Los socialistas de Valga rechazan las acusaciones de Maneiro sobre una campaña electoral “rastreira”.

El PSOE de Valga niega ser responsable de los panfletos que, al parecer y según afirmaciones del líder del PP, José María Bello Maneiro, se pegaron en el municipio durante la jornada de reflexión con críticas hacia el grupo de gobierno. Maneiro acusó al PSOE de llevar a cabo una campaña “rastreira” y sucia, a lo que los socialistas replican que “está a confundir suxa con dura”. Inciden que ni estuvieron detrás de la manifestación convocada por las empresas de Pompas Fúnebres, protesta que finalmente fue prohibida por la Junta Electoral, ni de los citados panfletos. “Este grupo só se fai responsable do boletín que, co anagrama do partido, entregamos aos veciños” y en el que se hacía una valoración crítica de la actuación del alcalde y del gobierno local durante la última legislatura. Sobre el sector funerario dicen que “é bastante forte e poderoso para defenderse só ante o que consideren unha actuación ilegal na adxudicación do tanatorio municipal”. Por otra parte, recuerdan que “hai máis de 1.100 persoas que non votan” a Maneiro, por lo que “calquera deles podería ter colgado os panfletos”.

DIARIO DE AROUSA, 28/05/11

Esta entrada fue publicada en Política y etiquetada como , , , , . Guardar el enlace permanente. Trackbacks están cerrados, pero puede publicar un comentario.
Antes de comentar lembra as Normas de uso.
En Pontecesures.net cremos que a verdade non é propiedade de ninguén, senón que se constrúe entre todos. Por iso, tamén estamos convencidos de que a participación dos lectores e lectoras engade outro valor aos contidos. Pero este xogo ten as súas regras. O insulto, as descalificacións persoais e a linguaxe despectiva atrancan a comunicación libre. O diálogo establécese sobre as ideas, non sobre quen as emite. Por esta razón, eliminaremos os comentarios que non favorezan a liberdade e o razoábel intercambio de opinións. En beneficio da participación e do debate.

Publicar un Comentario

Tu email nunca se publicará ni se compartirá. Los campos obligatorios están marcados con un *

*
*

Puedes usar estas etiquetas y atributos HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>