de patacón.
estudiante · 7-09-2010 a las 23:13
e lojo Maribel pajou do seu bolsillo ou con cartos do concello, ou simplemente non pajou?
Luis Angel Sabariz Rolán · 8-09-2010 a las 00:16
Sigues en la línea de anteriores comentarios, «estudiante». No aportas nada, y lo tuyo es descalificar de cualquier manera (normal, porque también utilizas el apodo de «bngpontecesures»). Escribir por escribir.
estudiante · 8-09-2010 a las 17:09
Vouno docor dunha maneira menos ofensiva para ti, porque finalmente es ti quen ten ofendes, e non sei porque.
¿Costoulle aljo ó concello de Pontecesures este homenxa-papadela?
De ser afirmativo, ¿canto e en que concepto?
manolo o do bombo · 8-09-2010 a las 11:51
A ministra ultimamente e a lambe cu de maneiro ,perdon pola palabra…
jorge · 8-09-2010 a las 18:40
Non te cabrees Saba, si a min me parece ben que recoñezcan o merito dese cura, xa que realmente e unha persoa que o merece, pero non me negaras que hay cada chupón que para que, as fotos xo din todo, e tamén che comento que eu si estiben ali.
sobreiras · 8-09-2010 a las 19:10
chupóns?, para chupóns os do bloque de cesures de cando gobernaba angueira, papadelas co que daban da chatarra, mil e pico sms desde o movil do alcalde o mesmo número, gasoil de mogollón como para viaxes a tomar cochinillo ou chuletas a Castela, que elementos jorge, vividores e cobrando de moca de educación sin ir a traballar de profesor, protexido e encuberto polo bipartito asi calquera bo código ético, home a Habana non foi angueira de gorra cos da cultura dos mojitos pero chegoulle ben aqui na patria galega
Tachenko · 9-09-2010 a las 10:38
Paso dos anteriores comentarios. O que si se ve e que na mesa presidensial beben un viño diferente o do resto dos comensais. ¿Será que son superespesiales? Quedan fatal esas cousas. Sempre seremos a plebe…
sobreiras · 9-09-2010 a las 16:17
Tachenko, no do viño tes toda a razón. Ninguén trata así os seus invitados. Moita falta de educación é o que hai por estos lares. Nas mesas de autoridades debe de haber a mesma comidad e bebida que para o resto dos comensais, porque a xente non é parva (afortunadamente). Logo na súa casa cada un que coma e beba o que queira.
manolo o do bombo · 9-09-2010 a las 10:51
Sobreiras ,sempre ten que falar o mais cagado……..
sobreiras · 9-09-2010 a las 16:00
O máis cagado serás tí, manolo do bombo. O que se pica allos come, porque eu non chupei nada en ningún sitio, non me confundas cos políticos, eu non son político. Como joden as verdades.
Luis Angel Sabariz Rolán · 9-09-2010 a las 15:21
Mira, «estudiante». Non teño eu que defender á alcaldesa de Pontecesures, e menos sobre a asistencia a un acto que nada ten que ver co concello. Se tes dúbidas sobre o pago dos 25 euros pola asistencia á comida tres catro posibilidades:
1. Preguntarlle a ela.
2. Preguntar no casa do concello por ese gasto do que falas.
3. Preguntar á organización do evento.
4. Suxerir ao BNG local que se interese pola cuestión no vindeiro pleno ordinario (non podemos esquecer que ti utilizas tamén o alcume «bngpontecesures»).
Sobre a diferenza entre os viños servidos na mesa presidencial e os servidos aos demais asistentes, «Tachenko», haberá que preguntarlle aos organizadores dos actos.
estudiante · 9-09-2010 a las 19:34
pero ti non es o que das toda a información?
Só das a que che convén.
Ti sabes de sobra se o concello puxo cartos neste homenaxe.
O resto son parvadas repetidas unha e outra vez.
manolo o do bombo · 9-09-2010 a las 20:21
Sobreiras si ti non eres politico eu menos ,as tuas palabras pasoas polo forro…….
