Valga suspende la Festa da Anguía y dedicará el dinero a combatir el paro en el municipio.

El alcalde con Pepe Potel y Ángeles Garrido, autores del cartel.

El alcalde de Valga, José María Bello Maneiro, compareció ayer acompañado por la concejala de Cultura, Mari Carmen Castiñeiras, para explicar las razones por las que el Concello ha decidido suprimir este año la Festa da Anguía, que desde hace más de dos décadas venía celebrándose el último fin de semana de agosto. El regidor indicó que fueron “varios” los motivos, “especialmente os recortes no gasto”, que rondarán los 30.000 euros y que suponen que desaparezca de la programación la exaltación gastronómica y también las verbenas nocturnas. “A Festa da Anguía era deficitaria”, recalca Maneiro, y además “a razón pola que se organizaba era promocionar un produto do noso concello”. Sin embargo, este año, “hai problemas para atopar anguías nos ríos Valga, Louro e Ulla”. No había garantías de poder reunir todo el producto necesario para abastecer a la fiesta y “non tería sentido que o peixe fose de outros ríos” de fuera del municipio.
El alcalde recalcó que la reducción de las fiestas no se debe “a que o Concello non dispoña de cartos para organizalas” ya que “a partida está presupuestada”. Pero el gobierno local considera más oportuno, teniendo en cuenta la situación de crisis y las cada vez más elevadas cuotas de desempleo, invertir esos 30.000 euros en “apoiar á xente de Valga que está no paro”.

De seis meses a un año

Así, anunció Maneiro, todas las empresas ­tanto valguesas como de otras localidades­ que contraten a vecinos de Valga en paro recibirán una subvención de 100 euros mensuales durante un máximo de un año. Será otro de los requisitos que el contrato tenga una duración mínima de seis meses y la persona empleada debe estar empadronada en la villa. La medida será llevada a Pleno, puesto que la Corporación debe dar el visto bueno a la modificación presupuestaria. “O conelleiro do BNG xa me dixo que lle parecía acertado”, dijo el primer edil, que además se mostró dispuesto a incrementar la partida de 30.000 euros si fuese necesario ya que eso significaría “que se contrataría a máis xente do noso concello”.

“Entendemos que nestesm omentos de dificultades é mellor apoiar aos parados para que poidan conseguir un posto de traballo”, priorizando esto sobre la celebración de “un espectáculo para disfrutar só unha noite”. La concejala de Cultura, por su parte, comentó que suprimir la Festa da Anguía “non foi unha decisión fácil porque estaba cerca de cumplir o 25 aniversario”. Con todo, Bello Maneiro, matizó que “máis adiante, se as circunstancias económicas e de suministro do producto” mejoran “podería retomarse” la exaltación gastronómica, en la que se ofertaba a comensales llegados de diferentes puntos de la comarca y Galicia anguila cocinada siguiendo distintas recetas.

DIARIO DE AROUSA, 04/08/12

Esta entrada fue publicada en PADRÓN, VALGA, CATOIRA E CALDAS y etiquetada como , , , , , , . Guardar el enlace permanente. Trackbacks están cerrados, pero puede publicar un comentario.

3 Comentarios

  1. Rainbow
    Escrito el 7-08-2012 a las 01:12 | Enlace permanente

    QUE GRANDE MANEIRO!

    Lástima da celebración da festa da Anguia que se leva facendo como ben di a noticia 25 anos que se din pronto pero desta forma axudará a xente que de verdade o necesita e non gastar todo nunha noite…

    ¡Este si que é un Alcalde en condicions carallo!

  2. perdinosono
    Escrito el 7-08-2012 a las 13:16 | Enlace permanente

    CANDO ALGUN DOS NOSOS ILUSTRES MAGNATARIOS DE PETO CHEO, TERAN O DETALE DE PENSAR NO POBO E NON NO SEU EGO,COUSA QUE XA NON TEÑEN, AINDA QUE VAIAN MOI CHEOS ,”DE ORGULLO , DE PREPOTENCIA OU DE VIÑO”. XA E HORA DE QUE ESPABILEN E DEIXEN DE RAÑALA E CURREN UN POUCO, QUE COBRAR SI PERO PENSAR POR SACAR O POBO ADIANTE NADA DE NADA. UN FATO DE VAGOS DENTRO DO CONCELLO, ASESORES , MONITORES, CONCELLLEIROS, ETC….. ¿E QUE FAN? COMO O REY, IR DE VACACIONS E FACER MUTIS POLO FORO. UN SAUDO

  3. piris
    Escrito el 8-08-2012 a las 19:59 | Enlace permanente

    Cada un somos libres de crer o que nos apeteza; pero dada a situación económica do concello de Valga sóame a preparación para futuras noticias pouco agradables. A megalomanía (auditorios faraónicos, campos de herba artificial e convenios coa fundación do Real Madrid,etc,etc) adoitan pagarse ao final.

Antes de comentar lembra as Normas de uso.
En Pontecesures.net cremos que a verdade non é propiedade de ninguén, senón que se constrúe entre todos. Por iso, tamén estamos convencidos de que a participación dos lectores e lectoras engade outro valor aos contidos. Pero este xogo ten as súas regras. O insulto, as descalificacións persoais e a linguaxe despectiva atrancan a comunicación libre. O diálogo establécese sobre as ideas, non sobre quen as emite. Por esta razón, eliminaremos os comentarios que non favorezan a liberdade e o razoábel intercambio de opinións. En beneficio da participación e do debate.

Publicar un Comentario

Tu email nunca se publicará ni se compartirá. Los campos obligatorios están marcados con un *

*
*

Puedes usar estas etiquetas y atributos HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>