El Concello cesureño advierte del peligro de hundimiento en la N-550 y pide al ministerio que actúe.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Por avisar que no quede. El alcalde de Pontecesures, Manuel Luis Alvarez Angueira, remitió ayer un escrito a la Demarcación de Estradas de Galicia, dependiente del Ministerio de Fomento, por la cual se pide que gestione una solución para las situaciones de peligro que se dan en la N-550 a su paso por este municipio.

El Concello advierte de que una tajea se estaba ayer derrumbando a la altura de A Tarroeira lo cual podría derivar en el hundimiento de la carretera, y recuerda que ya el 28 de noviembre remitió otro escrito dando cuenta de que el regato que existe debajo de la carretera estaba atascado, lo cual provoca inundaciones en la vía y en las viviendas colindantes.

Entonces se solicitó la limpieza del regato, pero desde el Concello siguen esperando. Otras deficiencias denunciadas son el atascamiento de una tubería en el cruce con la carretera de A Estrada, lo cual anega la N-550 y las calles del centro urbano, y el riesgo de derrumbe del talud perteneciente a la demarcación de Carreteras, también en la N-550.

LA VOZ DE GALICIA 08/12/06


2 comentarios

Tilán · 8-12-2006 a las 15:30

Iso é Sr. Alcalde, esa é a liña de actuación, así cumpre vostede coa súa obriga, vostede DENUNCIA e despois ANUNCIA, faga así con todo…co que a vostede lle agrada e co que non lle agrada, ahí teremos un alcalde humano, non pretenda o contrario, sempre será vostede máis auténtico sendo humano…non lle faga caso a NIETZSCHE.

Boa tarde.

Luis Angel Sabariz Rolán · 8-12-2006 a las 17:01

Segundo as informacións que me deron, non hai perigo de afundimento da N-550 na zona de Tarroeira. Efectivamente, no día de onte afundeuse unha beirarrúa a altura da vivenda situada en Redondo 96 xa que o auga do regato que vai pola gabia que hai baixo a estrada ocasionou un profundo socavón. A conducción estaba semiobstruída por pedras, restos de tubos, maleza de arbustos e incluso un cartel da sinalización. A ACP xa denunciou obras de recheo nas fincas colindantes ao regato que motivaron a obstrucción parcial e hai que ter en conta que despois da estrada nacional o concello entubou hai moitos anos, nun pequeno tramo, o regato, e así pola pista de entrada A Tarroeira (conduce ao aparcadoiro de Chanteclair) hai un tubo de poca sección.
Este taponamento ocasionou graves inundacións en días pasados ao baixar o auga pola estrada ata Redondo. Dende a Demarcación de Estradas afirman que a limpeza do regato corresponde a Augas de Galicia e que a gabia esta estructuralmente en boas condicións. Esperamos que coa limpeza que fixo o persoal do concello non teñamos máis problemas, pero hai que ir pensando en colocar un tubo de maior sección por baixo da pista da Tarroeira.
Dende hai moito tempo anégase, cando chove con certa intensidade, a N-55O no cruce fronte a Librería Cativos e baixa o auga pola rúa Ullán ata o centro do pobo. O auga que trae a gabia aberta (a «uve») procedente do talud non é asumida polo pozo que hai cando empeza a beirarrúa. Por iso se solicitou que ao facer o aparcadoiro no terreno público gañado ao facerse un muro de contención por Comercial Moncho, se solucione este problema das augas.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.