Lugo demuestra que PP y PSOE pueden pactar.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El acuerdo alcanzado entre el PSOE y el PP de Lugo para sacar adelante los presupuestos de la cidaden el 2008 puede ser solo un primer caso en Galicia. Era evidente que el PP de Fraga no podía pactar con el PSOE algo así, pero entre los populares cortados por el patrén de Feijóo y los socialistas actuales no hay diferencias insalvables.
En el caso de Lugo, García Díez es uno de esos líderes del PP de Feijóo con mano de hierro en guante de seda; y el alcalde Orozco es un socialista con peso específico que necesita mucho espacío propio. Y aún así, el regidor se entiende mejor con el popular que con los nacionalistas desde el principio del mandato y ya no disimula la incomodidad de negociar con el Bloque. Luego, no es descabellado pensar que otros alcaldes del PSOE ya quemados de la presión del BNG se arrimen a un PP centrado.

Columna de Miguel Cabana en la contraportada de LA VOZ DE GALICIA


1 comentario

Terabyte · 1-12-2007 a las 20:45

Tamén Luiggi, non se che escapa nada, cando vin a nova pensei que habías de colgala, e así foi. Enténdote perfectamente, non é preciso estarse a xustificar, «ti non tes rival», e o que fixeches está moi ben feito i é de persoas de ben, de peso e coherentes.
Lopez Orozco é un tío e non anda con «nazóns breoganianas descoñecidas» TENSE QUE EMPEZAR A CAMBIAR O CHIP dunha puñetera vez, ese pacto falaz e devorador do entendemento entre persoas que se acordaron estes chamados «partidos de esquerdas» «partidos progresistas» manipulados por pesos pesados resentidos RESENTIDOS ata decir «basta» PRESUMEN DE DIÁLOGO, e o primeiro que fan é PACTAR o NON DIALOGO PARA CHEGAR A UN ENTENDEMENTO DE GOBERNO CO PARTIDO MAIORITARIO en moito do territorio nacional. ¿onde está a tolerancia, o diálogo, a democracia, o talante? No carallo, ahí é onde está, no carallo.
Estas rupturas ao estilo López Orozco e tantas outras, veñen ao pelo, e indican que non hai que pór trabas ou impedimentos ao entendemento sexa cal sexa a súa combinación para favorecer a formación de gobernos.
Non sei se o dixen eu ou foi o canandalus, para o caso é o mesmo, LIBRE, sempre LIBRE Luiggi.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.