Luis Angel Sabariz Rolán · 9-09-2010 a las 21:16
Pero, «estudiante». ¿Que ten que ver o Concello de Pontecesures coa homenaxe ao párroco de Campaña?. Por suposto que non teño coñecemento de gasto algún do noso concello relacionado con ese acto. Sería irregular. Reitero o de antes: Dille aos do BNG de Pontecesures (non hai que esquecer que utilizas tamén o alcume «bngpontecesures») que veñan fiscalizar o que afirmas. Ou que lle preguntan a cuestión á alcaldesa no próximmo pleno.
Xitano · 10-09-2010 a las 17:30
Uy,Uy, ese que irmán do alcalde de Vilanova, o da diputación, estaballe contando un chiste a Maribel ou contaba como van a sacar a Randulfe de filas. Hay apostas grandes, para ese duelo. Maneiro mirando para eles, pero o conto non iba con él. Sabariz, ves, tiñas que estar ti ahí, non eres o concelleiro de relacións institucionales. Pero a outra non che concede o gusto de ir a esas comedelas. E non é por comer, senón, por lidiar cos do PP, igual lle quitas a praza. Non sei que pensan os veciños, pero pareces o «negro» do escritor. Ti o traballo e ela a fama.
Cara de cona · 10-09-2010 a las 18:38
a da escola no pp, xitano?……..non me sona……ai por ai rumores e comentarios…….parece que queren cargarse ao randulfo…..pero o de sempre rumor de bar, leria e pouca chicha…..o pp en cesures esta en estado de coma hai moito….unha calamidad…..vira un mirlo blanco?…hum…como non veña o magano arrepentido…jo…jo…jo…
Luis Angel Sabariz Rolán · 10-09-2010 a las 21:24
Pero mira que leva voltas esta entrada. Foi un acto onde estivo quen quixo, e en lugar de falar do homenaxeado, fanse referencias aos que estaban na mesa presidencial. Ben, aparecen a alcaldesa de Pontecesures, o alcalde de Valga, o vicepresidente Durán, Andrés Quintá e Antonio o concelleiro do BNG de Valga. ¿E que?. O protagonista foi o párroco de Campaña. Non sei a que ven tanta polémica. Ata houbo quen se fixou no viño «Rectoral de Amandi» que se degustou na mesa de autoridades. Que gañas de enredar en temas tan sinxelos como un xantar homenaxe a unha persoa querida.
marissa · 10-09-2010 a las 21:55
Vaia cas ganas de enredar…
O cura de Campaña non se merece que se fagan estes comentarios, é unha homenaxe á que acudeu quen quixo, sobre todo os veciños da súa parroquia.
Se queredes criticar por criticar, aproveitade outro tipo de actos para facelo, pero non poñades a homenaxe a unha persoa tan querida na zona coma desculpa.
Felicidades don Manuel.
lisi · 11-09-2010 a las 10:58
Mónica Blanco López, moitas felicidades D. Manuel, estamos moi orgullosos de vostede, para mín sempre sera un orgullo decir que vostede e o cura da nosa parrroquía de Santa Cristina de Campaña, moitos bicos e espero velo pronto ainda que estamos a miles de kilometros de distancia, vostede en Campaña e eu en Fuerteventura. Unha abrazo moi forte D. Manuel.
Tiroliro II · 11-09-2010 a las 16:07
Si lisi, merecido homenaxe a don Manuel, e o que importa, que os politicos tratan de lucirse? que veñen as eleccións?, xa sabemos como son
estudiante · 11-09-2010 a las 17:04
«Xa sabemos como son» Hai que joderse que, ti, precisamente soltes esta expresión, como si non fora contijo.
Vaia morro.
Luis Angel Sabariz Rolán · 11-09-2010 a las 20:03
Non estou de acordo co do lucimento e teño constancia de que algunhas autoridades foron ao acto a título individual. ¿Que a organización chamounos para que se sentasen co homenaxeado e a súa familia? Ben. Pero por iso non se deben facer acusacións de que a súa asistencia tivo intencionalidade política.
Lembro o que dixen antes. Noraboa ao párroco de Campaña e deixemos de enredar.
hector bermudez · 13-09-2010 a las 08:31
A min ainda me parece pouco viño para Don Manuel, merecía un Vega Sicilia