El concello trata de integrar a las asociaciones en la organización de la Cabalgata.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

La alcaldesa de Pontecesures, Maribel Castro, emitirá en los próximos días un bando municipal en el que convoca a todas las asociaciones de la villa para que participen en la organización de la Cabalgata de Reyes y en la confección de las carrozas. Hasta ahora este evento era organizado únicamente por el Concello y el colectivo «A Barcarola», pero la regidora quiere implicar en la actividad a cuantos más vecinos sea posible. Además, hace un llamamiento a los establecimientos comerciales para que donen materiales que puedan ser útiles.

DIARIO DE AROUSA, 25/11/07


1 comentario

Luis Angel Sabariz Rolán · 25-11-2007 a las 13:19

Pois quero pensar que a omisión da ANPA como organizadora ou colaboradora nas edicións anteriores da cabalgata de reis de Pontecesures é involuntaria. Dende 1.998 a ANPA (a través de membros das xuntas directivas ou de pais/nais de alumnos ós quu se lle pideu colaboración) ven traballando en tódalas edicións e son moitas as horas que adicaron persoas de xeito desinteresado en beneficio de todos (preparación ou decorado das carrozas, confección de traxes, xestións varias relacionadas coa organización do evento, etc…). Tamén se omite á colaboración da A.C. Xarandeira que colaborou coa cabalgata no ano anterior.
� de xustiza facer estas matizacións pues a xente que traballou pódese sentir molesta e con toda a razón. Merecen o recoñecemento de todos, porque traballaron con ilusión para que nenos e maiores, tiveran o mellor desfile de reis cada 5 de xaneiro.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.