ACP denuncia la falta de ayudas de la Rede Natura.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El portavoz de Agrupación Cidadá, Luis Ángel Sabariz Rolán, denuncia la falta de ayudas de la Consellería de Merdio Ambiente, Territorio Infraestruturas para el Concello de Pontecesures, incluído en la Rede Natura.
El independiente tiene su propia explicación para esta exclusión. ??Todo parece indicar que no se concederon subvencións porque o concello non presentou a solicitude?, indica Sabariz.
El concejal de ACP recuerda que ??Pontecesures ten 9,308 hectáreas incluidas na Rede Natura e aínda que a súa grande maioría son na lámina de auga do río Ulla? y señala que la orden de la convocatoria permitiría que el Concello solicitase ayudas ??para algunhas actuacións. Por exemplo o arranxo da tubaría que leva as augas pluviais de San Xulián paralela á vía férrea para verter ao río, á altura da vella ponte de ferro, que sempre presenta problemas?.
Otra de las posibles actuaciones que propone Sabariz es el ??acondicionamento dos sendeiros da marxen do propio río no termo municipal, que tanto nos anunciou o alcalde pero que nunca se levou a cabo?. Sin embargo, el edil lamenta que en el DOG que recoge las subvenciones concedidas no aparece Pontecesures, lo que achaca a un ??novo fracaso dun goberno local que non presta atención a este tipo de axudas?.

DIARIO DE AROUSA, 19/09/13


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.