Finsa contará con una caldera de biomasa para generar aceite térmico.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El ejecutivo padronés concedía hace unas semanas autorización provisional a la empresa maderera Finsa para la instalación de una caldera de biomasa, de 35 megavatios, para la generación de aceite térmico (incluida dentro de las actividades consideradas molestas, nocivas y peligrosas), así como permiso para realizar las obras, al estar incluida la factoría en suelo urbano industrial (lugar de Paraíso- A Ponte). Según el Concello, la licencia definitiva queda supeditada al informe de la Consellería de Medio Ambiente y a la concesión de autorización de gestor de residuos.

Desde el organismo autonómico se condicionaba la instalación de la caldera a una serie de requisitos legales, como controles anuales, gestor de residuos, almacenamiento y etiquetado, etcétera.

EL CORREO GALLEGO, 14/12/07


2 comentarios

xiana cores · 13-12-2007 a las 21:02

E para cando esta caldeira,para o seculo que ven.Porque fartanse de anunciar cousas pero os veciños siguennos botando toda a contaminación enriba.Que sexa a caldeira do que queiran pero que se poña a funcionar axiña xa que temos dias neste concello que non se pode nin respirar.
As empresas como estas o que lle tiñan e que empezar a caer graves sancións economicas de Europa xa que deste tipo de concellos pequenos o unico que fan e rirse.
E senon que a trasladen para onde deixe de estar no medio das casas como se fixo con Tafisa en Pontevedra que seria a mellor opcion posible.
Xa que ademais non teriamos que aturala denoite co ruido que fai.
Que a cambien de sitio que o concello de Padron a leve para un dos seus poligonos.
Pero claro como a quen contamina e a nos,os nosos conveciños dalle exactamente igual.

maradona · 14-12-2007 a las 03:32

vamos ver xiana. Si esta caldeira contamina mais ou menos porque ¿haber pra donde vai botar o fume?…un saudo.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.